Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Επιστολή του απερχόμενου Προέδρου της Τ.Ο. Ν.Δ. Χαϊδαρίου!!!


Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να ενημερώσω όσον αφορά την απόφασή μου να μη θέσω υποψηφιότητα στις εκλογές της 13ης Μαΐου του 2018 των τοπικών επιτροπών της Νέας Δημοκρατίας.
Ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα που είχα την τύχη να υπηρετήσω την τοπική οργάνωση Χαϊδαρίου.
Είμαι περήφανος για την πορεία της και θεωρώ ότι πρέπει να συνεχίσει τη διαδρομή με επιτυχίες. Μετά από δύο χρόνια ανιδιοτελούς προσφοράς μου στην θέση του Προέδρου του διοικητικού συμβουλίου, προσωπικοί και επαγγελματικοί λόγοι επιβάλλουν την απόφασή μου αυτή.
Η προσωπικότητά μου και ο δημοκρατικός μου χαρακτήρας με έκαναν ικανό να ακούω, να αφουγκράζομαι και να σέβομαι απόψεις και σκέψεις άλλων ανθρώπων.
Δεν τοποθέτησα ποτέ τον εαυτό μου πάνω από το καλό της τοπικής οργάνωσης για προσωπικές μου φιλοδοξίες. Αντίθετα πάλευα πάντα με όλες μου τις δυνάμεις να εξασφαλίσω τις καλύτερες συνθήκες για την πορεία της παράταξης στο Χαϊδάρι, τις περισσότερες φορές με προσωπικό κόστος.
Επιδίωκα πάντα την συνεργασία και την ενότητα. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες μου από το Διοικητικό Συμβούλιο που στήριξαν τις προσπάθειές μου σε αυτή την πορεία και τους συμπολίτες μου για την στήριξη και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίζω να στηρίζω την τοπική οργάνωση και την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας και να βρίσκομαι δίπλα σε οτιδήποτε χρειαστεί.
Εύχομαι τα καλύτερα στην επόμενη διοίκηση, να καταφέρει ακόμα περισσότερα με γνώμονα πάντα το σεβασμό στους Χαϊδαριώτες Νεοδημοκράτες και Νεοδημοκράτισσες. Μέλημά μας, να γίνουν το συντομότερο δυνατό εθνικές εκλογές και η Νέα Δημοκρατία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να είναι αυτοδύναμη κυβέρνηση. Τέλος, καταρρίπτω όλες τις «κασσάνδρες» που θέλουν να ταυτίσουν την μη υποψηφιότητά μου με την αποχώρηση διαφόρων στελεχών συγκεκριμένης δημοτικής παράταξης στο Χαϊδάρι.

Υ.Γ. «Ο καθένας είναι υπόλογος για τις πράξεις και τα λεγόμενά του».

Ο Πρόεδρος Τοπικής Οργάνωσης Νέας Δημοκρατίας Χαϊδαρίου Χριστόπουλος Μάριος


Δεν υπάρχουν σχόλια: