Επιτέλους συνδέεται η γέφυρα Τ4 της Τσακώνας με τον αυτοκινητόδρομο του ΜΟΡΕΑ!!!
Έπειτα από τις αλλεπάλληλες αναβολές στο χρονοδιάγραμμα παράδοσης, χθες ξεκίνησαν οι διαδικασίες για να συνδεθεί η νέα τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας, με τον κλειστό αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας. Όπως ενημερώνει η Διεύθυνση της Ελληνικής Αστυνομίας, θα γίνουν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά τις ημέρες εργασιών σύνδεσης της τοξωτής γέφυρας. Οι εργασίες για την σύνδεση της γέφυρας με τον αυτοκινητόδρομο του ΜΟΡΕΑ θα έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο έως τις 17 Ιανουαρίου 2016, ενώ από τις 18 Δεκεμβρίου 2015 όσοι κατευθύνονται προς Καλαμάτα θα διέρχονται από τη νέα γέφυρα.
Έπειτα από τις αλλεπάλληλες αναβολές στο χρονοδιάγραμμα παράδοσης, χθες ξεκίνησαν οι διαδικασίες για να συνδεθεί η νέα τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας, με τον κλειστό αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας. Όπως ενημερώνει η Διεύθυνση της Ελληνικής Αστυνομίας, θα γίνουν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά τις ημέρες εργασιών σύνδεσης της τοξωτής γέφυρας. Οι εργασίες για την σύνδεση της γέφυρας με τον αυτοκινητόδρομο του ΜΟΡΕΑ θα έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο έως τις 17 Ιανουαρίου 2016, ενώ από τις 18 Δεκεμβρίου 2015 όσοι κατευθύνονται προς Καλαμάτα θα διέρχονται από τη νέα γέφυρα.
Στις επάνω φωτογραφίες η γέφυρα όπως είναι σήμερα και κάτω όπως ήταν τον Μάρτιο του 2015
Η Γέφυρα Τ4 Τσακώνας μήκους 490 μέτρων είναι ένα πολύ σημαντικό έργο, αφού συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως, αλλά και ένα από τα πιο πολύπλοκα και δύσκολα τεχνικά έργα στην Ελλάδα, ύστερα από εκείνο στο Ρίο - Αντίρριο. Το συνολικό κόστος της γέφυρας έχει ανέλθει στα 15 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για το τελευταίο έργο που απομένει για την ολοκλήρωση του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα του οδικού άξονα Τρίπολης - Καλαμάτας.
Η γέφυρα στηρίζεται σε τρία σημεία: ένα σε κάθε άκρο της (ακρόβαθρα) και ένα που βρίσκεται πλησιέστερα στην αρχή της (μεσόβαθρο). Αυτό το τελευταίο είναι και το σημαντικότερο: πρόκειται ουσιαστικά για μια γιγάντια "πρόκα", η οποία θα εξασφαλίσει τη σταθερότητα της γέφυρας. Από το μεσόβαθρο ξεκινά το τοξωτό μέρος της γέφυρας, μήκους 260 μέτρων και μέγιστου ύψους 35 μέτρων, που καταλήγει στην απέναντι άκρη. Στα δύο τόξα, ένα σε κάθε πλευρά, στηρίζεται το μεταλλικό κομμάτι της γέφυρας, πάνω στο οποίο βρίσκεται το οδόστρωμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !