Όταν το Σεπτέμβριο του 1999 η Renault αποφάσιζε να εξαγοράσει τη Ρουμανική Dacia η είδηση ακόμη και στον αυτοκινητικό τύπο πέρασε στα ψιλά. Μία δεκαετία αργότερα η Dacia που ήταν γνωστή για τα άσχημα, φθηνά και αναξιόπιστα μοντέλα της πλέον βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος κυρίως λόγω των οικονομικών της αποτελεσμάτων. Ο έτερος γαλλικός κολοσσός του ομίλου Peugeot-Citroen βλέποντας να χάνει έδαφος στον παγκόσμιο χάρτη και δει στις αναδυόμενες αγορές αποφάσισε να ενεργοποιήσει ένα χαρτί που είχαν στο χαρτοφυλάκιο τους.
Η ανάγκη για οικονομικά αυτοκίνητα που θα προορίζονται για αγορές όπως της Κίνας, της Ρωσίας κλπ ενέχει ένα μικρό ρίσκο για όσες αυτοκινητοβιομηχανίες θελήσουν να μπουν στις αγορές αυτές με τα ίδια προϊόντα καθώς υπάρχει φόβος μήπως χαθεί το γόητρο με δυσάρεστα αποτελέσματα στις πωλήσεις στις παραδοσιακές αγορές.
Το group PSA αποφάσισε να ενεργοποιήσει τη SIMCA την οποία είχε αποκτήσει στα τέλη του 1970. Η SIMCA ιδρύθηκε το 1934 από τη FIAT και το όνομά της ήταν το αρκτικόλεξο των λέξεων Societe Industrialle de Mecanique et Carrosserie Automobile και άλλαξε πολλά χέρια, μεταξύ των οποίων και της Chrysler πριν καταλήξει στον όμιλο PSA. Μετά την εξαγορά η μάρκα έσβησε και χρειάστηκαν να περάσουν περισσότερα από τριάντα χρόνια για να ενεργοποιηθεί ξανά.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το πρώτο μοντέλο που θα έχει το σήμα της SIMCA θα είναι μία φθηνότερη εκδοχή του 408 το οποίο θα ονομαστεί Simca 1307 προς τιμής του πάλαι ποτέ μοντέλου που κυκλοφόρησε το 1975 και μάλιστα βραβεύτηκε ως Car of The Year το 1976. Δεν υπάρχουν άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το σχέδιο αυτό, όμως η PSA θα κινηθεί γρήγορα καθώς ήδη έχει μείνει πολύ πίσω στις αναπτυσσόμενες αγορές.
Η ανάγκη για οικονομικά αυτοκίνητα που θα προορίζονται για αγορές όπως της Κίνας, της Ρωσίας κλπ ενέχει ένα μικρό ρίσκο για όσες αυτοκινητοβιομηχανίες θελήσουν να μπουν στις αγορές αυτές με τα ίδια προϊόντα καθώς υπάρχει φόβος μήπως χαθεί το γόητρο με δυσάρεστα αποτελέσματα στις πωλήσεις στις παραδοσιακές αγορές.
Το group PSA αποφάσισε να ενεργοποιήσει τη SIMCA την οποία είχε αποκτήσει στα τέλη του 1970. Η SIMCA ιδρύθηκε το 1934 από τη FIAT και το όνομά της ήταν το αρκτικόλεξο των λέξεων Societe Industrialle de Mecanique et Carrosserie Automobile και άλλαξε πολλά χέρια, μεταξύ των οποίων και της Chrysler πριν καταλήξει στον όμιλο PSA. Μετά την εξαγορά η μάρκα έσβησε και χρειάστηκαν να περάσουν περισσότερα από τριάντα χρόνια για να ενεργοποιηθεί ξανά.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το πρώτο μοντέλο που θα έχει το σήμα της SIMCA θα είναι μία φθηνότερη εκδοχή του 408 το οποίο θα ονομαστεί Simca 1307 προς τιμής του πάλαι ποτέ μοντέλου που κυκλοφόρησε το 1975 και μάλιστα βραβεύτηκε ως Car of The Year το 1976. Δεν υπάρχουν άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το σχέδιο αυτό, όμως η PSA θα κινηθεί γρήγορα καθώς ήδη έχει μείνει πολύ πίσω στις αναπτυσσόμενες αγορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !