Να κάνουμε το κέφι μας, να βοηθήσουμε και τα μαγαζιά, αλλά με μέτρο και σύνεση !
Γυρίζοντας σπίτι να μην αισθανθούμε πως μας έπιασαν… «κότσους» !
Αγοράζουμε ότι χρειαζόμαστε και όχι ότι βρούμε μπροστά μας ή ότι σαβούρα μας πλασάρουν !
Δεν είναι καιρός για περιττές αγορές !
Είναι ευκαιρία η διεθνής οικονομική κρίση να μας κάνει και στην Ελλάδα ότι δεν μπόρεσε να μας κάνει ο ερχομός του ΕURO…
. . . συνειδητοποιημένους
καταναλωτές ! ! !
ΒΑΡΙΕΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΙΜΩΝ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ;ΣΤΑ ΠΡΟΠΕΡΣΙΝΑ ΡΟΥΧΑ - ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΤΛ. ΕΝΩ ΣΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΑ ΞΑΝΑΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΙΤΡΙΝΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ.
ΕΛΕΟΣ 1000% ΚΕΡΔΟΣ ΣΤΟ ΡΟΥΧΟ ΚΑΙ 500% ΣΤΑ ΠΑΠΑΠΟΥΤΣΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΠΕΡΣΙΝΑ ΠΟΥ ΤΑ ΜΟΣΤΡΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΦΕΤΙΝΑ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΤΩΣΗ;
". . . συνειδητοποιημένους
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταναλωτές ! ! !"
Μεγάλη μπουκιά φάε. Μεγάλη κουβέντα μη λες.
Με τέσσερις (αρ. 4) γυναίκες στο σπίτι ποιούς συνειδητοποιημένους καταναλωτές και πράσινα άλογα μου λες ρε Γιώργο;
Και καλά την Μεγάλη την κουλαντρίζω. Τις μικρές πως;
Έλεος!!
Μεγάλο δίκιο ο από πάνω!!!
Εγώ Γιάννη με τη μεγάλη δεν τα καταφέρνω, η νεολαία είναι συγκρατημένη... και με άποψη !
ΑπάντησηΔιαγραφή