Πολίτη του διαδικτύου καλώς όρισες.
Βρίσκεσαι σε βήμα διαλόγου, διεκδίκησης, σαρκασμού και αμφισβήτησης της κάθε λογής εξουσίας.
Επειδή τίποτα δε χαρίζεται και όλα κατακτώνται, σε προτρέπω να διεκδικείς αυτά που σου αναλογούν και να μην απεμπολάς τα δικαιώματά σου.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Ελεύθερα και με οιονδήποτε τρόπο, η αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, διακίνηση, ακόμα και οικειοποίηση, των ενυπόγραφων ιδεών μου, απ’ αυτό το blog.
Γιατί οι Ιδέες πρέπει να διακινούνται Ελεύθερα, δίχως περιορισμούς...
Τρίτη 19 Αυγούστου 2014
Εξακολουθώ να τις αγαπώ και τις δυο!!!
Ποτέ μου δεν τις απόκτησα...
Ταξίδεψα και με τις δυο...
Εξακολουθώ να τις λατρεύω...
Alfa Romeo Alfetta GTV και Lancia Beta Coupé
Alfa και Lancia ποτέ πια δεν πρόκειται να φτιάξουν κάτι αντίστοιχο...
Η Alfa Romeo Alfetta αναπροσδιορισθε'ν 2.0L έκδοση του μοντέλου GT στην GTV το 1976 Περίπου τρία χρόνια αργότερα, ο κινητήρας GTV υπέστη ορισμένες μικρές τροποποιήσεις, ενώ, επίσης, να είναι εφοδιασμένα με ένα ολοκαίνουργιο μηχανικό-και-σκούπα σύστημα εκ των προτέρων ανάφλεξης. Δανεισμός πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το Μόντρεαλ μοντέλο σπορ αυτοκίνητο-όπως το πόρτες, χερούλια πόρτας ή καπό γραμμή - η Alfetta GTV έγινε πιο ελκυστική για τους λάτρεις coupe. Μόλις αυτό το μοντέλο έλαβε μια νέα ματιά στο 1981 - επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και νέα μαύρα τελειώματα - το όνομα Alfetta έπεσαν υπέρ της νέας Alfa Romeo βάση coupe, το Alfa GTV 2.0.
Το Lancia Beta ήταν ένα μεσαίο αυτοκίνητο, που παρήχθη από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Lancia, από τον Νοέμβριο του 1972 έως τον Δεκέμβριο του 1984. Αντικατέστησε το Lancia Fulvia και μετακινήθηκε σε ελαφρώς ανώτερη κατηγορία, φτάνοντας στην τάξη μεγέθους της μεσαίας κατηγορίας D, αντί της μικρομεσαίας C που ανήκε ο προκάτοχος Fulvia.
Ήταν το πρώτο μοντέλο μετά την εξαγορά της εταιρείας από την Fiat το 1969 και το πρώτο που επανέφερε την ιστορική ονοματολογία των μοντέλων της Lancia με ελληνικά ονόματα. Oι μηχανικοί της Lancia, για πρώτη φορά, δανείστηκαν σε μεγάλο βαθμό στοιχεία από το τεχνολογικό υπόβαθρο των τότε μοντέλων της Fiat, αν και ειδικότερα στο Beta μόνο από τους κινητήρες.
Όταν κάποιος μεταφράζει λέξη προς λέξη ένα κείμενο, δεν υπάρχει πάντα ακριβής μετάφραση... Η ουσία είναι πως πρόκειται για δυο πανέμορφα και πρωτοποριακά για την εποχή τους αυτοκίνητα τα οποία συγκινούν ακόμα και σήμερα και μπορούν να σταθούν με αξιώσεις δίπλα στα σημερινά απρόσωπα μοντέλα των περισσότερων κατασκευαστών...
ΡΕ ΠΟΚΟΠΙΚΟ .....ΑΝΩΝΥΜΕ ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ "ΤΟΣΟ" ΓΕΛΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ.
Η Alfa Romeo Alfetta αναπροσδιορισθε'ν 2.0L έκδοση του μοντέλου GT στην GTV το 1976 Περίπου τρία χρόνια αργότερα, ο κινητήρας GTV υπέστη ορισμένες μικρές τροποποιήσεις, ενώ, επίσης, να είναι εφοδιασμένα με ένα ολοκαίνουργιο μηχανικό-και-σκούπα σύστημα εκ των προτέρων ανάφλεξης. Δανεισμός πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το Μόντρεαλ μοντέλο σπορ αυτοκίνητο-όπως το πόρτες, χερούλια πόρτας ή καπό γραμμή - η Alfetta GTV έγινε πιο ελκυστική για τους λάτρεις coupe. Μόλις αυτό το μοντέλο έλαβε μια νέα ματιά στο 1981 - επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και νέα μαύρα τελειώματα - το όνομα Alfetta έπεσαν υπέρ της νέας Alfa Romeo βάση coupe, το Alfa GTV 2.0.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Lancia Beta ήταν ένα μεσαίο αυτοκίνητο, που παρήχθη από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Lancia, από τον Νοέμβριο του 1972 έως τον Δεκέμβριο του 1984. Αντικατέστησε το Lancia Fulvia και μετακινήθηκε σε ελαφρώς ανώτερη κατηγορία, φτάνοντας στην τάξη μεγέθους της μεσαίας κατηγορίας D, αντί της μικρομεσαίας C που ανήκε ο προκάτοχος Fulvia.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν το πρώτο μοντέλο μετά την εξαγορά της εταιρείας από την Fiat το 1969 και το πρώτο που επανέφερε την ιστορική ονοματολογία των μοντέλων της Lancia με ελληνικά ονόματα. Oι μηχανικοί της Lancia, για πρώτη φορά, δανείστηκαν σε μεγάλο βαθμό στοιχεία από το τεχνολογικό υπόβαθρο των τότε μοντέλων της Fiat, αν και ειδικότερα στο Beta μόνο από τους κινητήρες.
ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κάποιος μεταφράζει λέξη προς λέξη ένα κείμενο, δεν υπάρχει πάντα ακριβής μετάφραση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ουσία είναι πως πρόκειται για δυο πανέμορφα και πρωτοποριακά για την εποχή τους αυτοκίνητα τα οποία συγκινούν ακόμα και σήμερα και μπορούν να σταθούν με αξιώσεις δίπλα στα σημερινά απρόσωπα μοντέλα των περισσότερων κατασκευαστών...
ΡΕ ΠΟΚΟΠΙΚΟ .....ΑΝΩΝΥΜΕ ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ "ΤΟΣΟ" ΓΕΛΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΚ@ΤΟΓ@ΒΡΟΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ ΠΑΛΙΟΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή