Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Βαγγέλης Ντηνιακός: Kατοικώ στο Χαϊδάρι, στην οδό Κανάρη αριθμός 22!!!


Δήλωση του Υποψηφίου Δημάρχου Χαϊδαρίου Ευάγγελου Ντηνιακού

Το τελευταίο διάστημα οι προσωπικές επιθέσεις εναντίον μου, καθώς και κατά μελών της οικογένειάς μου, έχουν γίνει καθημερινό φαινόμενο. Έτσι αντιλαμβάνονται ορισμένοι την πολιτική αντιπαράθεση για το Χαϊδάρι: ως ευκαιρία να κρύψουν τις ανεπάρκειές τους και να θολώσουν τα νερά με "δήθεν" αποκαλύψεις.
Έφτασαν στο σημείο, την προ 4ετίας συμμετοχή μου ως νομικού σε μια επιστημονική επιτροπή του υπουργείου Δημοσίας Τάξεως, δίμηνης διάρκειας, να την παρουσιάσουν ως έμμισθη θέση.
Θέλουν να ξεχάσουμε ότι οι ίδιοι και οι κολλητοί τους νέμονται αξιώματα και τακτοποιούν ημέτερους και κολλητούς στους οργανισμούς τους, πάντα στην πλάτη του Έλληνα φορολογούμενου.
Εμφάνισαν ακόμα και τη βάση νόμου εργασία της αδελφής μου ως αποφοίτου της σχολής Δημόσιας Διοίκησης, στην οποία φοίτησε μετά από γραπτές εξετάσεις, ως ρουσφετολογική πράξη.
Μέχρι και ότι κατοικώ αλλού διαδίδουν, όταν όλοι γνωρίζουν, με πρώτους τους γείτονές μου, ότι απ’ όταν γεννήθηκα και τα 35 μου χρόνια κατοικώ στο Χαϊδάρι, στην οδό Κανάρη αριθμός 22.
Είναι σαφές ότι όλα αυτά μαρτυρούν απώλεια ψυχραιμίας μπροστά στη μεγάλη νίκη του συνδυασμού "Χαϊδάρι Ξανά". Τους κατανοώ. Είναι δύσκολο να βλέπεις το παλαιό και φθαρμένο που εκπροσωπούν, να δίνει τη θέση του στον αυθεντικό Χαϊδαριώτικο συνδυασμό της ελπίδας και της εντιμότητας.
Εμείς συνεχίζουμε τον καθαρό μας αγώνα, για να σταματήσουμε την κακή πορεία της πόλης και με σκληρή δουλειά να γίνουμε όλοι περήφανοι ξανά για το Χαϊδάρι.
Η απάντηση θα έλθει από τους Χαϊδαριώτες το βράδυ της 18ης Μαΐου. Μέχρι τότε, τους συνιστούμε ψυχραιμία.




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ!!!!! ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ !!!