Εγνατία οδός
Πολύ καλός αυτοκινητόδρομος για τα Ελληνικά δεδομένα, συντόμευσε καταλυτικά τις αποστάσεις, αλλά μη φανταστείτε πως έχετε να κάνετε με Autobahn ή Autostrada.
Οι κατασκευαστικές ατέλειες είναι εμφανείς και οι σταθμοί εξυπηρέτησης ανύπαρκτοι.
Πολύ καλός αυτοκινητόδρομος για τα Ελληνικά δεδομένα, συντόμευσε καταλυτικά τις αποστάσεις, αλλά μη φανταστείτε πως έχετε να κάνετε με Autobahn ή Autostrada.
Οι κατασκευαστικές ατέλειες είναι εμφανείς και οι σταθμοί εξυπηρέτησης ανύπαρκτοι.
Ιονία οδός
Ουσιαστικά μόνον η παράκαμψη του Αγρινίου έχει παραδοθεί και το ερώτημα είναι εάν θα ζούμε για να τη δούμε ολοκληρωμένη από Γιάννενα έως Καλαμάτα.
Το τμήμα που διένυσα μπορώ να πω πως ήταν καλύτερο από τα τμήματα της Εγνατίας και εύκολα μπορείς να κινηθείς με ταχύτητες Γερμανικών Autobahn.
Ουσιαστικά μόνον η παράκαμψη του Αγρινίου έχει παραδοθεί και το ερώτημα είναι εάν θα ζούμε για να τη δούμε ολοκληρωμένη από Γιάννενα έως Καλαμάτα.
Το τμήμα που διένυσα μπορώ να πω πως ήταν καλύτερο από τα τμήματα της Εγνατίας και εύκολα μπορείς να κινηθείς με ταχύτητες Γερμανικών Autobahn.
Υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου – Πρέβεζας
Το έργο συνολικού μήκους 2366μ. αποτελείται από το υπόγειο τμήμα μήκους 1000μ., εκ των οποίων 776μ. υποθαλάσσιο, και το επίγειο τμήμα μήκους 1366μ. εκ των οποίων 280μ. είναι οι ράμπες σύνδεσης με το υπόγειο τμήμα.
Αισθάνεσαι κάπως… όταν τη διέρχεσαι !
Μπορεί να μην είναι μεγάλο το μήκος, αλλά ως ιδέα και εκτέλεση είναι έργο μεγαλοφυές.
Σημασία έχει πως και εμείς, όταν θέλουμε, μπορούμε !
Ρίο – Αντίρριο (Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης)
Έργο μεγαλοφυές, παγκόσμιας εμβέλειας.
Μέχρι να σκεφτείς που είσαι έχεις περάσει απέναντι, δεν προλαβαίνεις ούτε να την φωτογραφήσεις καλά – καλά… αλλά από εκεί και πέρα το χάος !
Όπως ήταν πριν τριάντα χρόνια που συχνά ταξίδευα προς Ιωάννινα, έτσι είναι και σήμερα… με τη διαφορά πως τότε ήταν λίγα τα αυτοκίνητα ενώ τώρα δημιουργούν ένα ατέλειωτο κινούμενο φίδι !
Αυτοκινητόδρομοι και ιδιωτική πρωτοβουλία
Στην Ελλάδα οι (αυτοκινητόδρομοι;;;) με τους αργούς ρυθμούς που κατασκευάζονται, από τη στιγμή που σχεδιάζονται και εωσότου παραδοθούν στην κυκλοφορία, έχουν ήδη ξεπεραστεί από τις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες, οπότε αρχίζει το ράβε – ξήλωνε, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στον Κόρινθος – Τρίπολη από την Κ/Ξ ΜΟΡΕΑΣ.
Και άντε και παραδόθηκε ο αυτοκινητόδρομος, ποιος θα τον συντηρεί και ποιος θα σου παρέχει υπηρεσίες;
Δυστυχώς αργήσαμε να εμπιστευθούμε την ιδιωτική πρωτοβουλία και έχουμε μείνει δραματικά πίσω.
Όσο για τα κροκοδείλια δάκρυα ορισμένων για τα διόδια που εισπράττουν οι ιδιώτες δεν αξίζει το παραμικρό σχόλιο.
Χίλιες φορές να τα παίρνει ο ιδιώτης παρέχοντας υπηρεσίες, παρά το κράτος για να βουλώνει τις μαύρες τρύπες της κακοδιαχείρισης !
.
giorgaki polli trexeis !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή