Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Οι τελευταίες οικονομικές και φοροτεχνικές ειδήσεις.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΗΜΙΥΠΑΙΘΡΙΟΙ
.
Στα μέσα Μαΐου αναμένεται να ανακοινωθούν οι τελικές ρυθμίσεις για την «τακτοποίηση» των ημιυπαίθριων χώρων, καθώς, όπως αναφέρουν πληροφορίες, η αρμόδια επιτροπή έχει προχωρήσει το έργο της και, εντός των ημερών, θα παραδώσει την εισήγηση στους αρμόδιους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Οικονομίας, οι οποίοι θα κληθούν να λάβουν τις τελικές αποφάσεις.
Οι διαδικασίες για τη νομιμοποίηση των ημιυπαίθριων χώρων αναμένεται να ξεκινήσουν τον προσεχή Ιούλιο και να ολοκληρωθούν τον Οκτώβριο.
Σημειώνεται ότι το κλείσιμο των ημιυπαίθριων χώρων αποτελεί σήμερα βασική πολεοδομική παράβαση σε όλη τη χώρα, αφού σύμφωνα με εκτιμήσεις αφορά περισσότερα από 90% των διαμερισμάτων.
Αξίζει ωστόσο να τονισθεί ότι η όποια ρύθμιση για τους ημιυπαίθριους θα είναι προαιρετική, υπό την απειλή όμως ελέγχων από την πολεοδομία σε όσους δεν την αποδεχθούν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, με το σχέδιο που επεξεργάζονται τα υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ και Οικονομίας μειώνεται μέχρι και 10 φορές το πρόστιμο για τη νομιμοποίηση των ημιυπαίθριων.
Αναλυτικότερα, σε ένα κλειστό χώρο 12 τ.μ., για παράδειγμα, σε περιοχή με αντικειμενική αξία 1.500 ευρώ το τ.μ. ο ιδιοκτήτης, που δεν θα ενταχθεί στη ρύθμιση, θα πρέπει να πληρώσει εφάπαξ πρόστιμο 18.000 ευρώ για την κατασκευή και 6.000 ευρώ για κάθε χρόνο που εκμεταλλευόταν παράνομα τον χώρο.
Με τη νέα ρύθμιση το πρόστιμο μειώνεται στο 10% της αντικειμενικής αξίας του ακινήτου.
Έτσι ο χώρος νομιμοποιείται με ένα εφάπαξ ποσό 1.800 ευρώ.Εισπρακτικά η νομιμοποίησή τους (αν ξεπεραστούν τα νομικά ζητήματα) εκτιμάται ότι θα αποφέρει στο Δημόσιο Tαμείο 4,5 δισ. ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, το οικονομικό επιτελείο εξετάζει και το ενδεχόμενο δόσεων για την πληρωμή του προστίμου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η διαδικασία της νομιμοποίησης θα είναι η εξής:
• Υποβολή αίτησης, μαζί με σχέδιο αποτύπωσης του ακινήτου και του προς τακτοποίηση χώρου, από διπλωματούχο μηχανικό σε πολεοδομικές επιτροπές, στις κατά τόπους περιφέρειες.
• Υπολογισμός από την πολεοδομία και καταβολή μέσω της εφορίας του εφάπαξ προστίμου.
• Έκδοση της απόφασης τακτοποίησης και εξαίρεσης από την κατεδάφιση.
Εν τω μεταξύ, οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση και πρόστιμο εξαίρεσης που να μην υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ ανά διαμέρισμα είναι μερικές από τις προϋποθέσεις τις οποίες η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ) θεωρεί απαραίτητες για τη δίκαιη τακτοποίηση των ημιυπαίθριων.
«Αν πρόκειται να πληρωθεί ποσό από 4.000 έως 5.000 ευρώ ανά διαμέρισμα, ελάχιστοι είναι οι ιδιοκτήτες που θα ανταποκριθούν και το μέτρο δεν θα βρει καμία ανταπόκριση», επισημαίνει ο πρόεδρος της ΠΟΜΙΔΑ Στράτος Παραδιάς.
Παράλληλα, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κατασκευαστών Κτιρίων, Δημήτρης Καψιμάλης: «Αν το ποσό που πρέπει να καταβληθεί είναι πάνω από 50-100 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, δεν υπάρχει κανένας λόγος για τους περισσότερους ιδιοκτήτες να πάνε να τακτοποιήσουν το ζήτημα, αφού χωρίς να γίνει καταγγελία στην Πολεοδομία δεν γίνεται κανένας έλεγχος».
Ωστόσο, μέχρι στιγμής, το Υπουργείο ΥΠΕΧΩΔΕ τηρεί σιγήν ιχθύος σχετικά με το πώς θα διευθετηθεί το ζήτημα, ενώ αρκείται στο να παραπέμπει στην επιτροπή που έχει συσταθεί με υπηρεσιακούς παράγοντες, υπογραμμίζοντας ότι αναμένει το σχετικό πόρισμα.



ΝΕΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ
.Έντονες πιέσεις δέχεται η υπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας Φάνη Πάλλη - Πετραλιά με στόχο να προχωρήσει το συντομότερο δυνατό σε ρύθμιση χρεών σε όλα τα ασφαλιστικά ταμεία, κυρίως από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα ρύθμιση θα γίνει με άκρως ευνοϊκούς όρους και θα αφορά συνολικά 300.000 οφειλέτες κυρίως προς το ΙΚΑ και τον ΟΑΕΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο προσανατολίζεται στην επαναφορά της προηγούμενης ρύθμισης (να σημειωθεί ότι τα τελευταία 6 χρόνια έχουν γίνει τέσσερις προσπάθειες ρύθμισης χρεών), η οποία προέβλεπε τους πλέον ευνοϊκούς όρους.
Συγκεκριμένα, έδινε τη δυνατότητα εξόφλησης των οφειλών σε 96 δόσεις, με τους οφειλέτες να καταβάλλουν ως προκαταβολή το 3% της οφειλής. Μάλιστα, εξετάζεται ακόμη και το ενδεχόμενο το ποσοστό αυτό να πέσει στο 2%.
Να σημειωθεί ότι τις προηγούμενες ημέρες, το Yπουργείο Απασχόλησης κατέθεσε τροπολογία με την οποία ρυθμίζονται τα χρέη των ναυπηγοεπισκευαστικών εταιριών προς τους ασφαλιστικούς οργανισμούς, με αφορμή την οικονομική κρίση.
Σημειώνεται ότι τις προηγούμενες μέρες η διοίκηση του ΟΓΑ λόγω της μείωσης εσόδων στον Οργανισμό, ανακοίνωσε ότι οι ασφαλισμένοι που οφείλουν ληξιπρόθεσμες εισφορές στον κλάδο κύριας ασφάλισης και αδυνατούν να τις εξοφλήσουν στο σύνολό τους μπορούν να ενταχθούν σε ρύθμιση εξόφλησης των εισφορών τους με δόσεις.
Προϋπόθεση για την υπαγωγή στη ρύθμιση είναι η καταβολή τουλάχιστον των τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών. Ο αριθμός των δόσεων εξαρτάται από το ύψος της οφειλής και δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 12 εξαμηνιαίες δόσεις. Το ύψος της κάθε δόσης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 200 ευρώ. Δόσεις δεν γίνονται για οφειλές κάτω των 400 ευρώ.
.
Οφειλές ταμείων
.
Το ΙΚΑ, ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός φορέας της χώρας, οφείλει σε κρατικούς οργανισμούς το ποσό των 10 δισ. ευρώ. Παράλληλα, αν δεν συνυπολογιστεί η κρατική επιχορήγηση, το ίδρυμα εμφανίζει έλλειμμα 2 δισ. ευρώ για το τρέχον έτος, ενώ τα ταμεία που θα ενταχθούν σε αυτό σύμφωνα με τον νόμο, θα μεταφέρουν επιπλέον έλλειμμα 1,3 δισ. ευρώ.
Για την ορθή λειτουργία του Οργανισμού Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών απαιτούνται επιπλέον 300 εκατομμύρια ευρώ, μόνο για φέτος, ενώ όπως εκτιμάται το έλλειμμα θα ανέλθει στα 550 εκατομμύρια ευρώ.
Ο ΟΓΑ, οφείλει 600 εκατομμύρια ευρώ σε νοσηλευτικά ιδρύματα.
Επιπλέον, υπολογίζεται ότι το Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων, που χορηγεί το εφάπαξ, θα εμφανίσει έλλειμμα 400 εκατομμυρίων ευρώ λόγω των αυξανόμενων αιτήσεων συνταξιοδότησης.
ΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
.Σας γνωρίζουμε ότι στις 6/4/2009 κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση Οδηγιών 2006/98/ΕΚ, 2008/8/ΕΚ και 2007/74/ΕΚ, διατάξεων των Οδηγιών 2006/112/ΕΚ και 2006/69/ΕΚ και διατάξεις φορολογίας εισοδήματος, κεφαλαίου, ΦΠΑ και λοιπών φορολογιών», με διατάξεις του οποίου προβλέπονται, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
Α. Εφαρμογή διατάξεων των άρθρων 13 έως 17 του ν. 3296/2004 (αυτοέλεγχος)
1. Με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 9 του εν λόγω σχεδίου νόμου προβλέπεται η αντικατάσταση των διατάξεων της παραγράφου 4 του άρθρου 14 του ν. 3296/2004 περί εξαιρούμενων δηλώσεων από τις διατάξεις των άρθρων 13 έως 17 αυτού του νόμου.
Με τις νέες αυτές διατάξεις, οι οποίες σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 9 του υπόψη σχεδίου νόμου εφαρμόζονται για δηλώσεις που αφορούν διαχειριστικές περιόδους που λήγουν από 31.12.2008 και μετά, ορίζεται ότι εξαιρούνται από τον αυτοέλεγχο οι δηλώσεις των επιχειρήσεων που ασχολούνται με την εργοληπτική κατασκευή δημόσιων ή ιδιωτικών τεχνικών έργων ή την εκτέλεση μηχανολογικών και ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων καθώς και των γεωργικών επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων των παραγράφων 5, 6, 7 και 8 του άρθρου 33 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, εφόσον οι παραπάνω επιχειρήσεις δεν προσδιορίζουν τα καθαρά τους κέρδη σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 του Κώδικα αυτού, των επιχειρήσεων που ασχολούνται με την ανέγερση και πώληση οικοδομών, των επιχειρήσεων που υπάγονται στο ειδικό καθεστώς φορολογίας πλοίων για τη δραστηριότητα της εκμετάλλευσης του πλοίου και των επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών που δεν τήρησαν βιβλία, αν και είχαν σχετική υποχρέωση.
Οι πιο πάνω διατάξεις ισχύουν από την κατάθεση αυτού του σχεδίου νόμου στη Βουλή, δηλαδή από 6/4/2009.2. Με βάση τις παραπάνω νέες διατάξεις μπορούν να υπαχθούν πλέον στον αυτοέλεγχο, εφόσον βέβαια συντρέχουν οι αναγκαίες προς τούτο προϋποθέσεις, οι δηλώσεις που αφορούν διαχειριστικές περιόδους που λήγουν από 31.12.2008 και μετά των ακόλουθων επιχειρήσεων, με την προϋπόθεση ότι τα καθαρά τους κέρδη προσδιορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, δηλαδή λογιστικά:
α) Των επιχειρήσεων που ασχολούνται με την εργοληπτική κατασκευή δημόσιων ή ιδιωτικών τεχνικών έργων ή την εκτέλεση μηχανολογικών και ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.
Επισημαίνεται ότι αν τα καθαρά κέρδη των εν λόγω επιχειρήσεων προσδιορίζονται εν μέρει λογιστικά και εν μέρει εξωλογιστικά, αυτές δεν υπάγονται στον αυτοέλεγχο, όπως επίσης δεν υπάγονται σε κάθε περίπτωση οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με την ανέγερση και πώληση οικοδομών.
β) Των γεωργικών επιχειρήσεων.
γ) Των επιχειρήσεων των παραγράφων 5, 6, 7 και 8 του άρθρου 33 του Κ.Φ.Ε.
3. Επειδή ενδεχομένως ορισμένες από τις ως άνω υπαγόμενες επιχειρήσεις έχουν ήδη υποβάλει τις κατά τα ανωτέρω δηλώσεις τους φορολογίας εισοδήματος οικονομικού έτους 2009 πριν την κατάθεση του υπόψη σχεδίου νόμου στη Βουλή και επειδή κατά την ημερομηνία κατάθεσης αυτού είχε λήξει η προθεσμία υποβολής ορισμένων από τις δηλώσεις αυτές, με την παρούσα γίνεται δεκτό, για λόγους χρηστής διοίκησης και ίσης μεταχείρισης, ότι οι ως άνω υπαγόμενες επιχειρήσεις δύνανται να υποβάλουν σχετικές συμπληρωματικές δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος οικονομικού έτους 2009, προκειμένου αυτές να υπαχθούν στις διατάξεις των άρθρων 13 – 17 του ν. 3296/2004, μέχρι τις 11/5/2009 χωρίς την επιβολή πρόσθετου φόρου ή προστίμου, με την προϋπόθεση, όμως, ότι έχουν υποβάλει εμπροθέσμως τις οικείες αρχικές δηλώσεις, εκτός αν από τις κείμενες διατάξεις η προθεσμία υποβολής των αρχικών δηλώσεων λήγει σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Εννοείται, βέβαια, ότι όλες οι παραπάνω επιχειρήσεις δύνανται να υπαχθούν στις διατάξεις των άρθρων 13 – 17 του ν. 3296/2004 και με την υποβολή των οικείων αρχικών εμπρόθεσμων δηλώσεών τους.
Β. Εφαρμογή διατάξεων των άρθρων 1 έως 11 του ν. 3259/2004 περί περαίωσης εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων
Με τις διατάξεις του άρθρου 10 του ως άνω σχεδίου νόμου επανέρχονται σε ισχύ οι διατάξεις των άρθρων 1-11 του ν. 3259/2004 «Περαίωση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων, ρύθμιση ληξιπρόθεσμων χρεών και άλλες διατάξεις», όπως αυτές ίσχυσαν με βάση και τα άρθρα 28 του ν. 3697/2008 και 89 του ν. 3746/2009, παράλληλα δε παρέχεται η δυνατότητα στους επιτηδευματίες εκείνους που δεν έχουν ήδη αποδεχθεί την παραπάνω ρύθμιση, να την αποδεχθούν εντός συγκεκριμένου χρόνου.
Οι κατά τα ανωτέρω νέες διατάξεις του ν. 3259/2004, καθώς και η περαίωση των εκκρεμών υποθέσεων βάσει αυτών, ισχύουν από την κατάθεση στη Βουλή του προαναφερόμενου σχεδίου νόμου, δηλαδή από 6/4/2009.
Ειδικότερα, με τις διατάξεις αυτές προβλέπονται τα ακόλουθα:
1. Ο επιτηδευματίας του οποίου υπόθεση εκκρεμεί ενώπιον των διοικητικών δικαστηρίων και δεν έχει συζητηθεί στο ακροατήριο του δευτεροβάθμιου δικαστηρίου, εάν επιθυμεί την περαίωσή της μαζί με τις επόμενες ανέλεγκτες χρήσεις, σύμφωνα με τις νέες διατάξεις του άρθρου 10 του σχεδίου νόμου, θα πρέπει να υποβάλλει την προβλεπόμενη από την παράγραφο 6 του άρθρου 9 του ν. 3259/2004 αίτηση το αργότερο μέχρι τις 15/6/2009, εφαρμοζομένων στις περιπτώσεις αυτές των σχετικών οδηγιών που έχουν δοθεί με την εγκύκλιο ΠΟΛ 1130/2008.
Σημειώνεται ότι για τις προαναφερόμενες υποθέσεις για τις οποίες είχαν υποβληθεί σχετικές αιτήσεις στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. μέχρι την 20/2/2009 και εκκρεμεί ακόμη η περαίωση και από την προσκομισθείσα βεβαίωση του αρμόδιου διοικητικού δικαστηρίου δεν προκύπτει η ημερομηνία συζήτησής τους στο ακροατήριο, θα προσκομίζεται νέα βεβαίωση από το αρμόδιο δικαστήριο και μετά θα ακολουθεί η περαίωση.
2. Η έκδοση των Εκκαθαριστικών Σημειωμάτων της παραγράφου 1 του άρθρου 9 του ν.3259/2004 καθώς και η υποβολή αυτών από τους ίδιους τους επιτηδευματίες στον προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 9 του ίδιου άρθρου, για την περαίωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων κατά τις διατάξεις των άρθρων 1 έως 11 του ανωτέρω νόμου και των άρθρων 28 του ν. 3697/2008 και 89 του ν. 3746/2009 και σύμφωνα και με τα αναφερόμενα στην προηγούμενη παράγραφο της παρούσας, λήγει την 30/6/2009.
Σημειώνεται ότι για τη διευκόλυνση των επιτηδευματιών (πιστοποιημένοι χρήστες) που επιθυμούν να υποβάλουν οι ίδιοι το οικείο Απογραφικό Δελτίο – Μηχανογραφημένο Εκκαθαριστικό Σημείωμα για την περαίωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεών τους, εξακολουθεί να υφίσταται η δυνατότητα χρήσης της εφαρμογής που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.gsis.gr/ της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.
Στην προαναφερόμενη ηλεκτρονική διεύθυνση θα παρέχονται για κάθε ενδιαφερόμενο αναλυτικές οδηγίες για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου-Μηχανογραφημένου Εκκαθαριστικού Σημειώματος.
3. Υποθέσεις για τις οποίες εκδόθηκαν ή υποβλήθηκαν τα Εκκαθαριστικά Σημειώματα του άρθρου 9 του ν. 3259/2004 στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων των άρθρων 1 έως 11 του νόμου αυτού καθώς και των διατάξεων των άρθρου 28 του ν. 3697/2008 και 89 του ν. 3746/2009, για τις οποίες εκκρεμεί ενδεχομένως ακόμη η διαδικασία περαίωσης, περαιώνονται κατά τις διατάξεις αυτές.
4. Παρέχεται η δυνατότητα για όλες γενικά τις υποθέσεις επιτηδευματιών για τις οποίες εκδόθηκαν μέχρι 27/2/2009 τα Εκκαθαριστικά Σημειώματα της παραγράφου 1 του άρθρου 9 του ν. 3259/2004 στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων των άρθρων 1 έως 11 του νόμου αυτού καθώς και των διατάξεων των άρθρων 28 του ν. 3697/2008 και 89 του ν. 3746/2009, τα οποία και κοινοποιήθηκαν περαιτέρω αλλά τελικά δεν επήλθε περαίωση κατά τις ανωτέρω διατάξεις, να περαιωθούν κατά τις διατάξεις αυτές, εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από της υποβολής σχετικής γραπτής αίτησης του ίδιου του επιτηδευματία προς τον προϊστάμενο της αρμόδιας Δ.Ο.Υ., η οποία υποβάλλεται το αργότερο μέχρι 30/4/2009.
Σκόπιμο είναι σε αυτές τις περιπτώσεις, για την αποφυγή δεύτερης προσέλευσης των φορολογουμένων στις Δ.Ο.Υ., η περαίωση να γίνεται άμεσα μετά την υποβολή της αίτησης από τον ίδιο το φορολογούμενο ή νόμιμα εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο, εκτός αν αυτό είναι εξαιρετικά δυσχερές ή ο ίδιος ο φορολογούμενος δεν επιθυμεί την άμεση περαίωση.
Επισημαίνεται ότι η προαναφερόμενη δυνατότητα και διαδικασία καταλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο τα εκδοθέντα γενικώς από την έναρξη ισχύος του ν. 3697/2008 (25/9/2008) μέχρι και την 27/2/2009 και κοινοποιηθέντα περαιτέρω Εκκαθαριστικά Σημειώματα των οποίων η προθεσμία αποδοχής είχε ήδη λήξει κατά την 6/4/2009, ημερομηνία κατάθεσης του παραπάνω σχεδίου νόμου στη Βουλή.
5. Εφόσον για τις υποθέσεις των πιο πάνω παραγράφων 3 και 4 της παρούσας έχουν περιέλθει στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. πάσης φύσεως στοιχεία και γραπτές πληροφορίες οι οποίες αρχικά δεν υφίσταντο και γενικά εφόσον έχουν μεταβληθεί τα δεδομένα του οικείου φακέλου, η περαίωση γίνεται κατά τα οριζόμενα στις εν λόγω παραγράφους, υπό το βάρος των νέων δεδομένων και με την προϋπόθεση ότι οι υποθέσεις αυτές συνεχίζουν να είναι εκκρεμείς και δεν συντρέχει οποιοσδήποτε λόγος εξαίρεσης.
Στις προαναφερόμενες περιπτώσεις θα τροποποιείται κατά το χρόνο της περαίωσης, με βάση τις μεταβολές που έχουν επέλθει, το Εκκαθαριστικό Σημείωμα που είχε αρχικά εκδοθεί ή υποβληθεί, ενώ εάν δεν έχουν επέλθει μεταβολές η περαίωση θα γίνεται επί του ήδη εκδοθέντος Εκκαθαριστικού Σημειώματος, ως έχει.
6. Για όλα τα λοιπά εν γένει θέματα εφαρμογής των νέων διατάξεων του άρθρου 10 του ως άνω σχεδίου νόμου ισχύουν οι κατά περίπτωση οδηγίες που έχουν δοθεί με τις εγκυκλίους ΠΟΛ 1130/2008, ΠΟΛ 1156/2008 και ΠΟΛ 1017/2009.
Όπου στις εγκυκλίους αυτές αναφέρονται οι ημερομηνίες 25/9/2008 και 16/2/2009 νοείται για την εφαρμογή των νέων ως άνω διατάξεων η ημερομηνία 6/4/2009.
Ειδικά σε ό,τι αφορά τυχόν υποβληθείσες συμπληρωματικές - τροποποιητικές δηλώσεις (σχετ. η παρ.1 της εγκ. ΠΟΛ 1156/2008) λαμβάνονται υπόψη οι δηλώσεις που έχουν υποβληθεί μέχρι 25/9/2008.


ΜΠΑΜΠΑΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
E-Mail: petrosbabanis@hol.gr

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !