Στην Ελληνίτσα της μεταπολιτευτικής κλεπτοκρατίας προσπάθειες Ελλήνων ερευνητών είναι καταδικασμένες να αρχειοθετούνται.
Από πιτσιρικάς διαβάζοντας το περιοδικό 4 Τροχοί έχω παρακολουθήσει δεκάδες περιπτώσεις σαν τη σημερινή που δεν είχαν αίσιο τέλος.
Οι μόνοι που διασώθηκαν και διαπρέπουν ήταν οι επιστήμονες που τους δόθηκε η ευκαιρία να αναδείξουν το ταλέντο τους σε χώρες του εξωτερικού.
O λόγος για το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών.
Κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα.
Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται αντί να εισάγεται!
Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα, κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησής του είναι νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.
Το Eco Racer δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ανάλογα μοντέλα που αναπτύσσονται σε εργαστήρια και αυτοκινητοβιομηχανίες του εξωτερικού και επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου.
Αν το ζητούμενο στη χώρα μας είναι η ανάπτυξη, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος.
Ακόμη και αν εμφανιστεί ενδιαφερόμενος επενδυτής δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει.
Η επιχειρηματικότητα είναι ένα δέντρο το οποίο δεν βρίσκει πρόσφορο έδαφος στην Ελληνική επικράτεια.
Είναι αδιανόητο η Ελλάδα να λείπει από τον συγκεκριμένο πίνακα των χωρών εκείνων που παράγουν αυτοκίνητα όταν μέσα σε αυτή λίστα υπάρχουν χώρες όπως η Πολωνία, η Σλοβακία, η Ρουμανία η Αίγυπτος, το Ουζμπεκιστάν,το Βιετνάμ, το Πακιστάν η Κένυα και η Μποτσουάνα...
Το ότι τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και όχι μόνο αυτό είναι αυτονόητο,αλλά απ΄την άλλη για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους αν η λόγω ομάδα για να μπορέσει να κερδίσει την όποια χρηματοδότηση η εξαγορά της ''πατέντας''? θα πρέπει να ξεκινήσει με εντελώς διαφορετική κατεύθυνση ....δηλαδή θα πρέπει να ''εμπλακεί'' σε έναν αγώνα Κατάθεσης ευρεσιτεχνίας παγκόσμια!(έχουν την οικονομική δυνατότητα άραγες;) ώστε να αυξήσουν αλλά και να τραβήξουν της όποιες αυτοκινητοβιομηχανίες (πού ψάχνουν με...λαγωνικά τς πατέντες σε όλο τον πλανήτη?)και να αρχίσουν τις διαπραγματεύσεις κ.ο.κ.? Δηλαδή είναι ''Πολύ Μακρύς'' ο δρόμος για να μπει σε στάδιο παραγωγικής ωρίμανσης η καταπληκτική τους κατασκευή,νομίζω λοιπόν πώς πρέπει πρωτίστως να βρούν συμπαραστάτη-επενδυτή για την διατήρηση και νομική κάλυψη της ''Παγκόσμιας πατέντας''και ύστερα την διαδικασία εύρεσης κατασκευαστή κ.ο.κ.
ΑπάντησηΔιαγραφή