Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Οι Νεoφωκαείς του Χαϊδαρίου στην Παναγία Πλατανιώτισσα!!!

Την Κυριακή 30 Οκτωβρίου, ο Σύνδεσμος Νεοφωκαέων προσφύγων Χαϊδαρίου πραγματοποίησε ημερήσια εκδρομή στον Ιερό Ναό της Παναγίας της Πλατανιώτισσας, ορεινά του Αιγίου και σε υψόμετρο περίπου 1200 μέτρων.
Είναι η πρώτη εκδρομή της χειμερινής περιόδου ύστερα από τις καλοκαιρινές διακοπές και οι πατριώτες μας και φίλοι του Συνδέσμου ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμά μας.
Στις 7.30 το πρωί ξεκίνησε το «πούλμαν της χαράς» γεμάτο χαρούμενους και γελαστούς ανθρώπους, ευχόμενους μεταξύ τους το «Καλώς ανταμωθήκαμε».
Μας συνόδευαν στη διαδρομή πότε ευχάριστα τραγούδια και πότε πικάντικα ανέκδοτα, κάνοντας το ταξίδι μας ευχάριστο.
Ο δρόμος προς την εκκλησία ήταν δύσκολος και ανηφορικός, όμως η πλούσια βλάστηση, τα καρποφόρα δέντρα, και όσο ανεβαίναμε ψηλά εκείνα τα αιωνόβια πλατάνια, κέρδισαν όλων μας τις εντυπώσεις. Οι εικόνες εναλλάσσονταν και εμείς βλέπαμε και θαυμάζαμε το μεγαλείο της φύσης.
Εκείνο όμως που μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα, ήταν τα τρία ενωμένα και μπερδεμένα μεταξύ τους θεόρατα πλατάνια, που στο μέσο του κορμού τους φιλοξενούν μια μικρή εκκλησία αφιερωμένη στην Κοίμηση της Θεοτόκου, διότι εκεί ευρέθη το αποτύπωμα της εικόνας της Παναγίας.
Ένας ιερέας λειτουργεί στο εκκλησάκι αυτό που μπορεί να χωρέσει περίπου 20 ανθρώπους στο εσωτερικό του.
Αφού περιηγηθήκαμε στο χώρο και αγοράσαμε τοπικά προϊόντα του χωριού «Πλατανιώτισσα» που πωλούσαν οι ντόπιοι (μέλι, καρύδια, βότανα, όσπρια, κ.α.), καταλήξαμε στην «Ταβέρνα της Δήμητρας» όπου μας περίμεναν τα ωραία φαγητά (κατσικάκι λεμονάτο, κόκορας με μακαρόνια, ωραίες τυρόπιτες και φρέσκο χωριάτικο ψωμί).
Ο καιρός όμως άρχισε να χαλάει, ξεκίνησε ψιλόβροχο και ομίχλη η οποία όλο και μας πλησίαζε… Γι αυτό φύγαμε νωρίς και κατεβήκαμε στο Αίγιο όπου στην παραλία απολαύσαμε το απογευματινό μας καφεδάκι. Επιστρέψαμε στο Χαϊδάρι τραγουδώντας, ευχαριστημένοι από την όμορφη, ξένοιαστη και χαρούμενη ημέρα που περάσαμε.