Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Επιστολή κόλαφος για την Ενιαία - Ενωτική Σ.Κ. από τον συνάδελφο Κώστα Ρόκα!!!


Ανακοίνωση – Δήλωση

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συναδέλφους εργαζόμενους στα Ελληνικά Πετρέλαια, στους κοινούς μας αγώνες, τις διεκδικήσεις μας και τις αγωνιστικές παρακαταθήκες του συνδικαλιστικού κινήματος και στη βάση της αναζήτησης για την πλέον αξιόπιστη και αποδοτική προς όφελος των συμφερόντων των εργαζομένων, μορφή συνδικαλιστικής μου έκφρασης, δηλώνω δημόσια την αποχώρησή μου από την συνδικαλιστική παράταξη Ενιαία Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Εργαζομένων ΕΛΠΕ, στην οποία μέχρι σήμερα υπήρξα μέλος και ανέπτυξα δραστηριότητα με σκοπό την προάσπιση των εργατικών μας συμφερόντων, σεβόμενος τις αρχές και τις λειτουργίες της.
Η απόφασή μου είναι το αποτέλεσμα ώριμης σκέψης, αξιολογώντας όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία με οδήγησαν να προχωρήσω σε αυτή την ενέργεια.
Το έλλειμμα Δημοκρατικής Λειτουργίας της εν λόγω συνδικαλιστικής παράταξης, ο τρόπος λήψης των αποφάσεων με την κυριαρχία μιας στενής ομάδας, η αρχή τους ενός ανδρός, το αποδυναμωμένο διεκδικητικό πλαίσιο καθώς και ο εμφανής περιορισμός της δράσης, συνθέτουν την εικόνα μιας κατάστασης που κατά την άποψή μου οδηγούν σε απαξίωση την γενικότερη συνδικαλιστική παρουσία και ενεργητικότητα.
Κατόπιν αυτών, έλαβα την απόφασή μου, να μην αποτελώ πλέον μέλος μιας παράταξης που δεν με εκφράζει η στάση και η πρακτική της.
Με αυτή την ευκαιρία, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου που πορευτήκαμε μαζί μέχρι σήμερα και τους δηλώνω ότι τους σέβομαι και τους τιμώ.
Δηλώνω παρόν στους αγώνες για περισσότερες και ποιοτικότερες διεκδικήσεις και παραμένω ενεργό μέλος του Σωματείου μας, αυτής της μεγάλης εργατικής οικογένειας, αναζητώντας από εδώ και στο εξής καλύτερους όρους και προϋποθέσεις για να εντάξω την συνδικαλιστική μου δραστηριότητα.

Συναδελφικά
Κώστας Ρόκας


Δεν υπάρχουν σχόλια: