Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Στο Χαϊδάρι στο Β' γύρο των εκλογών ο Κώστας Ασπρογέρακας στηρίζει Μιχάλη Σελέκο!!!


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους υποψηφίους του συνδυασμού μου για την αυθόρμητη συμμετοχή τους, την προθυμία και την αυταπάρνηση που έδειξαν σ' όλη την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα, αλλά και κατά την ημέρα των εκλογών, ώστε το εγχείρημά μας να έχει ένα διπλό σημαντικό αποτέλεσμα και κύρια να προβάλει και να αναδείξει την δεδομένη αξιοπρέπεια, εντιμότητα και πολιτικό ήθος του συνδυασμού μας, απέναντι στην προκλητική ύβρη και αλαζονεία, που δυστυχώς περίσσεψε στην προεκλογική αναμέτρηση.

Όσον αφορά την πολιτική θέση μου για τον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών, μεταξύ των δύο επικρατησάντων συνδυασμών "Λαϊκή Συσπείρωση" και "Πάμε να Ενώσουμε το Χαϊδάρι", η πολιτική αφετηρία και πολιτική διαδρομή μου, από το 1978 μέχρι και σήμερα, πάντοτε σε προοδευτική δημοκρατική κατεύθυνση και με αριστερό προσανατολισμό, ερμηνεύει αυτονόητα την εκλογική μου στάση, που θα κρατήσω τόσο εγώ όσον και ο συνδυασμός του οποίου ηγούμαι. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: