Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Η σημερινή γελοιογραφία στους New York Times!!!


No comments!!!

 

2 σχόλια:

Λιανού Κυριακούλα είπε...

Όλα εδώ πληρώνονται...

Ανώνυμος είπε...

Μια μέρα που λέτε, είπε η Αμερική στην Γερμανία: "Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο τη λιτότητα στην Ευρώπη, γιατί μπορεί εσείς να περνάτε καλά, όλοι οι άλλοι όμως δεν περνάνε καλά και εμένα οι πωλήσεις μου σε εσάς πέφτουν, ενώ οι δικές σας σε εμένα ανεβαίνουν."
"Όοοοχι" απάντησε η Γερμανία. "Εμείς εδώ έχουμε κανόνες και δεν μπορείτε εσείς να μας πείτε τί θα κάνουμε, γιατί εμείς είμαστε Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ!!!"
"Ναι βρε παιδιά" απάντησε η Αμερική, "Αλλά από την πλευρά μου κι εγώ έχω μία μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία και δεν μπορεί εσείς να πουλάτε σε εμένα κι εγώ να μην πουλάω αναλόγως σε εσάς".
Η Γερμανία ήταν ανένδοτη. Πέρασε λίγος ακόμη καιρός και ήρθε ο ΣΥΡΙΖΑ. Οι Αμερικάνοι αναθάρισαν. "Ελάτε ρε παιδιά" τους ξαναείπαν. "Οι Έλληνες είναι καλή ευκαιρία για να χαλαρώσετε λίγο τη λιτότητα. Θα το πουλήσουμε όμορφα και θα ξαναζωντανέψουμε την περιφέρειά σας." Οι Γερμανοί συνέχισαν το τροπάρι με τους κανόνες. Όπως αποκαλύπτεται όμως σήμερα, ήδη δύο χρόνια πριν η Κομισιόν είχε προειδοποιηθει ότι κάτι έτρεχε στη VolksWagen. Λέτε ότι δεν το ήξερε η Αμερική; Φυσικά και το ήξερε. Έκανε κάποιες ακόμη προσπάθειες και απλά όταν είδε ότι η Γερμανία δεν έπαιρνε από λόγια, απλά χτύπησε. Και χτύπησε με τον πιο δραματικό τρόπο. Εκεί που πάταγαν οι Γερμανοί. Στους κανόνες.
"Τώρα αγόρια και κυρία της Bundestag πως θα σας φανεί που θα χάσετε ένα καλό κομμάτι του ΑΕΠ σας;" τους ρώτησαν; "Πως θα σας φανεί που θα πάρω πίσω όλη την εσωτερική μου αγορά και θα σας κατακτήσω και ένα γερό κομμάτι της δικής σας; Πως σας φαίνεται που θα αναγκαστείτε να σπάσετε τη λιτότητα για να ξαναπουλήσετε στο ίδιο σας το σπίτι; Πως σας φαίνεται που επιτέλους καταλάβατε ποιος είναι το αφεντικό;"