Φωτογραφίες από τη σύγκρουση δυο λεωφορείων (811 & 829) στην Κορυτσάς στο Λιούμη του Αιγάλεω πλησίον της Αγίας Τριάδας μας έστειλαν συμπολίτες μας Χαϊδαριώτες επιβάτες του ενός από αυτά. Το συμβάν έγινε πριν από καμιά ώρα και όπως μας είπαν, οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στο "Αττικό", άλλοι προληπτικά και άλλοι με μικροτραυματισμούς. Η παραβίαση του STOP και η ολισθηρότητα του οδοστρώματος από το ψιλόβροχο είναι μάλλον οι πιθανές αιτίες του ατυχήματος!
Ενας επιπλεον λογος μπορει να ειναι η περιορισμενη ορατοτητα που υπαρχει στο σημειο επςιδη παρα τα απαγορευτικα επιμενουν να παρκαρουν κοντα στη δισταυρωση πανω στην κορυτσας και οσοι προσπαθουν να την διασχισουν καθετα προς αγια τριαδα να μην εχουν ορατοτητα κι να πρεπει να μπουν σχεδον μεχρι τη μεση της διασταυρωσης για να δουν αν ερχεται αυτοκινητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω αποφευγω να τη διασχισω και κανω κυκλο απο τα τει, τωρα θα αποφευγω και πεζος γιατι ειδα το ενα λεωφορειο καρφωθηκε στο σπιτι που ειναι τη γωνια.
Θα μου πεις σαν τη δικια μας διασταυρωση εδω θερμοπυλων και ακριτα δεν εχει,προχθες που τρακαρανε παλι ο ενας επεσε στην κολωνα και ο αλλος στα καγκελα του σπιτιου και μπηκε λιγο και στην αυλη,αλλα τουλαχιστον εδω δεν εχει σκοτωθει ανθρωπος απο οσο ξερω, ενω απο οτι διαβασα σε σχολια στη διασταυρωση στο λιουμη που εχουν γινει αρκετα ατυχηματα στο παρελθον εχει σκοτωθει και ανθρωπος με μηχανακι.
Όλοι οι δρόμοι κρύβουν παγίδες. Είναι άδικο να χάνονται ζωές στους δρόμους. Πρέπει να αποφεύγουμε την επιθετική οδήγηση και να παραχωρούμε προτεραιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρακτηριστικό παράδειγμα η διασταύρωση Ακρίτα και Θερμοπυλών στο Χαϊδάρι. Τι να την κάνεις την προτεραιότητα όταν αυτή μονίμως παραβιάζεται...
Εγω μεταξυ σοβαρου και αστειου λεω οτι μονη λυση για την διασταυρωση θερμοπυλων και ακριτα ειναι να μπει στοπ και στην ακριτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικα το ξερω οτι δεν γινεται σε μια διασταυρωση να εχουν στοπ και οι δυο δρομοι και μετα λεω ακομα και να γινοταν και παλι θα το παραβιαζαν το στοπ και στην ακριτα οπως κανουν και στη θερμοπυλων,οποτε πραγματι μονη λυση ειναι η μη επιθετικη οδηγηση απο την πλευρα μας γιατι πρεπει να υποθετουμε παντα οτι ο απεναντι μπορει να κανει την παραβαση.