Το υπόλοιπο 24,9% παραμένει στον έλεγχο των γερμανών της Thyssen Krupp Marine η οποία έχει την ευθύνη για τη ναυπήγηση των υποβρυχίων του στόλου μας.
Λεπτομέρειες για το τίμημα της εξαγοράς δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.
Λεπτομέρειες για το τίμημα της εξαγοράς δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.
Ερωτήματα υπάρχουν ακόμη για την τύχη των 1300 εργαζομένων αλλά και για την εξέλιξη των προγραμμάτων ναυπήγησης των υποβρυχίων και των υπό παραγγελία φρεγατών.
Η Abu Dhabi MAR shipyard συγκροτήθηκε το 2008 και έχει την ικανότητα ναυπήγησης σκαφών αναψυχής μέχρι και 200 μέτρα σε μήκος.
Ναυπηγεί και συντηρεί Super Yachts με κόστος 1.000.000 € το μέτρο !
Η Abu Dhabi MAR shipyard συγκροτήθηκε το 2008 και έχει την ικανότητα ναυπήγησης σκαφών αναψυχής μέχρι και 200 μέτρα σε μήκος.
Ναυπηγεί και συντηρεί Super Yachts με κόστος 1.000.000 € το μέτρο !
Οι εγκαταστάσεις του ναυπηγείου βρίσκονται στο Port Zayed.
Σύμφωνα με όσα διαρρέουν σχεδιάζουν να μεταφέρουν αυτές τις δραστηριότητες στο Σκαραμαγκά.
Πρόσφατα, η Abu Dhabi ΜΑR ανακοίνωσε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική εταιρική σχέση με την Thyssen Krupp Marine Systems.
Πρόσφατα, η Abu Dhabi ΜΑR ανακοίνωσε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική εταιρική σχέση με την Thyssen Krupp Marine Systems.
Καλά, πως και δεν τα κρατικοποιήσαμε πάλι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΝΕΡΟΤΣΟΥΛΗΘΡΕΣ !!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τον κρατικό ΟΤΕ και τα κρατικά ναυπηγεία στους Γερμανούς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟριστικά και τελεσίδικα... και πάνω απ' όλα σοσιαλιστικά.
ΝουΔούλα μάθημα... πολιτικής οικονομίας !
300 apolyseis kai vlepoyme...
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμβουλος στο βασιλειο του αμπου-νταμπι για οικονομικα θεματα εχει παει ο δουκας...
ΑπάντησηΔιαγραφή