Όσες είναι σήμερα οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητόδρομους, τόσες είναι και οι ηλεκτρονικές συσκευές διοδίων για να μην περιμένεις στην ουρά…
Κάτι ανάλογο ζήσαμε και στην κινητή τηλεφωνία που αναγκαζόμασταν μέχρι πρότινος, με την αλλαγή εταιρείας να αλλάζουμε και αριθμό κλήσεως…
Φαίνεται πως χρειαζόταν πολύ μυαλό ώστε να αποφασίσουν να παρέχουν στους οδηγούς μια «έξυπνη» συσκευή συμβατή σε όλα τα διόδια, που θα έκανε τις ανάλογες χρεώσεις και θα απέδιδε τα ανάλογα ποσά στις εταιρείες.
Το «τηλεδιόδιο», μία νέου τύπου κάρτα διοδίων που θα είναι συμβατή με όλους τους σταθμούς διοδίων της χώρας και της Ε.Ε. και θα ενημερώνει ηλεκτρονικά κεντρικό σύστημα καταγραφής διελεύσεων και εσόδων αποτελεί επιτέλους το νέο στόχο του Υπουργείου Υποδομών.
Κάτι ανάλογο ζήσαμε και στην κινητή τηλεφωνία που αναγκαζόμασταν μέχρι πρότινος, με την αλλαγή εταιρείας να αλλάζουμε και αριθμό κλήσεως…
Φαίνεται πως χρειαζόταν πολύ μυαλό ώστε να αποφασίσουν να παρέχουν στους οδηγούς μια «έξυπνη» συσκευή συμβατή σε όλα τα διόδια, που θα έκανε τις ανάλογες χρεώσεις και θα απέδιδε τα ανάλογα ποσά στις εταιρείες.
Το «τηλεδιόδιο», μία νέου τύπου κάρτα διοδίων που θα είναι συμβατή με όλους τους σταθμούς διοδίων της χώρας και της Ε.Ε. και θα ενημερώνει ηλεκτρονικά κεντρικό σύστημα καταγραφής διελεύσεων και εσόδων αποτελεί επιτέλους το νέο στόχο του Υπουργείου Υποδομών.
Η χρήση και η εφαρμογή της νέας μεθόδου, θα φέρει εκπτώσεις, προσφορές και ειδικά εμπορικά πακέτα, ενώ η μεγάλη αλλαγή θα έρθει από τη χρέωση όχι με «εφάπαξ» ποσά, όπως είναι σήμερα, αλλά κατ’ αναλογία με τα διανυόμενα χιλιόμετρα.
Στόχος του Υπουργείου Υποδομών είναι η δικαιότερη χρέωση του οδηγού μέσα από μία νέα ηλεκτρονική κάρτα διοδίων, η οποία θα είναι συμβατή με τους σταθμούς διοδίων των αυτοκινητοδρόμων των συμβάσεων παραχώρησης, του ΤΕΟ, της Εγνατίας Οδού, της Αττικής Οδού και της γέφυρας Ρίου – Αντίρριου.
Το «τηλεδιόδιο» θεσπίστηκε στη χώρα μας το 2007 με προεδρικό διάταγμα του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ, το οποίο ενσωμάτωσε την ευρωπαϊκή οδηγία 52/2004.
Ο τελικός στόχος του νομοθετήματος είναι να κινείται ο οδηγός σε Ελλάδα και Ε.Ε. με μία συσκευή και ένα συμβόλαιο.
Το «τηλεδιόδιο» θεσπίστηκε στη χώρα μας το 2007 με προεδρικό διάταγμα του τότε ΥΠΕΧΩΔΕ, το οποίο ενσωμάτωσε την ευρωπαϊκή οδηγία 52/2004.
Ο τελικός στόχος του νομοθετήματος είναι να κινείται ο οδηγός σε Ελλάδα και Ε.Ε. με μία συσκευή και ένα συμβόλαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !