Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Η Δέσποινα Προκοπίου υποψήφια στην Περιφέρεια Αττικής!!!


Η Δέσποινα Προκοπίου υποψήφια στην Περιφερειακή Ενότητα Δυτικού Τομέα Αθηνών!

Αγαπητοί φίλοι, αποφασίζοντας να συμμετέχω στις εκλογές για την περιφέρεια, αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας, όχι μόνο ζητώντας την στήριξή σας, αλλά και για να σας εκθέσω τους λόγους της απόφασής μου.
Γεννημένη και μεγαλωμένη στα "Δυτικά" ζω τα καθημερινά προβλήματα της περιοχής μας. Μιας περιοχής πολύπαθης, μιας περιοχής η οποία ελάχιστα ωφελήθηκε από την ανάπτυξη των προηγούμενων χρόνων και που αμέσως καταποντίστηκε από το κύμα της κρίσης. Γι’ αυτό χρειάζεται να γίνει στροφή 180ο. Σήμερα είναι επιτακτική η ανάγκη να υπάρξει κοινωνική συνοχή και αναβάθμιση στην ποιότητα της ζωής. Ασχολούμενη με τα κοινά από τα εφηβικά μου χρόνια και έχοντας την εμπειρία από την συμμετοχή μου σε πολιτιστικούς συλλόγους, θα προσπαθήσω και θα εργαστώ σ’ αυτούς τους τομείς, με στοχευμένες κοινωνικές δράσεις. Η ανακούφιση των συμπολιτών μας και η δημιουργία υποδομών που θα συμβάλλουν σε αυτό είναι από τις άμεσες προτεραιότητές μου.
Ζώντας "Δυτικά" βιώνω τα προβλήματα της καθημερινότητας των κατοίκων. Ξέρω τί και πού πονάει την περιοχή μας, όπως ξέρω και τις δυνατότητες που έχεις και μπορεί να εκμεταλλευτεί για το καλύτερο αύριο των κατοίκων της.
Νοιώθοντας πως έχω την θέληση και την δύναμη να προσφέρω συστρατεύθηκα με τον κ. Γ. Κουμουτσάκο στον συνδυασμό "180ο και η Αττική αλλάζει πρόσωπο".
Πιστεύω μου είναι πως η δύναμη, η θέληση και η αποτελεσματικότητα βρίσκονται στην ομόνοια και την ενότητα. Όλοι έχουμε κοινό στόχο. Την αναβάθμιση της περιοχής μας, την εξάλειψη της ανεργίας, την ασφάλεια για τις οικογένειές μας, την αξιοπρεπή διαβίωσή μας στον τόπο μας. Είναι αναφαίρετα δικαιώματά μας και γι’ αυτά θα αγωνιστώ με την δύναμη που θα μου δώσετε.
Σ’ αυτήν την κρίσιμη για την περιοχή μας συγκυρίας, χρειάζονται άνθρωποι που ενώνουν, άνθρωποι που τείνουν το χέρι, άνθρωποι με εμπειρία, που η προσωπική τους φιλοδοξία είναι να κάνει ο τόπος στροφή 180ο προς το καλύτερο.
Ζώντας "Δυτικά" θέλω τα παιδιά μου και τα παιδιά σας, να έχουν καλύτερες συνθήκες ζωής, να ναι περήφανα για τον τόπο τους, να ζουν με αξιοπρέπεια σ’ ένα περιβάλλον που τους αξίζει. Πολίτες 2ης κατηγορίας δεν υπάρχουν. Υπάρχουν άνθρωποι με 2ης κατηγορίας επιλογές.
Εμείς διεκδικούμε την πρωτιά για την ανάπτυξη των δήμων μας και αυτήν με την επιλογή μας θα στηρίξουμε.
Η Αττική Αλλάζει Πρόσωπο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: