Το φέρουν βαρέως από προχθές οι πολιτικάντηδες της Μεσσηνίας και της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το πανελλήνιο δημόσιο ξεφτίλισμα που τους έκανε ο Γιώργος Τράγκας από την πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή του, και έχουν ξαμολήσει τα παπαγαλάκια τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα...
Βέβαια ό,τι είπε ο γνωστός δημοσιογράφος, που θα το ακούσετε παρακάτω, ισχύει και ισχύει εις το ακέραιο, και δεν είπε τίποτα περισσότερο από αυτό που φωνάζουμε εδώ και σχεδόν μια δεκαετία από αυτό το blog...
Και ενώ πριν πέντε - δέκα χρόνια είχαμε να κάνουμε με το ξεπερασμένο οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας, σήμερα από την έλλειψη στοιχειώδους συντήρησης έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τον άθλιο ασφαλτοτάπητα που θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο...
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο επαρχιακός δρόμος Μεσσήνης - Ριζόμυλου λίγα χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο προσέλευσης των VIP, που αναγκάζεσαι να κάνεις σλάλομ για να μην πέσεις μέσα στα ορύγματα. Και όταν αυτό δεν καταστεί εφικτό, συνταράσσονται οχήματα όπως η Mercedes που οδηγούμε, πόσο μάλλον υποδεέστερα ποιοτικά αυτοκίνητα ή μηχανές...
Φίλες και φίλοι για άλλη μια φορά εφιστώ την προσοχή σας τώρα που έρχεται καλοκαίρι και θα κινηθείτε μαζικά στου δρόμους του Νομού. Μην παρασύρεστε από τον εξαιρετικό αυτοκινητόδρομο που θα σας φέρει ως εδώ. Με το που θα τον αφήσετε πίσω σας, τελειώνουν τα ωραία και αρχίζει το δράμα. Θα κινηθείτε στους ίδιους δρόμους που εγώ προσωπικά κινούμαι από το 1978 και οι παλαιότεροι από εμένα ακόμα μια εικοσαετία παραπίσω. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που εμείς οι Καλαματιανοί, όπως λέει και το τραγούδι είμαστε μάγκες στο τιμόνι. Σε αυτούς τους δρόμους μάθαμε να οδηγούμε και γίναμε... Πιλότοι!!!
Σας θυμίζω τι γράφαμε εδώ τα προηγούμενα χρόνια:
Αποζημιώνεσαι και με το παραπάνω όταν φτάνεις στον προορισμό σου οπουδήποτε στη Μεσσηνία, αλλά… ζεις την περιπέτεια έως ότου φτάσεις, με το άθλιο οδικό δίκτυο του νομού, κατασκεύασμα περασμένων δεκαετιών για τις ανάγκες της εποχής του σκαραβαίου, του Zastava, του Fiat 500 και του Opel Olympia...
Γράφαμε παλιότερα πως... αποζημιώνεσαι και με το παραπάνω όταν φτάνεις στον προορισμό σου οπουδήποτε στη Μεσσηνία, αλλά… ζεις την περιπέτεια έως ότου φτάσεις, με το άθλιο οδικό δίκτυο του νομού, κατασκεύασμα περασμένων δεκαετιών για τις ανάγκες της εποχής του σκαραβαίου, του Zastava, του Fiat 500 και του Opel Olympia...
Βέβαια, όσο τα γράφαμε εμείς κανένας δεν έδινε σημασία…
Τώρα όμως που η μεγάλη τουριστική επένδυση της Costa Navarino στην Πύλο έχει γίνει αιτία να συρρέουν στο Νομό μας διάσημοι επισκέπτες, ίσως κάποιοι να ξεβουλώσουν τα αυτιά τους και να ξεκαβαλικέψουν από τα καλάμια τους…
Αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος από τη στιγμή που οι μίζεροι κάτοικοι κινητοποιούνται για ψύλλου πήδημα σε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης της περιοχής…
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι περσινές κινητοποιήσεις στο Δημαρχείο της Μεσσήνης από αυτούς που δεν ήθελαν τον αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας – Πύλου που χρηματοδοτούσε ο Καπετάν Βασίλης για τις ανάγκες της ΠΟΤΑ Μεσσηνίας…
Το νομό μας επισκέφθηκαν τις προηγούμενες μέρες ο Γιούρκας Σεϊταρίδης και ο Τάκης Φύσσας για ολιγοήμερες διακοπές.
Διέμειναν στο στολίδι της Μεσσηνίας Costa Navarino και περιηγήθηκαν στα αξιοθέατα του νομού.
Τους συναντήσαμε στο βενζινάδικο γειτονικού χωριού όπου μας δήλωσαν γοητευμένοι από τις φυσικές ομορφιές της Μεσσηνίας και απογοητευμένοι από το οδικό της δίκτυο.
Τα συμπεράσματα δικά σας!!!
Σήμερα πήγαμε απογευματινό περίπατο στην Κορώνη και αυτό που σκεφτόμουν είναι ότι σε ένα χρόνο θα θέλουμε δυο ωρίτσες χαλαρά για να ερχόμαστε από την Αθήνα στην Καλαμάτα…
Και άλλες δυο ωρίτσες πιεσμένα για τη διαδρομή Καλαμάτα – Κορώνη πηγαινέλα…
Κατά τ’ άλλα μιλάμε για την Τουριστική Ανάπτυξη και Προβολή της Μεσσηνίας…
Α, και κάτι ακόμα…
Το Κάστρο καταπατημένο και ετοιμόρροπο το βλέπω… τα τελευταία τριάντα και βάλε χρόνια… κανένα κονδύλι από το Υπουργείο Πολιτισμού;;; κανένα σοβαρό πρόγραμμα αναστήλωσης;;; μήπως να βρούμε κανέναν ιδιώτη να το παραχωρήσουμε αφού το κράτος δείχνει ανίκανο;;;
Ξεπερασμένο και επικίνδυνο το οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας και ιδιαιτέρως επικίνδυνο το τμήμα Τσακώνα – Καλό νερό που συνδέει την Καλαμάτα (εσχάτως και την Αθήνα) με τον Πύργο και την Πάτρα.
Η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Αθήνα – Καλαμάτα και η καθυστέρηση κατασκευής του Κόρινθος – Πάτρα, έχει επιβαρύνει δραματικά το φόρτο κυκλοφορίας σε αυτό το τμήμα που κάποια στιγμή θα αποτελεί μέρος της Ολυμπίας Οδού (Ιονίας).
Εκτός από τους Μεσσήνιους τον χρησιμοποιούν πλέον και οι Ηλείοι, ενώ τα τροχαία ατυχήματα σαν το χθεσινό με την μετωπική που ενεπλάκησαν τρία οχήματα εκ των οποίων το ένα ανεφλέγη, είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο…
Πρώτη προτεραιότητα για τους Μεσσήνιους πολιτικούς, τώρα που ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος από τον «Μορέα», είναι η «Ολυμπία οδός».
Δεν πρέπει να χαθεί η ευκαιρία, δεν πρέπει να θρηνήσουμε άλλα θύματα και επιτέλους να σοβαρευτούμε με τις «μαγκιές» τύπου «δεν πληρώνω»!
Άλλο ένα τμήμα του αυτοκινητόδρομου Αθήνα – Τρίπολη – Καλαμάτα, παραδίδεται την προσεχή Δευτέρα στην κυκλοφορία κάνοντας το ταξίδι συντομότερο.
Για την ακρίβεια δε μιλάμε πλέον για ταξίδι αλλά για πρωινό ή απογευματινό περίπατο…
Αν ο προορισμός είναι η Καλαμάτα, όλα καλά, αν ο προορισμός είναι τα Φιλιατρά, η Πύλος, η Κορώνη, η Καρδαμύλη… το ταξίδι ξεκινάει από την έξοδο του αυτοκινητόδρομου!!!
Όση ώρα θες Αθήνα – Καλαμάτα, άλλη τόση θες για να πας στον ιδιαίτερο προορισμό σου.
Οι δρόμοι όλοι απομεινάρια της δεκαετίας του ’60 και του ’70!!!
Φτιαγμένοι να εξυπηρετούν σκαραβαίους, πεντακοσαράκια και τρίκυκλα τρακτεράκια, προσφορά της Επαναστάσεως στους αγρότες…
Δε μπορείς να διανοηθείς ότι θα συναντηθούν δυο σύγχρονα αυτοκίνητα χωρίς τους κατάλληλους ελιγμούς.
Εάν κάποιος VIP από το Costa Navarino βγει τσάρκα με τη Lamborghini του και θελήσει να επισκεφθεί τον αρχαιολογικό χώρο στη Χώρα στον Επάνω Εγκλιανό που βρίσκεται το ανάκτορο του Νέστορα ή το κάστρο των ιπποτών στο Αγρίλι στα Φιλιατρά, θέλει για να κινηθεί και τα δυο ρεύματα δικά του…
Και σε μια Μεσσηνία που αρχίζει να βρίσκει το δρόμο της με τις τελευταίες αξιόλογες τουριστικές επενδύσεις, έχουμε και τον Τατούλη που επιθυμεί διακαώς την εκμετάλλευση λιγνιτωρυχείου στην περιοχή της Πύλου!!!
Χωρίς δρόμους, χωρίς υποδομές, επιδιώκει να βουλιάξει το υποτυπώδες οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας με χιλιάδες δρομολόγια βαρέων οχημάτων που θα μεταφέρουν νυχθημερόν κάρβουνο στη ΔΕΗ της Μεγαλόπολης…
Κάρβουνο για το οποίο σύμφωνα με την ισχύουσα διεθνή νομοθεσία θα πληρώνουμε πρόστιμο λόγω ρύπανσης…
Αποζημιώνεσαι και με το παραπάνω όταν φτάνεις στον προορισμό σου οπουδήποτε στη Μεσσηνία, αλλά… ζεις την περιπέτεια έως ότου φτάσεις, με το άθλιο οδικό δίκτυο του νομού, κατασκεύασμα περασμένων δεκαετιών για τις ανάγκες της εποχής του σκαραβαίου, του Zastava, του Fiat 500 και του Opel Olympia...
Γράφαμε παλιότερα πως... αποζημιώνεσαι και με το παραπάνω όταν φτάνεις στον προορισμό σου οπουδήποτε στη Μεσσηνία, αλλά… ζεις την περιπέτεια έως ότου φτάσεις, με το άθλιο οδικό δίκτυο του νομού, κατασκεύασμα περασμένων δεκαετιών για τις ανάγκες της εποχής του σκαραβαίου, του Zastava, του Fiat 500 και του Opel Olympia...
Βέβαια, όσο τα γράφαμε εμείς κανένας δεν έδινε σημασία…
Τώρα όμως που η μεγάλη τουριστική επένδυση της Costa Navarino στην Πύλο έχει γίνει αιτία να συρρέουν στο Νομό μας διάσημοι επισκέπτες, ίσως κάποιοι να ξεβουλώσουν τα αυτιά τους και να ξεκαβαλικέψουν από τα καλάμια τους…
Αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος από τη στιγμή που οι μίζεροι κάτοικοι κινητοποιούνται για ψύλλου πήδημα σε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης της περιοχής…
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι περσινές κινητοποιήσεις στο Δημαρχείο της Μεσσήνης από αυτούς που δεν ήθελαν τον αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας – Πύλου που χρηματοδοτούσε ο Καπετάν Βασίλης για τις ανάγκες της ΠΟΤΑ Μεσσηνίας…
Το νομό μας επισκέφθηκαν τις προηγούμενες μέρες ο Γιούρκας Σεϊταρίδης και ο Τάκης Φύσσας για ολιγοήμερες διακοπές.
Διέμειναν στο στολίδι της Μεσσηνίας Costa Navarino και περιηγήθηκαν στα αξιοθέατα του νομού.
Τους συναντήσαμε στο βενζινάδικο γειτονικού χωριού όπου μας δήλωσαν γοητευμένοι από τις φυσικές ομορφιές της Μεσσηνίας και απογοητευμένοι από το οδικό της δίκτυο.
Τα συμπεράσματα δικά σας!!!
Σήμερα πήγαμε απογευματινό περίπατο στην Κορώνη και αυτό που σκεφτόμουν είναι ότι σε ένα χρόνο θα θέλουμε δυο ωρίτσες χαλαρά για να ερχόμαστε από την Αθήνα στην Καλαμάτα…
Και άλλες δυο ωρίτσες πιεσμένα για τη διαδρομή Καλαμάτα – Κορώνη πηγαινέλα…
Κατά τ’ άλλα μιλάμε για την Τουριστική Ανάπτυξη και Προβολή της Μεσσηνίας…
Α, και κάτι ακόμα…
Το Κάστρο καταπατημένο και ετοιμόρροπο το βλέπω… τα τελευταία τριάντα και βάλε χρόνια… κανένα κονδύλι από το Υπουργείο Πολιτισμού;;; κανένα σοβαρό πρόγραμμα αναστήλωσης;;; μήπως να βρούμε κανέναν ιδιώτη να το παραχωρήσουμε αφού το κράτος δείχνει ανίκανο;;;
Ξεπερασμένο και επικίνδυνο το οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας και ιδιαιτέρως επικίνδυνο το τμήμα Τσακώνα – Καλό νερό που συνδέει την Καλαμάτα (εσχάτως και την Αθήνα) με τον Πύργο και την Πάτρα.
Η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Αθήνα – Καλαμάτα και η καθυστέρηση κατασκευής του Κόρινθος – Πάτρα, έχει επιβαρύνει δραματικά το φόρτο κυκλοφορίας σε αυτό το τμήμα που κάποια στιγμή θα αποτελεί μέρος της Ολυμπίας Οδού (Ιονίας).
Εκτός από τους Μεσσήνιους τον χρησιμοποιούν πλέον και οι Ηλείοι, ενώ τα τροχαία ατυχήματα σαν το χθεσινό με την μετωπική που ενεπλάκησαν τρία οχήματα εκ των οποίων το ένα ανεφλέγη, είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο…
Πρώτη προτεραιότητα για τους Μεσσήνιους πολιτικούς, τώρα που ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος από τον «Μορέα», είναι η «Ολυμπία οδός».
Δεν πρέπει να χαθεί η ευκαιρία, δεν πρέπει να θρηνήσουμε άλλα θύματα και επιτέλους να σοβαρευτούμε με τις «μαγκιές» τύπου «δεν πληρώνω»!
Άλλο ένα τμήμα του αυτοκινητόδρομου Αθήνα – Τρίπολη – Καλαμάτα, παραδίδεται την προσεχή Δευτέρα στην κυκλοφορία κάνοντας το ταξίδι συντομότερο.
Για την ακρίβεια δε μιλάμε πλέον για ταξίδι αλλά για πρωινό ή απογευματινό περίπατο…
Αν ο προορισμός είναι η Καλαμάτα, όλα καλά, αν ο προορισμός είναι τα Φιλιατρά, η Πύλος, η Κορώνη, η Καρδαμύλη… το ταξίδι ξεκινάει από την έξοδο του αυτοκινητόδρομου!!!
Όση ώρα θες Αθήνα – Καλαμάτα, άλλη τόση θες για να πας στον ιδιαίτερο προορισμό σου.
Οι δρόμοι όλοι απομεινάρια της δεκαετίας του ’60 και του ’70!!!
Φτιαγμένοι να εξυπηρετούν σκαραβαίους, πεντακοσαράκια και τρίκυκλα τρακτεράκια, προσφορά της Επαναστάσεως στους αγρότες…
Δε μπορείς να διανοηθείς ότι θα συναντηθούν δυο σύγχρονα αυτοκίνητα χωρίς τους κατάλληλους ελιγμούς.
Εάν κάποιος VIP από το Costa Navarino βγει τσάρκα με τη Lamborghini του και θελήσει να επισκεφθεί τον αρχαιολογικό χώρο στη Χώρα στον Επάνω Εγκλιανό που βρίσκεται το ανάκτορο του Νέστορα ή το κάστρο των ιπποτών στο Αγρίλι στα Φιλιατρά, θέλει για να κινηθεί και τα δυο ρεύματα δικά του…
Και σε μια Μεσσηνία που αρχίζει να βρίσκει το δρόμο της με τις τελευταίες αξιόλογες τουριστικές επενδύσεις, έχουμε και τον Τατούλη που επιθυμεί διακαώς την εκμετάλλευση λιγνιτωρυχείου στην περιοχή της Πύλου!!!
Χωρίς δρόμους, χωρίς υποδομές, επιδιώκει να βουλιάξει το υποτυπώδες οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας με χιλιάδες δρομολόγια βαρέων οχημάτων που θα μεταφέρουν νυχθημερόν κάρβουνο στη ΔΕΗ της Μεγαλόπολης…
Κάρβουνο για το οποίο σύμφωνα με την ισχύουσα διεθνή νομοθεσία θα πληρώνουμε πρόστιμο λόγω ρύπανσης…
Υπέροχο το ηλιοβασίλεμα… Εξαιρετικές οι γεύσεις… Στην κορύφωσή τους τα έργα για την προστασία της παραλιακής ζώνης από τα κύματα… Αλλά άθλιο και επικίνδυνο το οδικό δίκτυο, όχι μόνο λόγο της παλιάς χάραξης, αλλά και λόγο των δημοσίων έργων που έχουν εκτελεσθεί στο κατάστρωμα του δρόμου και δεν έχει αποκατασταθεί ο ασφαλτοτάπητας… Σε μια από τις πιο τουριστικές περιοχές του νομού, που όλες τις αργίες, αλλά ειδικά τα καλοκαίρια προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες, είναι απαράδεκτο να παρουσιάζει διαχρονικά αυτή την εικόνα…
Αυτό το κούτσουρο τόσους μήνες μπροστά στην είσοδο του Αεροδρομίου Καλαμάτας δεν το βλέπει κανένας;
Εγώ βαρέθηκα να το βλέπω κάθε μήνα πάνω - κάτω. Υπάρχει πρόβλημα παντού με τους φοίνικες, αλλά εδώ είναι η πρώτη εικόνα που έχουν οι τουρίστες κατεβαίνοντας από το αεροπλάνο...
Δήμαρχε δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος και μάλλον δεν είσαι εσύ, αλλά στείλε μερικά πλατάνια να φυτέψουν στον κόμβο...
Με την ευκαιρία να πούμε πως γίνεται εξαιρετική η νέα είσοδος της Καλαμάτας με τις καινούργιες δενδροστοιχίες που φυτεύονται αυτή την εποχή...
Τόσα χρόνια μας είχε φάει η μεγαλομανία με τους ξενόφερτους και αταίριαστους στο περιβάλλον μας φοίνικες. Να που τα ζουζούνια έδωσαν τη λύση... Η φύση ανέλαβε την αποκατάσταση της τάξεως...
Αυτό το κούτσουρο τόσους μήνες μπροστά στην είσοδο του Αεροδρομίου Καλαμάτας δεν το βλέπει κανένας;
Εγώ βαρέθηκα να το βλέπω κάθε μήνα πάνω - κάτω. Υπάρχει πρόβλημα παντού με τους φοίνικες, αλλά εδώ είναι η πρώτη εικόνα που έχουν οι τουρίστες κατεβαίνοντας από το αεροπλάνο...
Δήμαρχε δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος και μάλλον δεν είσαι εσύ, αλλά στείλε μερικά πλατάνια να φυτέψουν στον κόμβο...
Με την ευκαιρία να πούμε πως γίνεται εξαιρετική η νέα είσοδος της Καλαμάτας με τις καινούργιες δενδροστοιχίες που φυτεύονται αυτή την εποχή...
Τόσα χρόνια μας είχε φάει η μεγαλομανία με τους ξενόφερτους και αταίριαστους στο περιβάλλον μας φοίνικες. Να που τα ζουζούνια έδωσαν τη λύση... Η φύση ανέλαβε την αποκατάσταση της τάξεως...
Και τώρα ακούστε τα μπινελίκια του Γ. Τράγκα!
Γνώριμες εικόνες στο οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας!
Μου άρεσε πάρα πολύ ο Γιώργος ο Τράγκας, ειδικά στο σημείο, που αναφέρει, οτι, εκει που στρίβεις, ενώ πηγαίνεις για Καλαμάτα, δεξιά......, ο Θεός να σε φυλάει....., εννοώντας στο Ασπρόχωμα δεξιά για Μεσσήνη!!!! Δεν ήξερε όμως κανένας να του σφυρίξει, ότι από εκεί και πέρα μέχρι την Πύλο έχει να μπει μια φτυαριά άσφαλτος από το 1960, όταν ήταν βουλευτής της ΕΡΕ ο μακαρίτης ο Ψαρέας. Τότε που ο ίδιος!!, έβαλε το θεμέλιο λίθο του παλαιού Νοσοκομείου. ΑΠΌ ΤΌΤΕ ΟΙ ΆΧΡΗΣΤΟΙ ΟΎΤΕ ΜΙΑ ΦΤΥΑΡΙΆ!!!!!!!! ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΆΣΕΙΣ ΤΗ ΣΤΡΟΦΉ ΜΕ ΤΗ ΒΡΥΣΟΎΛΑ, ΠΗΓΑΊΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΎΛΟ;;;ΚΑΙ Ο ΓΆΪΔΑΡΟΣ ΑΚΌΜΑ ΘΑ ΠΡΟΓΚΉΞΕΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή