Τον Αύγουστο σας παρουσιάσαμε εδώ τις πρώτες φωτογραφίες επί ελληνικού εδάφους της νέας Alfa Romeo Giulia. Σήμερα το πρωί βρεθήκαμε για άλλη μια φορά στη φιλόξενη Auto One για να σας μεταφέρουμε εικόνες από το πρώτο SUV στην ιστορία της Alfa Romeo.
Πρόκειται για την εντυπωσιακή Alfa Romeo Stelvio που παρουσιάσθηκε πριν λίγες ημέρες στους δημοσιογράφους στην ομώνυμη διαδρομή των Άλπεων απ’ όπου πήρε και το όνομά της.
Στα βόρεια της Ιταλίας, στο δεύτερο πιο ψηλό πέρασμα των Άλπεων, υπάρχει το στριφτερό ασφάλτινο διαμάντι. Ανάμεσα στο νότιο Τιρόλο και το Μπόρμιο, κοιτάζει τον κόσμο απ’ τα 2758 μέτρα. Είναι το Stelvio Pass.
Όλα τα σπουδαία ευρωπαϊκά περιοδικά αυτοκινήτου έχουν αποτίσει φόρο τιμής στον οδηγικό παράδεισο του Stelvio. Η θέα κόβει την ανάσα, οι απανωτές στροφές δοκιμάζουν φρένα και υπογάστρια…
H θρυλική διαδρομή περιέχει 75 στροφές 180 μοιρών και θεωρείται ιδιαίτερα δύσκολη, κάτι ευρέως γνωστό στην ποδηλατική κοινότητα. Το συγκεκριμένο πέρασμα άλλωστε είναι ίσως η πιο χαρακτηριστική στιγμή του ποδηλατικού γύρου της Ιταλίας. Εάν βρεθείς στο πέρασμα Stelvio καλοκαίρι, κάνει όλο και περισσότερο κρύο ανεβαίνοντας. Όμως, παρά το τσουχτερό κρύο η διαδρομή είναι γεμάτη ποδηλάτες και εκδρομείς. Τώρα το χειμώνα είναι τελείως διαφορετική ιστορία καθότι έχει χιόνι, πάγο και πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Το πέρασμα είναι κλειστό για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά και όταν ανοίγει για να περάσεις χρειάζεται αυτοκίνητο ειδικών προδιαγραφών.
Οι Ιταλοί έδωσαν λοιπόν στο πρώτο SUV στην ιστορία της Alfa Romeo αυτό το όνομα θέλοντας να δείξουν τις δυνατότητες του τετρακίνητου οχήματος. Όχι μόνο στον πάγο και στο χιόνι αλλά και σε μια απαιτητική οδηγικά διαδρομή όπως είναι αυτή για να διαβείς το πέρασμα Stelvio που σε πηγαίνει από την Ιταλία στην Ελβετία.
Στα βόρεια της Ιταλίας, στο δεύτερο πιο ψηλό πέρασμα των Άλπεων, υπάρχει το στριφτερό ασφάλτινο διαμάντι. Ανάμεσα στο νότιο Τιρόλο και το Μπόρμιο, κοιτάζει τον κόσμο απ’ τα 2758 μέτρα. Είναι το Stelvio Pass.
Όλα τα σπουδαία ευρωπαϊκά περιοδικά αυτοκινήτου έχουν αποτίσει φόρο τιμής στον οδηγικό παράδεισο του Stelvio. Η θέα κόβει την ανάσα, οι απανωτές στροφές δοκιμάζουν φρένα και υπογάστρια…
H θρυλική διαδρομή περιέχει 75 στροφές 180 μοιρών και θεωρείται ιδιαίτερα δύσκολη, κάτι ευρέως γνωστό στην ποδηλατική κοινότητα. Το συγκεκριμένο πέρασμα άλλωστε είναι ίσως η πιο χαρακτηριστική στιγμή του ποδηλατικού γύρου της Ιταλίας. Εάν βρεθείς στο πέρασμα Stelvio καλοκαίρι, κάνει όλο και περισσότερο κρύο ανεβαίνοντας. Όμως, παρά το τσουχτερό κρύο η διαδρομή είναι γεμάτη ποδηλάτες και εκδρομείς. Τώρα το χειμώνα είναι τελείως διαφορετική ιστορία καθότι έχει χιόνι, πάγο και πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Το πέρασμα είναι κλειστό για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά και όταν ανοίγει για να περάσεις χρειάζεται αυτοκίνητο ειδικών προδιαγραφών.
Οι Ιταλοί έδωσαν λοιπόν στο πρώτο SUV στην ιστορία της Alfa Romeo αυτό το όνομα θέλοντας να δείξουν τις δυνατότητες του τετρακίνητου οχήματος. Όχι μόνο στον πάγο και στο χιόνι αλλά και σε μια απαιτητική οδηγικά διαδρομή όπως είναι αυτή για να διαβείς το πέρασμα Stelvio που σε πηγαίνει από την Ιταλία στην Ελβετία.
Η νέα γενιά αυτοκινήτων της Μιλανέζικης φίρμας έχει προκαλέσει στις μέρες μας κλίμα ευφορίας στους ανά τον κόσμο χιλιάδες Alfisti που είναι ίσως το φανατικότερο αυτοκινητιστικό κοινό.
Ήταν Οκτώβριος του 1964 όταν ο Aldo Moro στη διάρκεια της πρώτης του πρωθυπουργίας έκανε τα εγκαίνια της Autostrada del Sole.
Ο "Αυτοκινητόδρομος 1" μήκους 759,6 χλμ. είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος αυτοκινητόδρομος στην Ιταλία. Συνδέει το Μιλάνο με τη Ρώμη και τη Νάπολη μέσω Φλωρεντίας και Μπολόνιας.
Υπάρχει από τότε ένας θρύλος κινούμενος ανάμεσα στο μύθο και την πραγματικότητα που λέει ότι την πρώτη ημέρα παράδοσης στην κυκλοφορία αυτού του σπουδαίου αυτοκινητόδρομου, μερικές δεκάδες κινητήρες Alfa Romeo παρέδωσαν το πνεύμα τους, και αυτό δεν έχει να κάνει με το αναξιόπιστο των κινητήρων, αλλά με τη λύσσα των οδηγών που κατείχαν τα αυτοκίνητα της Μιλανέζικης φίρμας!!!
Εκείνα τα χρόνια η Ιταλία ήταν Ιταλία, οι Αlfa Romeo ήταν Αlfa Romeo και στο χώρο των αγώνων θα συνέχιζαν να γράφουν τις δικές τους ένδοξες ιστορίες αν δεν ερχόταν η κοινωνικοπολιτική αστάθεια της επόμενης δεκαετίας. Η χώρα τότε βίωνε μια οικονομική ανάπτυξη και η κοινωνία σε σχέση με το τι θα ακολουθούσε, μια κοινωνική ειρήνη. Την επόμενη δεκαετία τα προβλήματα άλλαξαν πολλά πράγματα, ανάμεσα σε αυτά τις επιλογές και τον ρου της ιστορίας των Alfa.
Ευτυχώς στις μέρες μας η Alfa Romeo συνάπτοντας διεθνείς συμφωνίες και συνεργασίες κάνει μια σημαντική προσπάθεια να βρει τμήμα από την χαμένη της ταυτότητα, και μέσω αυτής, την καθιέρωση στην ελίτ της αυτοκινητοβιομηχανίας, και τον διεθνή σεβασμό.
Έτσι, βάσει της νέας πραγματικότητας για την εταιρεία, στο παγωμένο αυτή την εποχή Stelvio, κάτω από έναν φιλόφρονα καταγάλανο ουρανό, περιδιαβαίνοντας ανάμεσα σε Ελβετία και Ιταλία στα ψηλά και χιονισμένα περάσματα των Άλπεων, στο περιβάλλον που της ταιριάζει περισσότερο, αυτό που της χάρισε και το όνομά της, δόθηκε η ευκαιρία στους αυτοκινητιστικούς συντάκτες να γνωριστούν με το πρώτο SUV που κατασκεύασε η Alfa Romeo, τόσο στη βενζινοκίνητη έκδοση με τους 280 ίππους όσο και στην πετρελαιοκίνητη με τους 210.
Εμείς εκ των πραγμάτων στο Stelvio δεν μπορούσαμε να είμαστε, και η κορύφωση της οικονομικής κρίσης που ταλανίζει τη χώρα μας την τελευταία δεκαετία δεν επιτρέπει την μαζική κυκλοφορία του αυτοκινήτου στους ελληνικούς δρόμους, οπότε ένας τρόπος υπήρχε να τη δούμε πρώτοι από κοντά και να σας την παρουσιάσουμε, και αυτός δεν ήταν άλλος από την επίσκεψη στη φιλόξενη και πρωτοπόρα Auto One στη Λ. Κηφισίας 30 στο Μαρούσι.
Περισσότερες φωτογραφίες εδώ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !