Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Κωνσταντίνα Χρονοπούλου: "Μαζί για το Χαϊδάρι" με όραμα, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα!!!


Ύστερα από πρόταση του υποψήφιου Δημάρχου Χαϊδαρίου κ. Κώστα Φουρλή, αποφάσισα να μετέχω πλέον ενεργά για το καλό των πολιτών του δήμου μας, προσφέροντας από την πλευρά μου τις υπηρεσίες μου, όντας στο χώρο που δραστηριοποιούμε ως πολιτικός μηχανικός.
Αρχικά μου ανακοινώθηκαν οι στόχοι οι θέσεις και οι προτεραιότητες του συνδυασμού, οι οποίες με βρήκαν απολύτως σύμφωνη από τη μία και προβληματισμένη από την άλλη. Έτσι λοιπόν κατέγραψα μεθοδικά τα άλυτα προβλήματα που κληρονομεί ο Δήμος από τις προηγούμενες διοικήσεις και έθεσα προτάσεις οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν την επόμενη κιόλας μέρα της εκλογής μας.
Στην προσπάθειά μου αυτή, χρησιμοποιώντας την επαγγελματική μου δραστηριότητα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και την συνεργασία που έχω αναπτύξει με συναδέλφους, που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό, και οι οποίοι έχουν την κατάλληλη εμπειρία, πιστεύω ακράδαντα ότι μπορώ να συμβάλλω στην επίλυση των φλεγόντων προβλημάτων του δήμου μας με ευρωπαϊκή γνώση και διεθνή πρότυπα.
Το σημαντικό όμως πέρα από τις ιδέες και προτάσεις που εκθέτονται είναι η ομάδα των ανθρώπων εκείνων που είναι αποφασισμένοι να δουλέψουν ανιδιοτελώς, με μεράκι και θέληση και ο συνδυασμός μας διακρίνεται από τέτοιους ανθρώπους.
Το όραμα
Η διαφάνεια
και η αποτελεσματικότητα
Του Μαζί για το Χαϊδάρι είναι αυτά που μας χαρακτηρίζουν.

Κωνσταντίνα Χρονοπούλου
Πολιτικός Μηχανικός - Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
με το συνδυασμό «Μαζί για το Χαϊδάρι»- Κώστας Φουρλής


Δεν υπάρχουν σχόλια: