Πολίτη του διαδικτύου καλώς όρισες. Βρίσκεσαι σε βήμα διαλόγου, διεκδίκησης, σαρκασμού και αμφισβήτησης της κάθε λογής εξουσίας. Επειδή τίποτα δε χαρίζεται και όλα κατακτώνται, σε προτρέπω να διεκδικείς αυτά που σου αναλογούν και να μην απεμπολάς τα δικαιώματά σου. ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Ελεύθερα και με οιονδήποτε τρόπο, η αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, διακίνηση, ακόμα και οικειοποίηση, των ενυπόγραφων ιδεών μου, απ’ αυτό το blog. Γιατί οι Ιδέες πρέπει να διακινούνται Ελεύθερα, δίχως περιορισμούς...
Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010
Απλουστεύονται οι διαδικασίες εισόδου Αλβανών πολιτών στη χώρα μας !
Αυτό προβλέπει απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σχετικά με την παραχώρηση ελευθερίας μετακίνησης αλβανών πολιτών σε χώρες που ισχύει η συνθήκη Σέγκεν.
Η κατάργηση της βίζας δημιουργεί νέα δεδομένα για τους χιλιάδες Αλβανούς πολίτες και οικονομικούς μετανάστες, καθώς απλουστεύονται οι διαδικασίες εισόδου στην Ελλάδα.
Στη σύσκεψη θα εξεταστούν τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν στους μεθοριακούς σταθμούς Κακαβιάς στα Ιωάννινα, Κρυσταλλοπηγής στη Φλώρινα και Σαγιάδας στη Θεσπρωτία, αλλά και στους αντίστοιχους μεθοριακούς σταθμούς της αλβανικής πλευράς, καθώς εκτιμάται ότι η κατάργηση της βίζας θα αυξήσει κατακόρυφα τη νόμιμη κίνηση πολιτών και εμπορευμάτων μέσω μεθοριακών σταθμών, ενώ θα μειωθεί η λαθρομετανάστευση.
Οι νέες συνθήκες αναμένεται να δημιουργήσουν καθυστερήσεις στον τελωνειακό έλεγχο και στον έλεγχο διαβατηρίων.
Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010
Μας έχουν γαμήσει την ψυχολογία ! ! !
Τα προηγούμενα χρόνια μας παραξένευε η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση κοινόχρηστων χώρων, μπαλκονιών και καταστημάτων, που ξεκίναγε από τον εορτασμό του Πολυτεχνείου.
Πέρυσι τέτοιες μέρες στον εορτασμό του Αγίου Ανδρέα στο Χαϊδάρι, δεν υπήρχε μπαλκόνι, δεν υπήρχε γειτονιά, που να μην υπήρχαν στολισμοί και άπλετο φως.
Στην περιφορά της Εικόνας όλα ήταν φαντασμαγορικά.
Φέτος, το απόλυτο σκοτάδι. Μιζέρια παντού. Ούτε κερί στον Άγιο. Ακόμα και το χαμόγελο έχει παγώσει στα χείλη των ενοριτών.
Μας έχουν γαμήσει την ψυχολογία, γαμώ το σοσιαλισμό τους, το μνημόνιο και τις επιλογές τους.
Ολική επαναφορά με τον Αντώνη Σαμαρά ! ! !
Ένας χρόνος Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας !
Ένας χρόνος από την κινηματική λαϊκή εκλογή του !
Ένας χρόνος από την εκλογή σύμβολο συλλογικής κινηματικής κοινωνικής έκφρασης !
Ένας χρόνος και η Νέα Δημοκρατία από τα τάρταρα, στον προθάλαμο της εξουσίας !
Ένας χρόνος και είναι η μόνη Ελπίδα που μας απομένει απέναντι στη Συμμαχία των Προθύμων !
Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010
Mercedes F 800 Style
Να γιατί επιμένω πως οι μάχες για το περιβάλλον κερδίζονται από τους επιστήμονες στα ερευνητικά κέντρα και όχι από τους στείρα αρνητικούς χαβαλέδες οικολόγους... που ανακαλύπτουν κορμοράνους στο Βοτανικό ! ! !
Η εφευρετικότητα που διακρίνει τους ανθρώπους της Mercedes-Βenz και η αστείρευτη ενέργεια που τροφοδοτεί τα κέντρα Έρευνας και Εξέλιξης είναι πραγματικά εντυπωσιακή.
Οι 2.070 πατενταρισμένες τεχνολογίες που κατατέθηκαν μέσα στο 2009 σε διευκολύνουν ώστε να συνειδητοποιήσεις την προσπάθεια που απαιτεί, όχι μόνο η εξέλιξη επαναστατικών εφαρμογών αλλά και η βιώσιμη μεταφορά τους στη γραμμή παραγωγής.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι στη Mercedes-Benz κάθε ιδέα και κάθε πληροφορία έχει τη δική της αξία.
Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο περισσότεροι από 1.500 κοινοί θνητοί συμμετέχουν κάθε χρόνο στα δημιουργικά εργαστήρια της φίρμας και περίπου 3.000 πελάτες καταθέτουν τις δικές τους παρατηρήσεις, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αδιάκοπη διαδικασία βελτίωσης του τελικού προϊόντος.
Στην επόμενη μέρα της Mercedes-Benz ανήκει μεταξύ άλλων και το εντυπωσιακό πρωτότυπο F 800 Style.
Πέρα από το εκκεντρικό παρουσιαστικό του αμαξώματος, το οποίο δεν δείχνει να βρίσκεται μακριά από τις σχεδιαστικές συνήθειες της εποχής μας, το F 800 Style ξεχωρίζει για την ευελιξία της πλατφόρμας πάνω στην οποία βασίζεται.
Η τελευταία φιλοξενεί ήδη έναν υβριδικό συνδυασμό (ανάλογο με αυτόν που θα εξοπλίσει την επόμενη γενιά της S-Class), που αποτελείται από ένα εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3,5 λίτρων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 109 ίππων και το επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων 7G-TRONIC.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 409 ίππους, προσφέροντας στο γερμανικό πρωτότυπο τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και να φτάνει την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα.
Παρά τις εκρηκτικές επιδόσεις η κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά τα 2,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 τα 68 γρ./χλμ.
Επίσης, οι μπαταρίες λιθίου ιόντων –με δυνατότητα φόρτισης και από το δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (Plug-in)- προσφέρουν αυτονομία 30 χιλιομέτρων, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος των καθημερινών-αστικών μετακινήσεων.
Ως όχημα μηδενικών ρύπων, η πρωτότυπη Mercedes-Benz εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου και ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, φτάνοντας σε αυτήν την περίπτωση την τελική ταχύτητα των 180 χλμ./ώρα.
Το προφίλ της F800 Style συμπληρώνουν τα εξίσου καινοτόμα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά της, όπως οι προβολείς τεχνολογίας LED και η επιλογή εξεζητημένων υλικών, τόσο για την κατασκευή ορισμένων τμημάτων του εσωτερικού όσο και του πλαισίου, όπου η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου φροντίζει για τον περιορισμό του συνολικού βάρους.
Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010
Κέρδισε η ΑΕΚ…
Ανησυχητικό το δημοσίευμα στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ για το Παραδείσια - Τσακώνα !
Αβέβαιος… στόχος το Παραδείσια - Τσακώνα
Αόριστες απαντήσεις σχετικά με τη χρηματοδότηση του δρόμου στο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα, δίνει ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης απαντώντας σε ερωτήσεις των βουλευτών Γιάννη Λαμπρόπουλου και Νάντιας Γιαννακοπούλου. Διπλωματικά αναφέρει ότι «καταβάλλονται πολύ μεγάλες προσπάθειες από τα συναρμόδια υπουργεία, για τη χρηματοδότηση» και αναφέρεται ως στόχος η προσωρινή παράδοση την άνοιξη και η οριστική το φθινόπωρο του 2011.
Αναλυτικά στην απάντηση ο κ. Μαγκριώτης αναφέρει:
1. Το κύριο αντικείμενο του έργου: «Εργασίες αποκατάστασης προβληματικών τμημάτων της Ε.Ο. Τριπόλεως - Καλαμάτας στο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα», είναι η αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιούργησε η ευρεία κατολίσθηση που συνέβη τον Φεβρουάριο του 2003 και είχε ως αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία και να τεθεί εκτός κυκλοφορίας το τμήμα της Ν.Ε.Ο. Τρίπολης - Καλαμάτας μήκους 11,4 χλμ. περίπου, το οποίο είχε κατασκευασθεί κατά την περίοδο 1991-2000 με ευθύνη της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
2. Η εργολαβική σύμβαση για την κατασκευή του προαναφερόμενου έργου, υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2006 και το έργο αυτό χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από εθνικούς πόρους.
3. Στις εργασίες ανακατασκευής του αυτοκινητοδρόμου, περιλαμβάνονται διάφορα τεχνικά έργα, τα σημαντικότερα εκ των οποίων είναι η κατασκευή κοιλαδογέφυρας, μήκους 475 μ., η κατασκευή δύο γεφυρών μήκους 160 μ, η κάθε μία, ημιστέγαστρο μήκους 300 μ., στέγαστρο μήκους 125 μ., οπλισμένα επιχώματα, οχετοί, πασσαλότοιχοι και η κατασκευή της μεταλλικής γέφυρας Τ4, μήκους 390 μ. στην περιοχή της μεγάλης κατολίσθησης.
Αναλυτικότερα: Πρόκειται για ένα εξαιρετικά δύσκολο τεχνικό έργο, ίσως το πλέον σύνθετο που κατασκευάζεται αυτή την στιγμή στην Ελλάδα.
Στο υπόψη έργο, παρουσιάσθηκαν προβλήματα κατά την διάρκεια κατασκευής του τα οποία αφορούσαν κυρίως κατολισθητικά φαινόμενα σε διάφορες θέσεις και έπρεπε να αντιμετωπισθούν με νέες γεωτεχνικές μελέτες.
Σήμερα έχει ολοκληρωθεί το τεχνικό αντικείμενο του έργου που αφορά τις μελέτες, όλα τα προβλήματα είναι πλέον αντιμετωπίσιμα και έχει κατασκευαστεί ένα μεγάλο τμήμα του έργου, που αντιπροσωπεύει περίπου το 67% του συνολικού αντικειμένου.
Έχουν ολοκληρωθεί τα μεγάλα τεχνικά έργα (κοιλαδογέφυρα, γέφυρες κ.λπ.), η θεμελίωση της γέφυρας Τ4 και βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή των βάθρων της.
4. Η προθεσμία ολοκλήρωσης του εν λόγω έργου, είναι η 28-10-2011.
5. Στο έργο αυτό παρουσιάζονται καθυστερήσεις στην ομαλή ροή χρηματοδότησής του, καθόσον χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους, σε μία δύσκολη δημοσιοοικονομικά συγκυρία για τη χώρα μας και καταβάλλονται πολύ μεγάλες προσπάθειες, από όλα τα συναρμόδια υπουργεία, για την χρηματοδότησή του.
6. Στόχος είναι να παραδοθεί το έργο στην κυκλοφορία σε δύο φάσεις, ως ακολούθως:
α) Στην πρώτη φάση, η οποία υπολογίζεται την άνοιξη του 2011, να δοθεί στην κυκλοφορία όλο το τμήμα του έργου, με εξαίρεση την γέφυρα Τ4, όπου η κυκλοφορία για 800 μ. περίπου θα γίνεται με παράκαμψη της Τ4, η οποία σημειωτέον είναι δύσκολη και ιδιαίτερη κατασκευή.
β) Στη δεύτερη φάση, η οποία προσδιορίζεται το φθινόπωρο του 2011, να έχει ολοκληρωθεί η γέφυρα Τ4 και εντός του 2011 πλέον να έχει ολοκληρωθεί το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα και σε συνδυασμό με το τμήμα Τσάκωνα - Καλαμάτα, τo οποίο θα δοθεί στην κυκλοφορία στο τέλος του 2011, να δοθεί στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, μέχρι την είσοδο της Καλαμάτας.ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙΕνδεικτικό της κατάστασης είναι χθεσινό τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, στο οποίο αναφέρονται τα εξής:
Όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Υποδομών, στη συνεργασία που είχαν το μεσημέρι οι δύο υπουργοί, εξέτασαν ένα προς ένα όλα τα έργα και εκείνα που κατασκευάζονται ή θα κατασκευαστούν με συμβάσεις παραχώρησης, αλλά και όσα χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.
Επιπλέον, η επίλυση των προβλημάτων που υπάρχουν με τις απαλλοτριώσεις, τον ΦΠΑ αλλά και τα χρέη στις κατασκευαστικές εταιρείες.
Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010
Πανικός στα γαλαζοπράσινα κομματικά παραμάγαζα από την ανακοίνωση του ψηφοδελτίου της ΕΝΙΑΙΑΣ – ΕΝΩΤΙΚΗΣ Σ.Κ. ΕΛ.ΠΕ. ! ! !
Συναδέλφισσες Συνάδελφοι,
1 και 2 Δεκεμβρίου, από τις 6 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα, ψηφίζουμε στα ΕΛ.ΠΕ.
Θυμηθείτε,
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Πολλοί συνάδελφοι μας ζητούν να ενημερωθούν για το ψηφοδέλτιο της ΕΝΙΑΙΑΣ - ΕΝΩΤΙΚΗΣ. Γι’ αυτό σας επισυνάπτουμε, τους πίνακες με όλους τους υποψηφίους του ψηφοδελτίου, σε κάθε όργανο του Σωματείου.
Το Ψηφοδέλτιο αυτό είναι ένα εγχείρημα μοναδικό.
Όχι μόνο γιατί αποτελείται από εργαζόμενους, αποφασισμένους να διεκδικήσουν και να υπερασπιστούν δικαιώματα και κατακτήσεις, αλλά και γιατί η σύνθεση και η προέλευσή τους είναι αντιπροσωπευτική: των χώρων, των ειδικοτήτων, των ηλικιών, καθώς και όλων των πολιτικών και κοινωνικών αντιλήψεων, που μόνο στην ΕΝΙΑΙΑ - ΕΝΩΤΙΚΗ Σ.Κ. μπορεί να βρει κανείς.
Και όλοι πλέον γνωρίζουν ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά.
Το ζήσατε στα δύο χρόνια της λειτουργίας μας στο Προεδρείο του Σωματείου.
Με τις Συλλογικές Συμβάσεις, σε δύσκολους καιρούς πετύχαμε να προσθέσουμε πρωτόγνωρες κατακτήσεις.
Με την καθημερινή δράση μας, υπερασπιστήκαμε δικαιώματα, λύσαμε προβλήματα που για χρόνια ταλάνιζαν τους εργαζόμενους σε κάθε χώρο δουλειάς.
Κυρίως όμως αποδείξαμε πως ο Συνδικαλισμός μπορεί να είναι αποτελεσματικός, όταν απελευθερώνεται από κομματικές και παραγοντίστικες αγκυλώσεις. Όταν ο πυρήνας της δράσης μας, είναι οι ανάγκες και τα προβλήματα όλων των εργαζομένων και όχι τα σχέδια των κομματικών επιτελείων ή των "συνδικαλιστών" που χτίζουν καριέρες στην πλάτη των συναδέλφων.
· ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ
· ΠΡΟΤΑΣΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
· ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, (ΚΟΜΜΑΤΑ Ή ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ)
· ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
· ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΝΟΝΤΑΙ, ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΨΗΦΙΖΟΥΝ
ΕΝΙΑΙΑ – ΕΝΩΤΙΚΗ Σ.Κ. ΕΛ.ΠΕ.
ΑΘΗΝΑ (0 – 14 ΣΤΑΥΡΟΙ)
ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΑΛΕΙΦΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΑΡΘΑΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔΕΣΥΛΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΙΤΣΩΝΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ
ΚΟΥΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΩΤΣΙΑΣ ΘΩΜΑΣ
ΛΑΓΟΠΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΛΙΑΣΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΝΤΖΑΦΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΜΑΡΤΑΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΠΑΜΠΑΣΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΠΕΝΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΟΡΙΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΑΠΑΔΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΡΕΤΖΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΠΕΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΟΥΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΡΟΥΣΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΣΙΓΑΛΑΣ ΜΑΡΚΟΣ
ΣΟΙΛΕΜΕΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΣΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΦΕΙΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (0 – 7 ΣΤΑΥΡΟΙ)
ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΔΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΚΟΝΤΟΥΣΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΜΠΑΪΛΑΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ
ΝΑΝΟΥΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΟΡΛΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΕΪΤΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΧΟΙΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΤΟΜΑΤΣΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΣΟΡΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΛΑΦΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΛΕΙΦΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ
ΒΑΡΘΑΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΑΡΥΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΒΟΥΛΓΑΡΙΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΓΙΟΥΛΟΥΝΤΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΓΚΕΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΓΚΟΥΤΖΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΓΚΟΥΤΖΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΓΥΦΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΔΕΣΥΛΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΔΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΡΑΚΑΚΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΘΕΟΔΟΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΡΑΣΑΒΒΑΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ
ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΚΙΤΣΩΝΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ
ΚΛΑΡΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ
ΚΟΛΟΒΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΚΟΥΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΛΙΑΣΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΛΚΟΤΣΗΣ ΦΩΚΙΩΝ
ΜΑΝΤΖΑΦΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΜΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΜΑΡΤΑΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΜΑΞΙΜΟΣ
ΜΠΑΪΛΑΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ
ΜΠΕΝΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΠΕΧΤΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΠΛΕΜΠΟΥΤΖΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ
ΝΑΝΟΥΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΞΥΔΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
ΟΡΙΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΑΠΑΔΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΠΑΡΕΤΖΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΠΕΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΕΡΠΕΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΠΟΡΛΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΟΥΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΡΟΥΣΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΣΑΛΟΥΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΑΡΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΕΪΤΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΙΓΑΛΑΣ ΜΑΡΚΟΣ
ΣΤΕΡΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΤΟΜΑΤΣΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΣΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΣΟΡΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΦΕΙΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΕΠΔΧΒ (0 – 51 ΣΤΑΥΡΟΙ)
ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΑΛΑΦΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΛΕΙΦΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ
ΒΑΡΑΚΛΗ ΟΛΓΑ
ΒΑΡΘΑΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΑΡΥΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΓΚΟΥΤΖΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΔΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΟΥΜΠΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΘΕΟΔΟΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΚΙΤΣΩΝΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ
ΚΛΑΡΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ
ΚΟΛΟΒΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΚΟΝΤΟΥΣΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΚΟΥΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΩΤΣΙΑΣ ΘΩΜΑΣ
ΛΙΑΣΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΛΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΝΤΖΑΦΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΜΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΜΑΡΤΑΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΠΑΪΛΑΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ
ΜΠΑΜΠΑΣΙΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΠΕΝΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΠΕΧΤΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΠΛΕΜΠΟΥΤΖΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ
ΝΑΝΟΥΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΞΥΔΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
ΟΡΙΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΟΦΘΑΛΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΠΑΔΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΟΡΛΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΟΥΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΡΟΥΣΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΣΙΓΑΛΑΣ ΜΑΡΚΟΣ
ΣΤΕΡΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΤΟΜΑΤΣΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΣΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΣΟΡΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΦΕΙΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - ΕΚΕΔΑ (0 – 31 ΣΤΑΥΡΟΙ)
ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΑΛΕΙΦΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΑΡΑΚΛΗ ΟΛΓΑ
ΒΑΡΘΑΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΙΤΣΩΝΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ
ΚΟΥΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΩΤΣΙΑΣ ΘΩΜΑΣ
ΛΙΑΣΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΛΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΝΤΖΑΦΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΜΑΡΤΑΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΠΕΝΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΟΡΙΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΑΠΑΔΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΕΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΟΥΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΡΟΥΣΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΣΙΓΑΛΑΣ ΜΑΡΚΟΣ
ΤΣΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΦΕΙΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - ΕΚΘ (0 – 6 ΣΤΑΥΡΟΙ)
ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ
ΔΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΟΥΜΠΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΘΕΟΔΟΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΟΝΤΟΥΣΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΜΠΑΪΛΑΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ
ΜΠΛΕΜΠΟΥΤΖΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ
ΝΑΝΟΥΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΟΦΘΑΛΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΣΑΛΟΥΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΟΜΑΤΣΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕΣΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (0 – 6 ΣΤΑΥΡΟΙ)
ΒΑΡΥΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΒΟΥΛΓΑΡΙΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΓΙΟΥΛΟΥΝΤΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΓΚΕΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΔΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΘΕΟΔΟΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΑΛΚΟΤΣΗΣ ΦΩΚΙΩΝ
ΜΑΤΖΑΡΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΜΠΑΪΛΑΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ
ΜΠΕΧΤΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΞΥΔΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΕΡΠΕΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΠΟΡΛΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΑΛΟΥΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΑΡΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΕΪΤΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΣΤΕΡΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΤΟΜΑΤΣΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΣΟΡΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (0 – 5 ΣΤΑΥΡΟΙ)
ΓΙΑΝΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΣΙΜΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Δυο χρόνια μαζί ! ! !
1763 αναρτήσεις, 185.000 επισκέψεις και συνεχίζουμε με το ίδιο κέφι και τον ίδιο ζήλο κοιτώντας πάντα μπροστά και ψηλά !
Κάποιους μπορεί να τους στενοχωρήσαμε, αλλά τους διαβεβαιώνουμε πως τα κίνητρά μας δεν ήταν ποτέ ιδιοτελή !
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους συνταξιδιώτες μας για την τιμή που μας κάνουν από το ξεκίνημά μας έως σήμερα !
Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010
Αποστασία !
Το σχέδιο άλωσης της Νέας Δημοκρατίας αποτέλεσε το στόχο της κ. Μπακογιάννη, από το βράδυ που οι οπαδοί και φίλοι του κόμματος επέλεξαν ως ηγέτη της παράταξης τον Αντώνη Σαμαρά. Εκείνα τα λόγια τα μεγάλα ότι «θα πάμε όλοι μαζί», «θα υπακούσω στην απόφαση των νεοδημοκρατών», ειπώθηκαν από την κ. Μπακογιάννη με την ίδια ευκολία που κάνει σήμερα τους φίλους της εχθρούς και αύριο τους εχθρούς της φίλους, ανάλογα με τα μικροσυμφέροντά της. Η κ. Μπακογιάννη ήθελε να γίνει αρχηγός.
Σήμερα η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας Κατά των Γυναικών !
* Επίθεση
Μην ξεχνάτε !
Οι άνδρες που κακοποιούν τις γυναίκες τους ανήκουν σε όλα τα κοινωνικά στρώματα.
· Γραμμη SOS της γ.γ. Ισότητας: 210-3220900
· Κέντρα Υποδοχής Κακοποιημένων Γυναικών:
· Ξενώνας Κακοποιημένων Γυναικών: 210-5244657
· Γραμμή «Δίπλα σου» για κακοποίηση της οικογένειας: 800-118-88881
· «MAKINE»: Kέντρο ενημέρωσης ψυχικά σωματικά κακοποιημένων γυναικών και παιδιών, Αισώπου 24 τηλ. 2310-556349
· ΚΕΘΙ: Κέντρο περίθαλψης και υποστήριξης γυναικών με συζυγικά προβλήματα, θύματα κακοποίησης και χωρισμού:
· Σύνδεσμος για τα Δικαιώματα της Γυναίκας/ Βοήθεια για τη βία μέσα στην οικογένεια: (Τετάρτη 18.00-20.00) τηλ. 210-3616232
· Διεθνής Αμνηστεία - Τομέας Γυναικών: Σίνα 30, 10672 Αθήνα, τηλ. 210-3600628
· Δίκτυο Γυναικών Ευρώπης - Τμήμα Ελλάδος: Αμαλιάδος 15, 11523 Αθήνα, τηλ. 210-6913100, fax. 210-6411499
Κατερίνα Παπανικολάου
Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010
Όταν μιλάει η βάση, οι μηχανισμοί σιωπούν !
Και κάτι ακόμα: Επειδή είναι σαφείς οι ενδείξεις ότι βρίσκεται σε εξέλιξη σχέδιο για να ανακοπεί η ανοδική πορεία της Νέας Δημοκρατίας και να στηριχθεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ο Πρόεδρος Αντώνης Σαμαράς θα τηρήσει, μέχρι τέλους, την εντολή την οποία έλαβε από τον Ελληνικό λαό για μια αναγεννημένη, δυνατή και υπεύθυνη Νέα Δημοκρατία, χωρίς εσωστρέφειες και αποπροσανατολισμούς, προσηλωμένη στο μεγάλο της καθήκον: Να συμβάλει αποτελεσματικά στην έξοδο της χώρας από την κρίση.
Κι εγώ του απαντώ…
Όταν μιλάει η βάση, οι μηχανισμοί σιωπούν !
Αποδείχθηκε περίτρανα με την εκλογή του Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας…
Όταν μιλάει ο λαός, οι σχεδιαστές σιωπούν !
Όταν έρθει η ώρα της Νέας Δημοκρατίας τα σχέδια θα παραμείνουν σχέδια και ο Αντώνης Σαμαράς θα γίνει Πρωθυπουργός…
Εμείς ευχαριστούμε Γιάτσεκ ! ! !
Καταλάβατε τι εννοούσα όταν σας έλεγα για μπάζα;
Εννοούσα κάτι τέτοιους τύπους σαν τον Αυγενάκη ! ! !
Όσοι τον είδαν χθες το βράδυ στον Χατζηνικολάου, είχαν την ίδια απορία…
Μα καλά, αυτός ο τύπος είναι Βουλευτής;
Με δυσκολία και για λόγους ευπρέπειας συγκρατούσε τα γέλια του ο Χατζηνικολάου…
Πολιτικώς ανεπαρκέστατος, αλλά υλικό πρώτης τάξεως για το χτίσιμο του νεοκλασικού… ελλείψει τούβλων…
Και μετά απορούμε για το πώς φτάσαμε εδώ που φτάσαμε…
Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010
Υπό ζοφερές συνδικαλιστικές και εργασιακές συνθήκες οι εκλογές στο ΠΣΕΕΠ ! ! !
Μέσα σε πρωτόγνωρες, ζοφερές συνθήκες, καλούμαστε να εκλέξουμε νέους εκπροσώπους στο Πανελλήνιο Σωματείο Εργαζομένων στα Ελληνικά Πετρέλαια (ΠΣΕΕΠ), στην Ομοσπονδία και στο Εργατικό Κέντρο.
Την προδοσία πολλοί ετίμησαν. Τους προδότες ουδείς.
Συναδέλφισσες συνάδελφοι,
Μεγάλη η ευκαιρία που μας δίνεται να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο στον εργασιακό μας χώρο. Μεγάλη η πρόκληση, μεγάλη και η ευθύνη ! ! !
Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010
Γουστάρω να πληρώνω διόδια…
Σε δημόσια διαβούλευση από σήμερα το κουτσουρεμένο σχέδιο για το γήπεδο του Παναθηναϊκού !
Σε δημόσια διαβούλευση στο opengov.gr βρίσκεται από σήμερα νομοθετική ρύθμιση του ΥΠΕΚΑ για το πρόγραμμα Διπλής Ανάπλασης του Δήμου Αθηναίων, η οποία ολοκληρώνεται τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου.
Η νομοθετική πρωτοβουλία αφορά στη ρύθμιση του προγράμματος ανάπλασης των δύο υπερτοπικών-μητροπολιτικών πόλων αναψυχής, αθλητισμού, πολιτιστικών και άλλων συμπληρωματικών λειτουργιών εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Αθηναίων και συγκεκριμένα αφενός στο Βοτανικό, στην περιοχή του Ελαιώνα Αττικής και, αφετέρου, στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας στους Αμπελόκηπους (περιοχή γηπέδου Παναθηναϊκού).
Με την προτεινόμενη ρύθμιση επιδιώκεται:
· Η απομάκρυνση των αθλητικών εγκαταστάσεων του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου από την περιοχή της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, όπου σήμερα είναι εγκαταστημένες και η μετατροπή της έκτασης σε υπερτοπικό πόλο πρασίνου και αναψυχής.
· Η μεταφορά των αθλητικών εγκαταστάσεων στην υποβαθμισμένη και προβληματική σήμερα περιοχή του Βοτανικού στον Ελαιώνα.
· Η ριζική ανάπλαση και η αλλαγή της φυσιογνωμίας και των δύο περιοχών παρέμβασης.
Με την εν λόγω ρύθμιση επέρχονται οι εξής αλλαγές στο ουσιαστικό περιεχόμενο του προγράμματος ανάπλασης:
· Καταργείται πλήρως το δημοτικό πολυλειτουργικό κτίριο του Δήμου Αθηναίων.
· Καταργούνται πλήρως οι αρχικώς προβλεπόμενες εγκαταστάσεις καλαθοσφαίρισης.
· Μειώνονται οι εμπορικές χρήσεις του νέου γηπέδου ποδοσφαίρου και καταργείται ο αρχικώς προβλεπόμενος σχεδιασμός τους εκτός του κελύφους της εγκατάστασης.
· Αυξάνονται σε ποσοστό περίπου 50% οι αθλητικές χρήσεις του Ερασιτεχνικού Αθλητικού Σωματείου.
· Καταργείται κατά το ήμισυ η κάλυψη των αθλητικών εγκαταστάσεων του Σωματείου.
· Μειώνονται οι θέσεις στάθμευσης των αθλητικών εγκαταστάσεων σε 450 περίπου.
· Μειώνεται ο συντελεστής δόμησης 1,6 στο Ο.Τ. 45α της περιοχής του Ελαιώνα, με τον προσδιορισμό νέου ανώτατου συντελεστή δόμησης, ο οποίος δεν μπορεί να υπερβαίνει το 1,2.
Με τον παραπάνω ανασχεδιασμό του προγράμματος ανάπλασης επιτυγχάνονται τα εξής:
· Μειώνεται η συνολική δόμηση του προγράμματος στην περιοχή του Βοτανικού κατά 66.000 τ.μ. περίπου, δηλαδή μειώνεται η προβλεφθείσα με τον ν. 3481/2006 δόμηση κατά ποσοστό 60% περίπου.
· Η νέα επιτρεπόμενη δόμηση στην περιοχή του Βοτανικού θα είναι σαφώς μικρότερη από την αρχική δόμηση που είχε υλοποιηθεί πριν από την κατεδάφιση των εργοστασίων της ΕΤΜΑ.
· Αυξάνονται, στην περιοχή του Βοτανικού, οι ελεύθεροι χώροι και οι χώροι πρασίνου κατά 30.000 τ.μ. περίπου, πέραν αυτών που είχαν προβλεφθεί με τον ν. 3481/2006. Με την αύξηση αυτή, οι κοινόχρηστοι χώροι πρασίνου στις δύο περιοχές του προγράμματος ανάπλασης (Λ. Αλεξάνδρας και Βοτανικός) ανέρχονται πλέον σε 100.000 τ.μ. περίπου.
Τα οφέλη (πολεοδομικά, περιβαλλοντικά, κοινωνικά, οικονομικά κ.λπ.) από την επιχειρούμενη ρύθμιση και τον ανασχεδιασμό τoυ όλου προγράμματος καθίστανται πρόδηλα τόσο για τις περιοχές της Λεωφόρου Αλεξάνδρας και του Βοτανικού, όσο και για την ευρύτερη περιοχή του Δήμου Αθηναίων, ο οποίος βρίσκεται τα τελευταία χρόνια ενώπιον ριζικών δημογραφικών, κοινωνικών, οικονομικών και πολεοδομικών μεταβολών.
Την κατάθεση προς διαβούλευση της νέας νομοθετικής ρύθμισης για τη διπλή ανάπλαση, χαιρέτισε με ανακοίνωσή του ο απερχόμενος δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης.
«Η προς διαβούλευση ρύθμιση αποτελεί την πλήρη δικαίωση της προσπάθειας αλλά και της δουλειάς της απερχόμενης Δημοτικής Αρχής και των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων, προκειμένου η μεγαλύτερη αστική ανάπλαση να γίνει πραγματικότητα», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ο κ. Κακλαμάνης τονίζει ότι θα συνεχίσει να στηρίζει «τη νέα προσπάθεια για τη δημιουργία 140 στρεμμάτων πρασίνου στον Ελαιώνα, 21 στρεμμάτων πρασίνου στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας και βεβαίως του νέου γηπέδου του ΠΑΟ και των αθλητικών εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού».
«Στηρίζουμε επίσης», προσθέτει, «τη δημιουργία της νέας πόλης στον Ελαιώνα, όπου μέσα από συστηματική δουλειά της απερχόμενης Δημοτικής Αρχής έχουν ολοκληρωθεί οι πράξεις εφαρμογής και έχουν ήδη αποκτηθεί 116 στρέμματα κοινόχρηστων χώρων και χώρων πρασίνου».
Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010
Κάθε πράγμα στον καιρό του... Το όψιμο ενδιαφέρον δε συγκινεί πλέον τους πολίτες !
Διαβάστε τι γράφαμε εδώ και δείτε τις εργασίες ανάπλασης που ξεκίνησαν τώρα, για να εγκαινιάσει το έργο ο… Νέος Δήμαρχος του Αιγάλεω !
Ίσως το αποτέλεσμα στο Αιγάλεω να ήταν διαφορετικό εάν είχαν επιδείξει το ανάλογο ενδιαφέρον, σε ανάλογες περιπτώσεις, εγκαίρως…
Επειδή και στο Χαϊδάρι υπάρχουν ανάλογες εκκρεμότητες, καλό είναι να τις αντιμετωπίσουμε τώρα, στο ξεκίνημα της νέας θητείας της Δημοτικής Αρχής, για να μην τρέχουμε απεγνωσμένα προς το τέλος…
Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010
Μίκη είσαι βέβαιος;
Μίκη μου τι να σου πω...