Όποιος ταξιδεύει προς Καλαμάτα διαπιστώνει τα τελευταία χρόνια πως εκτός από την κατασκευή των νέων τμημάτων του αυτοκινητόδρομου γίνονται μεγάλες παρεμβάσεις και στα τμήματα που υποτίθεται πως είχαν ολοκληρωθεί, αλλά και σ’ αυτά που εξαφανίσθηκαν από τους… χάρτες, λόγω των κακοτεχνιών !
.
Στην πραγματικότητα η κοινοπραξία ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. - που ανέλαβε την εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου ξηλώνει στην κυριολεξία τα έργα των προηγούμενων Κυβερνήσεων !
Συνεπής στην καθιερωμένη τακτική ενημέρωσή μας για τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, ο Βουλευτής Μεσσηνίας Γιάννης Λαμπρόπουλος στο προχθεσινό Δελτίο Τύπου αναφέρει:
«Στο πλαίσιο της τακτικής παρακολούθησης της πορείας εκτέλεσης των έργων του Δρόμου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, είχα συνάντηση στο ΥΠΕΧΩΔΕ με τον υπουργό κ. Γεώργιο Σουφλιά, τον υφυπουργό κ. Θεμιστοκλή Ξανθόπουλο, το γενικό γραμματέα κ. Δημοσθένη Κατσιγιάννη και τον υπεύθυνο διευθυντή Μελετών - Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου κ. Ιωάννη Καρνέση.
Οι διαπιστώσεις είναι:-Σε όλα τα τμήματα γίνονται εργασίες με πολύ γρήγορους ρυθμούς.
-Η διαπλάτυνση με λωρίδα ασφαλείας στο τμήμα από Κόρινθο μέχρι Τρίπολη γίνεται διότι έτσι προβλέπεται να είναι όλα τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα και θα τελειώσει το καλοκαίρι του 2010.
-Η δεύτερη Σήραγγα Αρτεμισίου θα είναι έτοιμη τον ερχόμενο Αύγουστο.
-Η σήραγγα Στέρνας μπορεί να παραδοθεί και νωρίτερα από τον Αύγουστο του 2010.
-Το τμήμα Τρίπολη – Αθήναιο θα παραδοθεί το αργότερο στις 3-8-2010.
-Ο κόμβος στο Αθήναιο καταβάλλεται προσπάθεια να δοθεί μέχρι τέλος του χρόνου (31-12-2009), ώστε το τμήμα Αθήναιο – Λεύκτρο να λειτουργήσει μέσω του αυτοκινητοδρόμου Αθηνών και όχι με προσωρινή σύνδεση.
-Το Αθήναιο – Λεύκτρο καταβάλλεται προσπαθεί να δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι τον προσεχή Οκτώβριο 2009, ώστε οι στροφές της Μεγαλόπολης σε λιγότερο από τρεις μήνες να αποτελούν πλέον παρελθόν.
-Το Λεύκτρο – Παραδείσια θα παραδοθεί το αργότερο το Μάρτιο του 2011.
-Το Παραδείσια – Τσακώνα μέχρι το καλοκαίρι του 2010, διότι γίνονται όλα από την αρχή. Δεν υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης και τα μεταλλικά τμήματα της γέφυρας έχουν παραγγελθεί.
-Το τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα κατασκευάζεται και καταβάλλονται ήδη οι απαλλοτριώσεις.
-Σε πρώτη προτεραιότητα είναι το τμήμα μέχρι το Ασπρόχωμα και στη συνέχεια η παράκαμψη της Καλαμάτας.
-Όπως με διαβεβαίωσε ο κ. Καρνέσης, η ΔΕΗ δεν καθυστερεί το έργο, από τις μετακινήσεις των στύλων, αφού σύμφωνα με το νόμο, υπάρχει διαδικασία προκαθορισμένη και προτεραιότητα πάντα.
Έχει δε το υπουργείο μέχρι τώρα καταβάλει στη ΔΕΗ 1 εκατ. ευρώ για το σκοπό αυτό.
-Η διαπλάτυνση με λωρίδα ασφαλείας στο τμήμα από Κόρινθο μέχρι Τρίπολη γίνεται διότι έτσι προβλέπεται να είναι όλα τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα και θα τελειώσει το καλοκαίρι του 2010.
-Η δεύτερη Σήραγγα Αρτεμισίου θα είναι έτοιμη τον ερχόμενο Αύγουστο.
-Η σήραγγα Στέρνας μπορεί να παραδοθεί και νωρίτερα από τον Αύγουστο του 2010.
-Το τμήμα Τρίπολη – Αθήναιο θα παραδοθεί το αργότερο στις 3-8-2010.
-Ο κόμβος στο Αθήναιο καταβάλλεται προσπάθεια να δοθεί μέχρι τέλος του χρόνου (31-12-2009), ώστε το τμήμα Αθήναιο – Λεύκτρο να λειτουργήσει μέσω του αυτοκινητοδρόμου Αθηνών και όχι με προσωρινή σύνδεση.
-Το Αθήναιο – Λεύκτρο καταβάλλεται προσπαθεί να δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι τον προσεχή Οκτώβριο 2009, ώστε οι στροφές της Μεγαλόπολης σε λιγότερο από τρεις μήνες να αποτελούν πλέον παρελθόν.
-Το Λεύκτρο – Παραδείσια θα παραδοθεί το αργότερο το Μάρτιο του 2011.
-Το Παραδείσια – Τσακώνα μέχρι το καλοκαίρι του 2010, διότι γίνονται όλα από την αρχή. Δεν υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης και τα μεταλλικά τμήματα της γέφυρας έχουν παραγγελθεί.
-Το τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα κατασκευάζεται και καταβάλλονται ήδη οι απαλλοτριώσεις.
-Σε πρώτη προτεραιότητα είναι το τμήμα μέχρι το Ασπρόχωμα και στη συνέχεια η παράκαμψη της Καλαμάτας.
-Όπως με διαβεβαίωσε ο κ. Καρνέσης, η ΔΕΗ δεν καθυστερεί το έργο, από τις μετακινήσεις των στύλων, αφού σύμφωνα με το νόμο, υπάρχει διαδικασία προκαθορισμένη και προτεραιότητα πάντα.
Έχει δε το υπουργείο μέχρι τώρα καταβάλει στη ΔΕΗ 1 εκατ. ευρώ για το σκοπό αυτό.
Ριζόμυλος - Πύλος μέχρι Μεθώνη
Για το δρόμο από το Ριζόμυλο μέχρι την Πύλο και τη Μεθώνη, που όπως είναι γνωστό εκπονείται η οριστική μελέτη, της οποίας τις διαδικασίες είχαμε ξεκινήσει από το 2007, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις που μου έδωσε ο κ. Σουφλιάς, αφού σε λίγους μήνες παραδοθεί έτοιμη η μελέτη, θα προχωρήσει αμέσως στη δημοπράτηση, για κατασκευή πλέον και αυτού του σημαντικού οδικού άξονα για την ανάπτυξη του νομού μας.
Θέλω, για άλλη μία φορά, να εκφράσω την ικανοποίησή μου και τις ευχαριστίες μου στον υπουργό κ. Γεώργιο Σουφλιά, αλλά και σε όλους τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου, γιατί το όνειρό μας γίνεται πραγματικότητα, γιατί θα έχουμε σύντομα το δρόμο για τον οποίο δεκαετίες προσπαθούσαμε, γιατί ο νομός μας βγαίνει από την απομόνωση και μπαίνει στη λεωφόρο της εκρηκτικής ανάπτυξης».
Για το δρόμο από το Ριζόμυλο μέχρι την Πύλο και τη Μεθώνη, που όπως είναι γνωστό εκπονείται η οριστική μελέτη, της οποίας τις διαδικασίες είχαμε ξεκινήσει από το 2007, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις που μου έδωσε ο κ. Σουφλιάς, αφού σε λίγους μήνες παραδοθεί έτοιμη η μελέτη, θα προχωρήσει αμέσως στη δημοπράτηση, για κατασκευή πλέον και αυτού του σημαντικού οδικού άξονα για την ανάπτυξη του νομού μας.
Θέλω, για άλλη μία φορά, να εκφράσω την ικανοποίησή μου και τις ευχαριστίες μου στον υπουργό κ. Γεώργιο Σουφλιά, αλλά και σε όλους τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου, γιατί το όνειρό μας γίνεται πραγματικότητα, γιατί θα έχουμε σύντομα το δρόμο για τον οποίο δεκαετίες προσπαθούσαμε, γιατί ο νομός μας βγαίνει από την απομόνωση και μπαίνει στη λεωφόρο της εκρηκτικής ανάπτυξης».
Είναι απορίας άξιον πως γίνεται τα έργα της ΜΟΜΑ έπειτα από τόσες δεκαετίες να στέκουν αγέρωχα, καλοσχεδιασμένα και καλοκατασκευασμένα και τα σύγχρονα ακριβοπληρωμένα των μεγαλοεργολάβων να καταρρέουν σαν χάρτινοι πύργοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμηθείτε τι έγινε με μια βροχή στην ευθεία της ΝΕΜΕΑΣ πριν λίγα χρόνια, τι έγινε στη ΜΑΛΑΚΑΣΑ και πως εξαφανίστηκε το τμήμα ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ – ΤΣΑΚΩΝΑ !
Αυτό που εξοργίζει τους Έλληνες Πολίτες είναι πως κανένας Υπουργός, Γραμματέας ή Κατασκευαστής δεν κάθισε ποτέ στο σκαμνί γι’ αυτές τις κακοτεχνίες και τον φόρο αίματος που πληρώνουμε στην άσφαλτο.
Δυστυχώς η Δημοκρατία μας δε σέβεται τους φόρους από τον ιδρώτα των Πολιτών της, χαρίζοντας σε πέντε οικογένειες (Νταβατζήδων) κατά την άποψη και του Πρωθυπουργού τον πλούτο αυτής της χώρας.
Και, φυσικά, πάντα -ΜΑ ΠΑΝΤΑ- θα την πληρώνουν αυτοί οι 127.000 μαλάκες, συνεπείς στις υποχρεώσεις, αυτού του μπουρδέλου που ονομάζεται σύγχρονη Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε ότι μας αξίζει.
Με τις υγείες μας!!!
Να υποθέσω πως σου κάθησε η μπίλια στο 2χίλιαρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα υποθέσεις ότι θέλεις. Και το χιλιάρικο που θα πληρώσω για 122€ με 3 παιδιά και το χιλιάρικο που δεν θα πληρώσει κάποιος ελεύθερος με κανένα παιδί και εισόδημα που για 265€ δεν πιάνει το όριο των 60.000€. Αν πληρώναμε όλοι αναλογικά, τότε να έλεγα ότι "...ναι ρε πούστη μου. Πάρτα". Άλλα όταν ξέρω ότι κάτι λαμόγια -ανεξαρτήτως πολιτικού χρώματος- θα την βγάλουν καθαρή και θα κυκλοφορούν με πανακριβα ...τζιποτράκτερα στην πλατεία Κολωνακίου, τενεκέδες ξεγάνωτοι, διαστημόβλαχοι, τραχανοπλαγιάδες, απολίτιστα ανθρωπάρια και θα με λένε και κορόϊδο, ε!! τότε πνίγομαι ρε πούστη μου. Και όλα αυτά σε ένα μπουρδέλο που ονομάζεται σύγχρονη Ελλάδα και που το ίδιο παραδέχεται φοροδιαφυγή. Και το πιο εξοργιστικό είναι ότι το παιδί μου, μετά την φοίτησή του στις Ανώτερες Σχολές του μπουρδέλου -Φυσικά ο πρωθυπουργός του θα στείλει τα κανακάρια του στην Εράσμιο Ελληνογερμανική Σχολή- θα έχουν ανάγκη το κάθε κομματόσκυλο για να πάρουν 800€~1000€.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ.
Γαμώ τα κερατά σας τα τράγια!!!