Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Forza Michael ! ! !


Double wishes, Michael!

Maranello, 3 January – This is a special day for Ferrari and all its fans, as it is Michael Schumacher’s birthday. At the moment, he is tackling the most important fight of his life and therefore we want to send him very special wishes. There have so many wonderful moments we have spent together and we have chosen 72. It’s not a random number, as it represents the number of wins Michael achieved with the Scuderia from 1996 to 2006: 72 Grands Prix that gave us and the millions of Prancing Horse fans from all over the world so much pleasure. These were unforgettable moments which, along with his passion, commitment and dedication makes Michael part of the great Ferrari family for ever.

Everyone at Ferrari, from President Luca di Montezemolo and Team Principal Stefano Domenicali, who are in touch all the time with Michael’s family and those closest to him, are continuously watching how his situation evolves. Obviously, today there are double the reasons to wish him all the best.

Forza Michael!

2 σχόλια:

  1. Να δείξει η μοίρα επιείκεια

    "Όποιου του μέλλει να πνιγεί ποτέ δεν πεθαίνει".
    Σοφή παροιμία.
    Όπως όλα τα αποφθέγματα, διότι έχουν περάσει από το καλέμι σοφών ανθρώπων, από καταστάσεις που σφυρηλάτησαν ειδικές συγκυρίες από φίλτρα πραγματικών περιστατικών.
    Λίγοι είναι εκείνοι που απέρριπταν το πεπρωμένο και θεωρούσαν πως ο καλύτερος οδηγός της ίδιας του της μοίρας είναι ο άνθρωπος.
    Ο Λίτον έλεγε πως "η μοίρα περιγελάει τις πιθανότητες"
    Ο Φράνκ Μούρ είπε ότι "η μοίρα έχει τις περισσότερες πηγές από τον ποιο ευφάνταστο άνθρωπο".
    Ο Κοράνιο έγραψε πως "αυτό που γράφει στο μέτωπό μας ο Θεός είναι το αποτύπωμα της μοίρας μας"
    Και όλα συνοψίζονται στο "το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον"
    Σαν σήμερα στις 3 Ιανουαρίου του 1969 γεννήθηκε ένας από τους μεγαλύτερους πιλότους της φόρμουλα 1.
    Στα γενέθλια των 44 χρόνων του η μοίρα ακροβατεί σε ένα μικρό σχοινάκι, σε μια κλωστή.
    Το νήμα της ζωής του είναι έτοιμο να σπάσει και εκείνος πλέον είναι ανήμπορος να κάνει οτιδήποτε για να αλλάξει την την πορεία στο όχημα του πεπρωμένου του.
    Πρόκειται για ένα ποιο γρήγορο μονοθέσιο που δεν υπακούει σε εντολές και δεξιότητες.
    Η ιστορία του Μίχαελ Σουμάχερ (περί ου ο λόγος) έχει δικαιολογημένα συγκλονίσει άπαντες παγκοσμίως.
    Από μπόμπιρας αντί να μπουσουλάει οδηγούσε.
    Σε ηλικία μόλις 3 ετών ξεκίνησε με καρτ.
    Στα 12 του χρόνια (1981) πήρε για πρώτη φορά μέρος στο πρωτάθλημα καρτ Γερμανίας το οποίο και κατέκτησε 3 φορές. Το 1984 Το 1985 και το 1987 όταν και κατέκτησε το ευρωπαϊκό.
    Το 1988 μεταπήδησε στο πρωτάθλημα Κoening το οποίο επίσης κατέκτησε.
    Την ίδια χρονιά συμμετείχε στη Γερμανική φόρμουλα Ford 1600 (κατετάγη έκτος) και στην ευρωπαϊκή φόρμουλα Ford 1600 (κατετάγη δεύτερος).
    Συνολικά ο συμπαθής αθλητής (λάτρης και της δικής μου Ιταλικής κουλτούρας περί αμαξιών) που πάντα σε διαφημιστικά σποτάκια μας θύμιζε τους κινδύνους της ταχύτητας και εξέπεμπε ευγένεια και σεμνότητα συμμετείχε συνολικά σε 250 Γκραν Πρι από τα οποία κέρδισε τα 91 ενώ στα 155 τερμάτισε στη πρώτη τριάδα.
    Η χειρότερη θέση του στο πρωτάθλημα ήταν 5η το 1999 όπου πάλι δεν συμμετείχε στους έξι από τους 16 αγώνες λόγο τραυματισμού.
    Συνολικά ο Μίχαελ Σουμάχερ συμμετείχε σχεδόν 16 περιόδους (στη πρώτη αγωνιστική προς το τέλος της).
    Κατέκτησε 7 φορές το πρωτάθλημα και είναι ο πρώτος στη σχετική λίστα.
    Δύο φορές κατετάγη 2ος και τρίς φορές 3ος.
    Ως μάνατζερ είχε τον Βίλι Βέμπερ από τα χρόνια ακόμα που ήταν στα καρτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την Κυριακή 29 Δεκεμβρίου ο άνθρωπος που δάμασε χιλιάδες ίππους έπεσε θύμα ενός τραγικού ατυχήματος στο σκι!
    Λέγεται πως βρέθηκε στο μοιραίο σημείο του χιονοδρομικού κέντρου των Άλπεων σε μια προσπάθεια να σώσει ένα φίλο του (κατ' άλλους ένα κοριτσάκι) που είχε χάσει την ισορροπία του και είχε προσκρούσει ακολούθως σε ένα βράχο.
    Ο "Σούμι" πήρε ύψος και προσγειώθηκε άτσαλα με το κεφάλι σε ένα άλλο βράχο με συνέπεια να υποστεί σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.
    Εδώ ο καθένας σηκώνει τα χέρια ψηλά.
    Ουσιαστικά ο Σουμάχερ, αν ήταν σε θέση προφανώς θα έπρεπε να απαντήσει στο μεγαλύτερο δίλημμα της ζωής του.
    Να συναντήσει εκεί ψηλά αυτόν τον τεράστιο Άιρτον Σένα που μας άφησε χρόνους την 1η Μαΐου του 1994 στο Γκραν Πρι της Ίμολα ή να ζήσει πιθανότατα με σοβαρά προβλήματα κινητικότητας από τις βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις;
    Μοναδικό όπλο του ανθρώπου στο πεπρωμένο, ώστε να μην είναι ο αγώνας ένα μονότερμα της μοίρας, είναι η διαίσθηση.
    Και επειδή παρακολουθώ χρόνια το συγκεκριμένο πρωτάθλημα και είμαι γνώστης λίγων τουλάχιστον πραγμάτων από αυτό το άθλημα, επιτρέψτε μου να πω ότι την συγκεκριμένη διαίσθηση την είχαν τόσο ο Σουμάχερ όσο και ο Σένα.
    Ο βραζιλιάνος πριν την μοιραία κούρσα είχε δει τον νεαρό τότε Ρούμπενς Μπαρικέλο να τραυματίζεται σοβαρά, αλλά και τον Ρόλαντ Ράτζενμπεγκερ Αυστριακό οδηγό της βρετανικής MTV Simtek Ford να βρίσκει ακαριαίο θάνατο.
    Ο Άιρτον δεν ήθελα να γίνει ο αγώνας που έχασε την ζωή του... Κάποιο καμπανάκι του χτύπησε αλλά δεν μπορούσε να το αγνοήσει.
    Και φυσικά το ίδιο ισχύει και για τον Σουμάχερ.
    Ο δημοσιογράφος Καίλ Εμπελ που απέσπασε την τελευταία συνέντευξη από τον Γερμανό πιλότο αποκάλυψε την προφητική δήλωση του Σουμάχερ "πιστεύω στη μοίρα, αλλά δεν μπορώ να μην κάνω κάποια πράγματα από το φόβο πως μπορεί να πάθω κάτι, Αν κάτι μου συμβεί, τότε ίσως να είναι γραφτό μου".
    Αυτές ήταν οι μετρημένες κουβέντες του.
    Σήμερα ανήμερα των γενεθλίων του, είναι η ώρα να δείξει η μοίρα την επιείκεια της. Σίγουρα ο αγώνας είναι άνισος, και βρίσκετε πολλές θέσεις πίσω.
    Στα pits βρίσκονται κορυφαίοι επιστήμονες που θα προσπαθήσουν να τον επαναφέρουν αλλά την κύρια απόφαση θα την... πάρει άλλος.
    Τουλάχιστον ας του φερθεί γενναιόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !