Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Η αυτοδιοίκηση της κρίσης και η κρίση της αυτοδιοίκησης!!!


Της Άννας Παπαγεωργίου - Σωτηροπούλου

Αν η χώρα έφτασε εδώ που έφτασε, δικαίως (όχι πάντα) οι πολίτες το χρεώνουν στους πολιτικούς. Ανεξάρτητα αν αυτοί οι πολιτικοί ήταν δική τους επιλογή, αφού οι πολίτες έβαζαν το σταυρό τους για να εκλεγούν βουλευτές, δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι.
Άρα όλοι μας έχουμε συμπράξει στο να έχουμε ένα σαθρό, αναξιόπιστο πολιτικό σύστημα συναλλαγής, συνδιαλλαγής και τυχοδιωκτισμού. Ήρθε λοιπόν η ώρα του λογαριασμού για όλους μας. Ας αναλογιστούμε ως πολίτες, άρχοντες και αρχόμενοι, ως ψηφοφόροι συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης την ευθύνη και το χρέος μας απέναντι στην πόλη μας.
Στην αυτοδιοίκηση λοιπόν της κρίσης και στην κρίση της αυτοδιοίκησης, προσωπικά απαντώ με την παρουσία μου και την ενεργό συμμετοχή μου στην εξυπηρέτηση των αναγκών του πολίτη. 
Εγκαταλείπω τη μέχρι τώρα στάση μου, να παρακολουθώ τις κοσμογονικές εξελίξεις από μακριά και βγαίνω μπροστά για να διεκδικήσω μαζί με όλους εσάς τις χαμένες μας αξίες, τη χαμένη μας αξιοπρέπεια, τη λύση στις ανάγκες της καθημερινότητας. Μάχη δύσκολη, ομολογώ. Ίσως και άνιση. Είμαι όμως αποφασισμένη να τη δώσω για να ξαναγίνουμε όλοι μας, πολίτες οπλίτες, όπως ήταν και οι Αρχαίοι Αθηναίοι που πάνω από όλα έβαζαν την πόλη τους.
Ανταποκρίνομαι λοιπόν και σας ζητώ την υποστήριξη και συμπαράσταση σας.
Είμαι παρούσα στην αναβάθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης, είμαι παρούσα στους αγώνες που όλοι μαζί καλούμαστε να δώσουμε, είμαι παρούσα για να βάλουμε φρένο στην οδύνη, την κατάθλιψη και την ανημποριά. Είμαι παρούσα να πολεμήσω μαζί σας για όλα όσα οραματιστήκαμε, οραματιζόμαστε, θέλουμε και μπορούμε να δημιουργήσουμε.

ΑΝΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ 

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΟΡΑΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ ΔΡΟΥΛΙΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: