Καλές οι κυκλοφοριακές μελέτες στο Χαϊδάρι, αλλά ας αρχίσουμε από τα πιο απλά...
Αυτό που γίνεται τις τελευταίες δεκαετίες στη διασταύρωση της Λεωφόρου Αθηνών με την Κύπρου και τη Γεωργίου Παπανδρέου πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει...
Τα τελευταία χρόνια ο κυκλοφοριακός φόρτος σε αυτόν τον οδικό κόμβο της πόλης έχει αυξηθεί υπέρμετρα και οι κάτοικοι των Κουνελίων και του Δάσους ρισκάρουν καθημερινά για να τον διαβούν, χώρια ότι ο χρόνος αναμονής τους στα φανάρια αυξάνει αφού κλείνει η διασταύρωση...
Οι υλικές ζημιές από τις σχεδόν καθημερινές συγκρούσεις, οι στεναχώριες, τα έξοδα, οι διαπληκτισμοί και οι χαμένες εργατοώρες είναι ανυπολόγιστες...
Ας γίνει ένα διάβημα από τον δήμο στις αρμόδιες υπηρεσίες έτσι ώστε να μην ανάβει ταυτόχρονα το πράσινο στην Κύπρου και στην Παπανδρέου...
Δεν κοστίζει τίποτα και ΟΛΟΙ οι διερχόμενοι από εκεί θα το εκτιμήσουν!!!
Αγαπητέ Γιώργο.. ΞΈΡΩ ότι απευθύνομαι σε γνώστη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην περιοχή αυτή, δίπλα στην διασταύρωση Λ.Καβάλας & Γ.Παπανδρέου μεγαλώσαμε, χειμώνα-καλοκαίρι βλέπαμε και ακούγαμε τροχαία..
Τη δεκαετία του 1980 έγιναν και τα πιό θανατηφόρα, καμένα 4 άτομα μέσα σε αυτοκίνητο, πληθώρα ατυχημάτων με μηχανές, πεζούς, φορτηγά και Ι.Χ.
Η κατάσταση βελτιώθηκε λίγο από τη δεκαετία του 1990 και μετά, αλλά από τότε δεν έχει αλλάξει τίποτα ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ. Την ευθύνη την έχουν αυτοί που σχεδίασαν την κυκλοφορία με τα στάνταρ της δεκαετίας του 1970..
Παρακάτω σας στέλνω έναν χάρτη που δείχνει πως διασταυρώνονται οι κατευθύνσεις των αυτοκινήτων πάνω στην διασταύρωση και όλα αυτά πρέπει να πραγματοποιηθούν σε δευτερόλεπτα, εγώ προσωπικά αυτή τη διασταύρωση με το μηχανάκι ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΕΣΧΙΖΑ ΠΟΤΕ διότι είναι παράνοια..
Ειδικότερα τι συμβαίνει:
1ον) Όταν στα δύο ρεύματα της Λ. Καβάλας έχει κόκκινο, τα δεκάδες αυτοκίνητα που ξεκινούν από Κύπρου και Παπανδρέου διασταυρώνονται σε τρείς κατευθύνσεις. ΑΥΤΟΙ ειδικά που έρχονται από την Κύπρου προς την Παπανδρέου ή δεξιά προς Αθήνα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ και ορατότητα. Μιλάμε δηλαδή για συγκρουόμενα σε λούνα πάρκ..
2ον) ΑΚΟΜΗ κι άν όπως λέτε και εσείς ρυθμίσουν τα φανάρια να μην ανάβουν ταυτόχρονα, και πάλι υπάρχει κίνδυνος διότι μερικοί θερμόαιμοι έρχονται με "πολλά" και απλά τα οχήματα δεν σταματούν.. Ειδικά αυτό συνέβενε την δεκαετία του 1980 όπου και τα αυτοκίνητα δεν είχαν ABS..
3ον) Κανονικά θα έπρεπε να διοχέτευαν την κίνηση μόνο δεξιά-αριστερά (από Κύπρου και Παπανδρέου), και αυτοί που θέλουν να ανέβουν Δάσος έπρεπε να διοχετεύονται από το ρεύμα της Λ.Καβάλας (αυτών που έχουν κατεύθυνση προς Ελευσίνα). Δυστυχώς το ρεύμα των αυτοκινήτων που κατεβαίνει από Δάσος προς Αθήνα θα έπρεπε να διοχετεύεται από άλλη οδό και η υπάρχων ρύθμιση θα έπρεπε να καταργηθεί. Και αρκετοί που κατεβαίνουν από το Δάσος το βράδυ μην ξεχνάμε ότι προέρχονται και από μαγαζιά που πίνουν..
4ον) Επειδή λοιπόν μιλάμε για παλιά σχεδίαση, αλλά και ότι υπάρχουν και τα μαγαζιά γύρ-γύρω, για αυτό δεν αλλάζει τίποτα..
5ον) Αυτοί που διέρχονται την Λ.Καβάλας με κατεύθυνση προς Αθήνα, στην διασταύρωση δεν βλέπουν αν κάποιος από την Κύπρου ανεβαίνει με φόρα, πιωμένος ή χαπακωμένος..
6ον) Το ρεύμα των αυτοκινήτων που κατεβαίνει από την Παπανδρέου με κατεύθυνση προς Αθήνα θα μπορούσαν να το διοχετεύουν από παράπλευρα στενά και να ανοίγαν μια νησίδα εκεί πιό κάτω από την TRIM για να κατεβαίνουν προς Αθήνα (δεν μιλάμε δα και για χιλιάδες αυτοκίνητα που κατεβαίνουν από το Δάσος ταυτόχρονα!).
Αυτήν την κυκλοφοριακή ρύθμιση από παράπλευρους οδούς την έχω δεί να συμβαίνει στην Αγία Βαρβάρα, όπου έμενα μερικά χρόνια, και σας πληροφορώ ότι λειτουργεί μια χαρά!
Αυτά τα λίγα - Καλό Βράδυ