Κύριε πρόεδρε,
Με δεδομένη την έστω και καθυστερημένη δήλωσή σας περί του άδικου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας και εάν η συγκέντρωση χρημάτων από τους πολίτες δεν είναι το μόνο που σας ενδιαφέρει, καταθέτω την άποψη μου.
Σκεφθείτε πως είναι παράλογο να πληρώνει ο κάτοχος ενός Hyundai 2000 κυβικών, τα ίδια τέλη με τον κάτοχο μιας Masserati επίσης 2000 κυβικών.
Οπότε τα κυβικά εκατοστά δεν μπορεί να είναι κριτήριο.
Επίσης, είναι παράλογο ο κάτοχος ενός Seat 1.4 με ιπποδύναμη 180 DIN να πληρώνει τα ίδια τέλη με μια Mercedes 1.8 και ιπποδύναμη 184 DIN ή με μια BMW 2.0 και ιπποδύναμη 170 DIN.
Οπότε και η ιπποδύναμη των αυτοκινήτων δεν μπορεί να είναι κριτήριο.
Ίσως να είναι κριτήριο η αρχική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου συνυπολογίζοντας όμως την πραγματική αξία ενός αυτοκινήτου συν την επιβάρυνση των τελών ταξινόμησης (άλλος ένας ελληνικός παραλογισμός).
Τώρα, όσο ένα αυτοκίνητο παλιώνει του μειώνουμε τα τέλη, αλλά επειδή παλιώνοντας ρυπαίνει του τα αυξάνουμε, οπότε είμαστε πάτσι και όσο το αυτοκίνητο κυκλοφορεί πληρώνει τα ίδια αρχικά του τέλη.
Μια άλλη αδικία του συστήματος είναι η εξής:
Μιλάμε για τέλη «κυκλοφορίας» και όχι τέλη «κατοχής», οπότε είναι άδικο ο Αθηναίος που κυκλοφορεί τις μισές μέρες το χρόνο λόγω μονών – ζυγών, να πληρώνει τέλη «κυκλοφορίας» για όλο το χρόνο.
Η άποψή μου για να γλυτώσουμε από τις αέναες συζητήσεις, να αποφύγουμε τις στρεβλώσεις και τους παραλογισμούς και να καταστούμε δικαιότεροι είναι η εξής:
Καταργούμε τα τέλη κυκλοφορίας, τα σήματα, τις δαπάνες, τις ουρές, τους ελέγχους και βάζουμε ένα τέλος κυκλοφορίας στην τιμή των καυσίμων, το οποίο εισπράττεται εύκολα και άμεσα.
Όποιος κυκλοφορεί πολύ, καταναλώνει περισσότερα καύσιμα και πληρώνει περισσότερα ενσωματωμένα στην τιμή των καυσίμων τέλη.
Όποιος έχει πολλά άλογα ή κυβικά, καταναλώνει περισσότερα καύσιμα και πληρώνει περισσότερα ενσωματωμένα στην τιμή των καυσίμων τέλη.
Ένα παλαιότερο ή ασυντήρητο αυτοκίνητο, καταναλώνει περισσότερα καύσιμα και πληρώνει περισσότερα ενσωματωμένα στην τιμή των καυσίμων τέλη.
Όποιος χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ή έχει σύγχρονο οικολογικό αυτοκίνητο που καταναλώνει λιγότερα καύσιμα, πληρώνει και λιγότερα ενσωματωμένα στην τιμή των καυσίμων τέλη.
Νομίζω πως είναι απλό, δικαιότερο και καθόλου γραφειοκρατικό !
Με δεδομένη την έστω και καθυστερημένη δήλωσή σας περί του άδικου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας και εάν η συγκέντρωση χρημάτων από τους πολίτες δεν είναι το μόνο που σας ενδιαφέρει, καταθέτω την άποψη μου.
Σκεφθείτε πως είναι παράλογο να πληρώνει ο κάτοχος ενός Hyundai 2000 κυβικών, τα ίδια τέλη με τον κάτοχο μιας Masserati επίσης 2000 κυβικών.
Οπότε τα κυβικά εκατοστά δεν μπορεί να είναι κριτήριο.
Επίσης, είναι παράλογο ο κάτοχος ενός Seat 1.4 με ιπποδύναμη 180 DIN να πληρώνει τα ίδια τέλη με μια Mercedes 1.8 και ιπποδύναμη 184 DIN ή με μια BMW 2.0 και ιπποδύναμη 170 DIN.
Οπότε και η ιπποδύναμη των αυτοκινήτων δεν μπορεί να είναι κριτήριο.
Ίσως να είναι κριτήριο η αρχική τιμή αγοράς του αυτοκινήτου συνυπολογίζοντας όμως την πραγματική αξία ενός αυτοκινήτου συν την επιβάρυνση των τελών ταξινόμησης (άλλος ένας ελληνικός παραλογισμός).
Τώρα, όσο ένα αυτοκίνητο παλιώνει του μειώνουμε τα τέλη, αλλά επειδή παλιώνοντας ρυπαίνει του τα αυξάνουμε, οπότε είμαστε πάτσι και όσο το αυτοκίνητο κυκλοφορεί πληρώνει τα ίδια αρχικά του τέλη.
Μια άλλη αδικία του συστήματος είναι η εξής:
Μιλάμε για τέλη «κυκλοφορίας» και όχι τέλη «κατοχής», οπότε είναι άδικο ο Αθηναίος που κυκλοφορεί τις μισές μέρες το χρόνο λόγω μονών – ζυγών, να πληρώνει τέλη «κυκλοφορίας» για όλο το χρόνο.
Η άποψή μου για να γλυτώσουμε από τις αέναες συζητήσεις, να αποφύγουμε τις στρεβλώσεις και τους παραλογισμούς και να καταστούμε δικαιότεροι είναι η εξής:
Καταργούμε τα τέλη κυκλοφορίας, τα σήματα, τις δαπάνες, τις ουρές, τους ελέγχους και βάζουμε ένα τέλος κυκλοφορίας στην τιμή των καυσίμων, το οποίο εισπράττεται εύκολα και άμεσα.
Όποιος κυκλοφορεί πολύ, καταναλώνει περισσότερα καύσιμα και πληρώνει περισσότερα ενσωματωμένα στην τιμή των καυσίμων τέλη.
Όποιος έχει πολλά άλογα ή κυβικά, καταναλώνει περισσότερα καύσιμα και πληρώνει περισσότερα ενσωματωμένα στην τιμή των καυσίμων τέλη.
Ένα παλαιότερο ή ασυντήρητο αυτοκίνητο, καταναλώνει περισσότερα καύσιμα και πληρώνει περισσότερα ενσωματωμένα στην τιμή των καυσίμων τέλη.
Όποιος χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ή έχει σύγχρονο οικολογικό αυτοκίνητο που καταναλώνει λιγότερα καύσιμα, πληρώνει και λιγότερα ενσωματωμένα στην τιμή των καυσίμων τέλη.
Νομίζω πως είναι απλό, δικαιότερο και καθόλου γραφειοκρατικό !
.
Χάνεις τα λόγια σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μέτρα είναι καθαρά φοροεισπρακτικά και ηλιθίως επιμερισμένα!
Τα μεγάλου κυβισμού λέει επειδή είναι ενεργοβόρα θα πληρώνουν πρόσθετο καπέλο.
Μα αφού το τέρας το 3.3 καίει τα διπλά απο το starlet 1.3 από χέρι πλήρωνε τα διπλά στον άμεσο φόρο επί του λίτρου. Και άλλο να πληρώσει?
Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα. Με το 3.3 κάνω το χρόνο 5.000 Km και με το starlet κάνω 15000 km. Άρα το μικρό σε ετήσια βάση ρυπαίνει περισσότερο αλλά επειδή καίει συγγκρατημένα έχουμε και ρέστα σε ετήσια βάση από το να κινούσα μόνο το τέρας των 3.3.
Ε αυτά τα ρέστα πάνε να μου πάρουν διότι τόσα τους λείπουν.
Για πρόσεξε όμως τι συμβαίνει. Εγώ αυτά τα ρέστα τα έπινα ρετσίνα και κρατούσα και δυό κρασοπουλειά ανοιχτά μόνος μου!!! Τ'ωρα αφού μου τα παίρνει ο Μεγάλος τέρμα οι ρετσίνες και λουκέτο στο καπηλειό! Με ότι αυτό συνεπάγεται.
Κλέφτες του κερατά σου λέει!
Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως.
Εγώ κάθε τέλος του μήνα βάζω τα 1.500 που έχω διαθέσιμα για όλους και σηκώνοντας τα χέρια ψηλά δίνω εντολή να ορμήσουν όλι οι δικαιούχοι στις τσέπες ξεκινώντας απο τον Μεγάλο και έπεται η σύζυγος.
Λοιπόν είπαμε 1.500 για όλους. Τώρα αν νομίζει ομεγάλος ότι πρέπει να τα πάρει όλα ας τα πάρει. Τον άλλο μήνα που θα έχω ψοφήσει θα πάρει τα τέτοια μου!
Διότι όπως ξέρετε εγώ και 1000 το πακέτο να πάει πρώτα τσιγάρα θα πάρω και αν περισέψουν θα φάω, διαφορετικά θα ψοφήσω καπνίζοντας.
Για να τελειώνουμε. Ότι και να κάνετε είστε αφερέγγυοι χρεώστες και δεν πρόκειται να ξεχρεώσετε ούτε σε χίλια χρόνια.
Εκτός, εκτός αν μέχρι τώρα παράγατε "1" και από αύριο αρχίσετε να παράγετε "3" πράγμα αδύνατον.Διότι φαίνεται πως παραγόταν "1" τρώγατε "2" επομένως πρέπει να βρούμε "3" -πράγμα αδύνατον-ώστε το ένα να πηγαίνει στα χρέη!