Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2014

Σήκωσαν τις γραμμές του τραίνου και οι αρμόδιοι κοιμούνται!!!


Ανακαίνισαν το σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα ως την Καλαμάτα και αφού ξόδεψαν όσα ξόδεψαν και αφού παράγγειλαν τραίνα που δεν χώραγαν στις γαλαρίες και αφού περιμέναμε χρόνια και χρόνια την επαναλειτουργία των σταθμών και των δρομολογίων, αποφάσισαν την οριστική κατάργηση της συγκεκριμένης γραμμής…

Και από κανέναν δεν ζητήθηκαν ευθύνες για την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος, τις λάθος επιλογές και τις όποιες υπερβάσεις και καταχρήσεις...

Και σαν να μην έφτανε αυτό έχουν πέσει σαν τα κοράκια πάνω στο δίκτυο και το καταλεηλατούν γύφτοι, γυφτοβούλγαροι, γυφτορουμάνοι και κάθε λογής "κακόμοιροι" λαθρομετανάστες σε αγαστή συνεργασία με γνωστούς ντόπιους κλεπταποδόχους…

Η σιδηροδρομική γραμμή έχει αφεθεί στην τύχη της αφού παράλληλα με τη διακοπή των δρομολογίων μετατάχθηκε το προσωπικό συντήρησης, λειτουργίας και φύλαξης, με αποτέλεσμα να αρχίσουν οι βανδαλισμοί και οι κλοπές...

Μετά την καταστροφή των σταθμών και το ξήλωμα των καλωδίων του δικτύου, τώρα ξηλώνουν και τις γραμμές!!!

Αστυνομία δεν υπάρχει, εισαγγελείς δεν υπάρχουν, τοπική αυτοδιοίκηση δεν υπάρχει, κράτος δεν υπάρχει…

Δείτε τις φωτογραφίες και διαβάστε την ανακοίνωση του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου:


Ακάθεκτο συνεχίζεται το έγκλημα εις βάρος της Δημόσιας Περιουσίας και των οικονομικών θυσιών των Ελλήνων, στην προσφάτως ριζικά ανακαινισμένη και ακριβοπληρωμένη γραμμή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου. Ένα έγκλημα διαρκές που καθημερινά ανακαλύπτεται και μια νέα πτυχή του, ενώ εξελίσσεται σε μείζον σκάνδαλο η παγερή αδιαφορία με την οποία αντιμετωπίζεται το θέμα από την πολιτική ηγεσία και τη Διοίκηση του ΟΣΕ, αλλά ακόμα και από την Δικαστική εξουσία, την Επιθεώρηση Δημόσιας Διοίκησης και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Το τελευταίο κρούσμα και τη σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι, αποτελεί η καταστροφή, αποξήλωση και κλοπή από αγνώστους περίπου 200 μέτρων της κυρίας σιδηροδρομικής γραμμής κυκλοφορίας στην περιοχή Χιλιομοδίου – Άγ. Βασιλείου στο νομό Κορινθίας, όπως αποτυπώνεται στις επισυναπτόμενες φωτογραφίες που ελήφθησαν πρόσφατα από το σημείο.
Προηγήθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια σε κάθε περιοχή της Πελοποννήσου, οι απανωτές κλοπές μεταλλικών εξαρτημάτων και υλικών από χώρους ιδιοκτησίας του ΟΣΕ, η ολοκληρωτική λεηλασία και κλοπή του συνόλου των Αυτομάτων Συστημάτων Φύλαξης Ισόπεδων Διαβάσεων αξίας πολλών εκατομμυρίων Euro, ο βανδαλισμός των κτιρίων των σιδηροδρομικών σταθμών και του εξοπλισμού τους, ακόμα και η κλοπή ολόκληρων δηζελομηχανών και βαγονιών από την περιοχή Καβάσιλα Ηλείας. Όλα αυτά ήταν αποτέλεσμα της αιφνιδιαστικής εγκατάλειψης του δικτύου τον Ιανουάριο του 2011, χωρίς να ληφθεί καμία απολύτως μέριμνα από τον ΟΣΕ για τη φύλαξη και την προστασία της περιουσίας και του πανάκριβου εξοπλισμού που αποκτήθηκε σε διάρκεια δεκαετιών από το υστέρημα του Έλληνα φορολογούμενου.
Μια λύση στο πρόβλημα επιχειρήθηκε να δοθεί με την επαναλειτουργία της γραμμής από το Σεπτέμβριο του 2012 με περιοδικά επιβατικά δρομολόγια τουριστικού χαρακτήρα, κάτι που φάνηκε στην πράξη πως λειτουργεί αποτρεπτικά στη δράση των συμμοριών. Δυστυχώς, το εγχείρημα αυτό αποτελούσε πρωτοβουλία μικρής ομάδας ευαισθητοποιημένων σιδηροδρομικών υπαλλήλων και όχι απόφαση της Κεντρικής Διοίκησης των ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία απλώς το ενέκρινε χωρίς να δείξει κανένα περαιτέρω ενδιαφέρον. Η αδιαφορία της Διοίκησης έφερε και το ναυάγιο της προσπάθειας πριν από τρεις μήνες, τον Οκτώβριο του 2013, λόγω της δήθεν αδυναμίας του ΟΣΕ για τη συντήρηση, καθαρισμό και εκχόρτωση της γραμμής. Όμως, καταγγελίες που δημοσιοποιήθηκαν στο διαδίκτυο έδιναν μια άλλη εντελώς εξωφρενική διάσταση στην υπόθεση, σύμφωνα με την οποία ο μη καθαρισμός της γραμμής και η επακόλουθη αναστολή των τουριστικών δρομολογίων ήταν απότοκος εσωτερικών ενδοϋπηρεσιακών διαμαχών στον ΟΣΕ. Πιο συγκεκριμένα, ενώ οι εργασίες για τον καθαρισμό της γραμμής είχαν ήδη ξεκινήσει από προσωπικό και μηχανήματα του ιδίου του ΟΣΕ, η Διοίκηση αιφνιδίως τις ανέστειλε και ανέθεσε το έργο σε εξωτερική εργολαβία, εν γνώσει της πως αυτό θα συνεπαγόταν πολλαπλάσιο κόστος. Και σαν να μην έφτανε αυτό, τα χρήματα εν τέλει δεν έφτασαν για την ολοκλήρωση του έργου, ενώ οι εργασίες καθαρισμού όπου έγιναν ήταν ελλιπείς και ανεπαρκείς με αποτέλεσμα η γραμμή να τεθεί εκτός κυκλοφορίας. Για το θέμα αυτό κατατέθηκε ερώτηση στη Βουλή απευθυνόμενη στα αρμόδια Υπουργεία από 8 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στις 30/11/2013, η απάντηση στην οποία – αν εδόθη – ουδέποτε είδε το φως της δημοσιότητας.
Η απάθεια και η απραξία με την οποία αντιμετώπισαν η πολιτική ηγεσία και ο ΟΣΕ αυτή τη μάστιγα, γιγάντωσε το θράσος των συμμοριών κλοπής μετάλλων, οι οποίες αφού ρήμαξαν τα πάντα προβαίνουν πλέον στη σταδιακή κλοπή των ιδίων των σιδηροτροχιών κυκλοφορίας και αν δεν ληφθούν μέτρα, σε λίγο καιρό θα εξαφανιστούν εντελώς. Παράλληλα, ενώ η πλέον ενδεδειγμένη λύση (δηλαδή η επαναλειτουργία της γραμμής, έστω με τουριστικά δρομολόγια σε πρώτη φάση) είναι γνωστή, δοκιμασμένη και δεν ζημιώνει το Δημόσιο, εντούτοις παραμένει παγιδευμένη στα γρανάζια της φαιδρής Ελληνικής πραγματικότητας και των ύποπτων δοσοληψιών Δημοσίων Λειτουργών με εργολάβους. Επειδή η κοινωνία δεν είναι πλέον ανεκτική σε τέτοια σηπτικά φαινόμενα, ούτε θα επιτρέψει την περαιτέρω καταστροφή της Δημόσιας περιουσίας, τίθενται αυτομάτως τα εξής ερωτήματα, τα οποία χρήζουν άμεσων και επιτέλους σαφών και δεσμευτικών απαντήσεων:
1. Προτίθεται ο ΟΣΕ να αποκαταστήσει άμεσα το κλαπέν τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής, ώστε να αποκατασταθεί η ακεραιότητα του δικτύου και αν ναι πότε;
2. Προτίθενται οι ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνεργαστούν στην κατεύθυνση της εξεύρεσης οριστικής λύσης για τον καθαρισμό, εκχόρτωση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου και να επαναδρομολογηθούν άμεσα οι τουριστικές αμαξοστοιχίες στο δίκτυο, οι οποίες έγιναν αποδεκτές με ενθουσιασμό και ελπίδα από τις τοπικές κοινωνίες και τους παράγοντες του τουρισμού;
3. Προτίθενται οι ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνεργαστούν στην κατεύθυνση της επαναλειτουργίας τακτικών επιβατικών δρομολογίων σε εντοπισμένα τμήματα του δικτύου Πελοποννήσου, όπως τα τμήματα Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, Καλαμάτα – Διαβολίτσι – Κυπαρισσία και Πύργος – Πάτρα, τα οποία δύνανται να είναι ανταγωνιστικά και βιώσιμα, αποτελούν πάγιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών, ενώ παράλληλα θα αποθαρρύνουν τους επίδοξους κλέφτες μετάλλων;
4. Με ποιόν ουσιαστικό και όχι προσχηματικό τρόπο σκοπεύει ο ΟΣΕ να διαφυλάξει τις υποδομές και την περιουσία του Ελληνικού λαού από τις λεηλασίες των συμμοριών και για ποιο λόγο ολιγωρεί μέχρι σήμερα στις υποχρεώσεις του, όπως αυτές ορίζονται στο νόμο 3891/2010;
5. Προτίθεται η πολιτική ηγεσία να μεριμνήσει για τη διαφύλαξη της Δημόσιας Περιουσίας, της ακριβοπληρωμένης υποδομής και του υπερσύγχρονου εξοπλισμού του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου, καθώς και να πάρει τις καίριες πολιτικές αποφάσεις που θα αξιοποιήσουν επιτέλους προς όφελος των πολιτών τις πολυδάπανες επενδύσεις που έγιναν στο δίκτυο την τελευταία δεκαετία;
6. Προτίθεται η Δικαστική εξουσία και η Επιθεώρηση Δημοσίας Διοίκησης να διερευνήσουν και να αποδώσουν επιτέλους τις ποινικές ευθύνες στα πολιτικά και υπηρεσιακά στελέχη που είναι αυτουργοί της σημερινής επαίσχυντης κατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου, ενός δικτύου που αμέσως μετά την ολοκλήρωση επενδύσεων στη γραμμή και το τροχαίο υλικό ύψους άνω των 200 εκατομμυρίων Euro, ανέστειλε την υπερεκατονταετή λειτουργία του χωρίς να λειτουργήσει σε όλο του το μήκος ούτε μία μέρα και ταυτόχρονα παραδόθηκε βορά στις συμμορίες κλεφτών μετάλλων, στους βάνδαλους και τους καταπατητές;

Μετά τιμής
Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος: Σπύρος Νικολόπουλος

Ο Γραμματέας: Βαγγέλης Πυρπύλης


Δεν υπάρχουν σχόλια: