Πολύ σύντομα κατηφορίζοντας από το Χαϊδάρι προς το Σκαραμαγκά, θα περνάμε κάτω από τη γέφυρα του ΟΣΕ που θα ενώσει τα δυο βουνά της πόλης μας, συνδέοντας με τη σιδηροδρομική γραμμή το εμπορικό λιμάνι του Περάματος με το διαμετακομιστικό κέντρο του Ασπροπύργου.
Είναι ένα μεγάλο έργο με κοιλαδογέφυρες και σήραγγες που τραυμάτισε στο διάβα του το πράσινο των βουνών, αλλά παρ’ όλα ταύτα είναι έργο οικολογικό εάν λάβουμε υπ’ όψη ότι θα εκμηδενίσει την κίνηση βαρέων οχημάτων για την μεταφορά των εμπορευμάτων στο ήδη επιβαρυμένο οδικό δίκτυο της περιοχής μας.
Όπως έχω ξαναγράψει θα πρέπει να ασκηθούν πιέσεις στον ΟΣΕ ώστε μετά την ολοκλήρωση του έργου να υπάρξει και ένα μελετημένο πρόγραμμα αποκατάστασης του τοπίου, έτσι ώστε η σιδηροδρομική γραμμή να προσφέρει και σε γραφικότητα πέραν της ουσιαστικής προσφοράς της που είναι η σύντομη, οικονομική και οικολογική μεταφορά των εμπορευμάτων.
Πιθανόν μελλοντικά η ίδια γραμμή θα μπορούσε να χρησιμεύσει και για την μεταφορά επιβατών διευκολύνοντας περαιτέρω τις μετακινήσεις, ή να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για τουριστικούς σκοπούς προσφέροντας μια βόλτα στους λάτρεις του τραίνου, σε ένα πράσινο τοπίο ανάμεσα σε ιστορικούς χώρους όπως είναι η Μονή Δαφνίου, το Ιερό της Αφροδίτης και ο θρόνος του Ξέρξη.
Γιώργο, το πρωι πέρασα απο εκεί, πηγα για τρέξιμο και οι εικόνες μιλάνε απο μόνες τους. Αν δεν αποκατασταθεί το περιβάλλον τότε θα μιλάμε για ολική καταστροφή του τοπίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο άλσος, έως την έξοδο του, στο ύψος της αφαίας είναι απαραίτητο να γίνει καθαρισμός από τα χόρτα, τα σκουπίδια και πασης φύσεως υλικά που ανα πάσα στιγμή μπορεί να πάρουν φωτιά
Υ.Γ Πολύ καλή δουλειά