Από τον Αντινομάρχη Μεσσηνίας και Υποψήφιο Δήμαρχο Μεσσήνης κ. Στάθη Αναστασόπουλο, που έχει τη στήριξη της Ν.Δ., λάβαμε την παρακάτω άκρως ενδιαφέρουσα και ενημερωτική επιστολή:
Τα όσα έλαβαν χώρα κατά την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μεσσήνης, αλλά και η υπαγορευμένη προεκλογική επιστολή που δημοσιεύθηκε από 4 μέλη της σημερινής Δημοτικής Αρχής Μεσσήνης, με αναγκάζουν, να επανέλθω σ’ ένα θέμα, που εκτιμώ, πως σε ότι με αφορά, σχετικά με τους χειρισμούς που έχουν γίνει, είναι κρυστάλλινο.
Ουδείς, μπορεί να αμφισβητήσει, την τεράστια σημασία που μπορεί να έχει ο δρόμος Καλαμάτα - Μπούκα– Ριζόμυλος, για την ανάπτυξη της περιοχής και την αξιοποίηση όλων των παρόδιων ιδιοκτησιών – και όχι μόνο-, ένθεν και ένθεν του άξονα.
Ένας δρόμος που θα επιφέρει υπεραξία στις περιουσίες των συνδημοτών μας, θα τους δίνει τη δυνατότητα κατασκευής εξοχικών κατοικιών και μικρών ή μεγάλων τουριστικών επιχειρήσεων, προς όφελος των κατοίκων της Μεσσήνης, της Ανάληψης, της Βελίκας και της ευρύτερης περιοχής.
Ένα δρόμο μεγαθήριο, που θα αλλοιώνει τη φυσιογνωμία της περιοχής και θα υποβαθμίζει περιουσίες και ποιότητα ζωής πολιτών, ΠΟΤΕ, δεν υποστήριξα.
Αυτός ήταν και ο αγώνας μου, από την πρώτη στιγμή, που από τη θέση του Αντινομάρχη Μεσσηνίας σε θέματα Υποδομών, ασχολήθηκα με το εν λόγω έργο.
Ένα δρόμο μεγαθήριο, που θα αλλοιώνει τη φυσιογνωμία της περιοχής και θα υποβαθμίζει περιουσίες και ποιότητα ζωής πολιτών, ΠΟΤΕ, δεν υποστήριξα.
Αυτός ήταν και ο αγώνας μου, από την πρώτη στιγμή, που από τη θέση του Αντινομάρχη Μεσσηνίας σε θέματα Υποδομών, ασχολήθηκα με το εν λόγω έργο.
Κι αυτό το γνωρίζει πολύ καλά, ο νυν Δήμαρχος της πόλης, αφού ήταν συνομιλητής μας και μετείχε στη διευρυμένη συνεδρίαση της Νομαρχιακής Επιτροπής τον Ιούνιο του 2009 (η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή Νομάρχη, εκπροσώπων της αντιπολίτευσης του Νομαρχιακού Συμβουλίου και του Τεχνικού Επιμελητηρίου), όπου με σαφήνεια απαιτήσαμε την αλλαγή πολλών εκ των χαρακτηριστικών του οδικού άξονα.
Να υπενθυμίσω για άλλη μια φορά, πως για την αρχική χάραξη του δρόμου το Νομαρχιακό Συμβούλιο Μεσσηνίας γνωμοδότησε θετικά το 2002, όταν δεν μετείχα ούτε ως απλός νομαρχιακός σύμβουλος, ενώ δεν είχε εγκριθεί ούτε το ΓΠΣ της Μεσσήνης.
Από τις πρώτες αρνητικές διαπιστώσεις ήταν το ύψος του δρόμου, για το οποίο αντιδράσαμε εξ αρχής και ζητήσαμε βελτίωση.
Να υπενθυμίσω για άλλη μια φορά, πως για την αρχική χάραξη του δρόμου το Νομαρχιακό Συμβούλιο Μεσσηνίας γνωμοδότησε θετικά το 2002, όταν δεν μετείχα ούτε ως απλός νομαρχιακός σύμβουλος, ενώ δεν είχε εγκριθεί ούτε το ΓΠΣ της Μεσσήνης.
Από τις πρώτες αρνητικές διαπιστώσεις ήταν το ύψος του δρόμου, για το οποίο αντιδράσαμε εξ αρχής και ζητήσαμε βελτίωση.
Το ύψος μειώθηκε, αλλά δεν αρκεί.
Πρέπει να μειωθεί περαιτέρω.
Και σε αυτό το αίτημα είμαι ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ.
Υπερυψωμένος δρόμος ΔΕΝ θα επιτραπεί να κατασκευασθεί.
Ο δρόμος πρέπει να κατασκευασθεί στο κατώτερο δυνατό σημείο, από τεχνική άποψη.
Το επόμενο ζήτημα που έπρεπε να επιλυθεί, ήταν οι ανισόπεδοι κόμβοι που προβλέπονταν.
Το επόμενο ζήτημα που έπρεπε να επιλυθεί, ήταν οι ανισόπεδοι κόμβοι που προβλέπονταν.
Από την μία πλευρά, το ύψος τους και από την άλλη ο αριθμός τους.
Το αρχικό ύψος που προβλεπόταν, ήταν επιεικώς απαράδεκτο.
Άγγιζε αυτό της γέφυρας του ΟΣΕ, στη νέα είσοδο !
Αυτό όμως άλλαξε απόλυτα.
Ήταν απαίτηση με απόφαση της διευρυμένης Νομαρχιακής Επιτροπής Υποδομών.
Οι κόμβοι πλέον έγιναν όλοι ισόπεδοι, αυξήθηκαν σε αριθμό, θα έχουν φωτεινούς σηματοδότες και ηλεκτροφωτισμό, ώστε όλοι να έχουν ασφαλή πρόσβαση στην πόλη της Μεσσήνης, στην Μπούκα, στους οικισμούς Ανάληψης, Βελίκας, Αβραμιού και Ριζόμυλου, σε ιδιοκτησίες και παραλίες.
Θα μπορούσα, να αναπτύξω πολλά ζητήματα για το συγκεκριμένο έργο, για τα οποία παλέψαμε όλοι μαζί και διεκδικήσαμε.
Θα μπορούσα, να αναπτύξω πολλά ζητήματα για το συγκεκριμένο έργο, για τα οποία παλέψαμε όλοι μαζί και διεκδικήσαμε.
Τα περισσότερα αιτήματα που περιγράφονται στην απόφαση της διευρυμένης Νομαρχιακής Επιτροπής, είχαν θετική έκβαση.
Ωστόσο, έχουμε να παλέψουμε για αρκετά ακόμα.
Εν, κατακλείδι:
- Το ύψος του δρόμου πρέπει να είναι στο χαμηλότερο δυνατό τεχνικό σημείο.
- Ο άξονας θα είναι ανοικτός και σύμφωνα με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.
Στόχος μου παραμένει η κατασκευή ενός δρόμου, κατάταξης επαρχιακού δικτύου, ήπιας κυκλοφορίας και απρόσκοπτης πρόσβασης στις ιδιοκτησίες των παρόδιων και όχι μόνο, ιδιοκτητών.
Εν, κατακλείδι:
- Το ύψος του δρόμου πρέπει να είναι στο χαμηλότερο δυνατό τεχνικό σημείο.
- Ο άξονας θα είναι ανοικτός και σύμφωνα με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.
Στόχος μου παραμένει η κατασκευή ενός δρόμου, κατάταξης επαρχιακού δικτύου, ήπιας κυκλοφορίας και απρόσκοπτης πρόσβασης στις ιδιοκτησίες των παρόδιων και όχι μόνο, ιδιοκτητών.
Ένας δρόμος που θα δώσει ώθηση ανάπτυξης στην περιοχή απ’ όπου θα διέρχεται και δεν θα υποβαθμίσει.
Στόχος μου είναι οι συνδημότες μου να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη λειτουργία του δρόμου και αυτό θα διεκδικηθεί με κάθε μέσο και αγώνα, ακόμα και με προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Ως Δημότης πλέον της Μεσσήνης και λαμβάνοντας την απόφαση να θέσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία των δημοτών του διευρυμένου Δήμου Μεσσήνης, ως υποψήφιος Δήμαρχος, είναι αυτονόητο ότι οι επιδιώξεις μου και οι αγώνες μου ταυτίζονται απόλυτα με τις επιθυμίες και τα συμφέροντα του λαού της Μεσσήνης.
Στόχος μου είναι οι συνδημότες μου να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη λειτουργία του δρόμου και αυτό θα διεκδικηθεί με κάθε μέσο και αγώνα, ακόμα και με προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Ως Δημότης πλέον της Μεσσήνης και λαμβάνοντας την απόφαση να θέσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία των δημοτών του διευρυμένου Δήμου Μεσσήνης, ως υποψήφιος Δήμαρχος, είναι αυτονόητο ότι οι επιδιώξεις μου και οι αγώνες μου ταυτίζονται απόλυτα με τις επιθυμίες και τα συμφέροντα του λαού της Μεσσήνης.
Υ.Γ.: Σεβόμενος το λαό του Δήμου Μεσσήνης, αντιπαρέρχομαι τους χαρακτηρισμούς που εκτόξευσαν εναντίον μου, πολιτικοί άντρες, οι οποίοι δυστυχώς χαμήλωσαν το ύψος τους, πριν από το δρόμο!
I have to admit that i typically get bored to read the whole thing however i believe you'll be able to add some value. Bravo !
ΑπάντησηΔιαγραφή