Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Αμερικάνικη επίθεση με Mustang στην Ευρώπη!!!


Την βλέπαμε στις αμερικάνικες ταινίες, την λατρέψαμε και τώρα έρχεται στην Ευρώπη για να μας κατακτήσει και να την κατακτήσουμε!!!

Στις 5 Δεκεμβρίου, η Ford Motor Company αποκάλυψε τη νέα Mustang, την πρώτη που θα πωλείται στην Ευρώπη μετά από 50 χρόνια παραγωγής.
Μάλιστα, η αποκάλυψη στη Βαρκελώνη, σε κοινό περίπου 2.500 ατόμων στην ξεχωριστή εκδήλωση «Go Further», έγινε παράλληλα με άλλες αποκαλύψεις σε έξι πόλεις, σε τέσσερις ηπείρους.
Τα νέα μοντέλα Ford Mustang fastback και cabrio υπόσχονται κορυφαία επίπεδα επιδόσεων και πολιτισμένης λειτουργίας όπως υπαγορεύει η κληρονομιά μισού αιώνα και το κύρος ενός παγκόσμιου θρύλου.
Πάνω από 9 εκατομμύρια Mustang έχουν πουληθεί από το 1964 που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά. Η Mustang, το αυτοκίνητο με τα περισσότερα Like στο Facebook, έχει κάνει χιλιάδες εμφανίσεις σε κινηματογράφο, τηλεόραση, μουσική και video games και είναι ένα από τα 25 νέα μοντέλα που θα λανσάρει η Ford στην Ευρώπη την επόμενη πενταετία.
«Η νέα Mustang ενσαρκώνει την επιθετική προϊοντική επέλαση της Ford: τεχνολογικά προηγμένη και νεωτεριστική, αλλά χωρίς να αγνοεί την κληρονομιά που έχει εμπνεύσει πολλές γενιές πελατών Ford», δήλωσε ο Stephen Odell, executive vice president της Ford Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής
Αδιαμφισβήτητα Mustang
Οι σχεδιαστές ξεκίνησαν από λευκό φύλλο χαρτί και δημιούργησαν δύο μοντέλα, fastback και convertible, που ενσαρκώνουν την ουσία της Ford Mustang: διατηρούν τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των κλασικών Mustang που είναι αναγνωρίσιμα σε όλη την Ευρώπη, όπως το μακρύ ανάγλυφο καπό και το κοντό πίσω τμήμα, δίνοντάς τους μία σύγχρονη ερμηνεία.
Αρκετά βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά προσδιορίζουν τη νέα Ford Mustang, όπως:
- Χαμηλό ύψος οροφής και φαρδύ στήσιμο
- Αεροδυναμικό προφίλ λόγω των έντονα κεκλιμένων εμπρός και πίσω παρμπρίζ
- Τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες
- Σύγχρονη ερμηνεία για χαρακτηριστικό "σαγόνι καρχαρία" στη μετωπική επιφάνεια του θρυλικού αυτοκινήτου.
Οι οδηγοί του cabrio μοντέλου Ford Mustang θα εκτιμήσουν τη στάνταρ υφασμάτινη οροφή πολλαπλών μονωτικών στρωμάτων που προσφέρει μία ποιοτική εμφάνιση και αθόρυβη καμπίνα. Η οροφή έχει αεροδυναμικό προφίλ όταν αναδιπλώνεται.
Μεγάλα, σαφή όργανα εμφανίζουν τις πληροφορίες ακριβώς μπροστά από τον οδηγό σε μία ευρύχωρη καμπίνα με κοκπιτ αεροπορικού τύπου, ενώ εργονομικοί και απτικοί διακόπτες και κουμπιά παρέχουν τον έλεγχο. Το πλάτος και η νέα πίσω ανάρτηση αυξάνουν την ευρυχωρία στην περιοχή των ώμων και των γοφών των επιβατών και δημιουργούν έναν πρακτικό χώρο αποσκευών που χωράει δύο τσάντες του γκολφ.
Η εμπειρία Mustang
Η εμφάνιση, η συμπεριφορά και ο ήχος της Ford Mustang είναι βασικά συστατικά της οδηγικής εμπειρίας. Η Ford Mustang προσφέρει εξαιρετικές επιλογές κινητήρων και ρυθμίσεων πλαισίου που έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να ικανοποιούν τις προσδοκίες των Ευρωπαίων οδηγών.
Ο διακεκριμένος V8 5.0 lt κινητήρας της Ford που αποδίδει πάνω από 426 hp και ροπή 529 Nm πλαισιώνεται από ένα νέο μοτέρ 2.3 EcoBoost το οποίο φέρνει προηγμένες τεχνολογίες στη Mustang προσφέροντας επιδόσεις turbo με την απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 που απαιτούν οι Ευρωπαίοι πελάτες.
Ο 2.3 EcoBoost της Mustang χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και υπερσυμπίεση για την παραγωγή ωφέλιμης ισχύος. Η μοναδική πολλαπλή εισαγωγής και το κέλυφος του υπερσυμπιεστή πετυχαίνουν τις επιδόσεις που προσδοκούν οι οδηγοί Mustang, με ισχύ πάνω από 309 hp και ροπή 407 Nm. Ένα αυτόματο κιβώτιο διαθέτει χειριστήρια αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι (paddles) για όσους επιθυμούν να έχουν το δικαίωμα επιλογής μεταξύ άνεσης και ελέγχου.
Μία Mustang για τους γνήσιους λάτρεις της οδήγησης
Η νέα Ford Mustang περιλαμβάνει νέα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης. Μπροστά, ένα νέο περιμετρικό υποπλαίσιο αυξάνει την ακαμψία της εμπρός δομής μειώνοντας παράλληλα τη μάζα, και αποτελεί μία ισχυρή βάση για πιο προβλέψιμο έλεγχο γεωμετρίας τροχών προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, του ελέγχου διεύθυνσης και της οδηγικής άνεσης.
Το σύστημα εμπρός γονάτων McPherson με νέους διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους επιτρέπει τη χρήση μεγάλων, ισχυρών φρένων. Τα μοντέλα 2.3 EcoBoost και GT με κινητήρα V8 θα χρησιμοποιούν συστήματα φρένων υψηλών επιδόσεων σε στάνταρ τροχούς 19 ιντσών στην Ευρώπη.
Πίσω, υπάρχει μία νέα ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων integral-link. Η γεωμετρία, τα ελατήρια, οι αποσβεστήρες και τα σαϊλεντμπλόκ έχουν τροποποιηθεί και ρυθμιστεί ειδικά για μοντέλο υψηλών επιδόσεων και είναι κατάλληλα για Ευρωπαϊκούς δρόμους και οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Νέα αλουμινένια πίσω ακραξόνια βοηθούν στη μείωση των μη αναρτώμενων μαζών, κάτι που βελτιώνει την οδηγική άνεση και συμπεριφορά.
Ευφυής τεχνολογία
Η νέα Mustang υιοθετεί ένα μεγάλο αριθμό καινοτόμων τεχνολογιών που προσφέρουν στους οδηγούς αναβαθμισμένες πληροφορίες, έλεγχο και συνδεσιμότητα όταν τα χρειάζονται.
Σε διαδρομές με πολλές στροφές ή σε ερασιτεχνική αγωνιστική οδήγηση (track day), ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί τους «toggle» διακόπτες στην κονσόλα για να ρυθμίζει την υποβοήθηση διεύθυνσης, την απόκριση του κινητήρα και τα προγράμματα του κιβωτίου και ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας μέσω Selectable Drive Modes διαμορφώνοντας την ιδανική Mustang για κάθε περίπτωση.
Το προηγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας της Ford είναι ρυθμισμένο ώστε να μεγιστοποιεί τις δυναμικές ικανότητες της νέας Mustang με λειτουργίες όπως κατανομή ισχύος στους τροχούς του ίδιου άξονα (torque vectoring) για διατήρηση της σωστής πορείας. Για απολαύσεις στο όριο στην πίστα οι εκδόσεις Mustang GT με μηχανικό κιβώτιο περιλαμβάνουν έλεγχο εκκίνησης που επιτρέπει στους οδηγούς να εκκινούν ομαλά και σταθερά σε όλες τις περιπτώσεις.
Τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν στάνταρ Ford SYNC με Voice Control και Touchscreen, για έλεγχο του συστήματος ψυχαγωγίας. Επίσης για την Ευρώπη θα διατίθεται σύστημα πλοήγησης με κεντρική έγχρωμη οθόνη 8-ιντσών σε συνδυασμό με premium ηχοσύστημα 12-ηχείων.
50 χρόνια Mustang
Η 17η Απριλίου 2014 σηματοδοτεί την 50η επέτειο από τότε που λανσαρίστηκε η πρώτη Ford Mustang. Το μοντέλο θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στην Αμερική, στο εργοστάσιο συναρμολόγησης του Flat Rock αλλά φιλοδοξεί να κατακτήσει όλον τον κόσμο.















Δεν υπάρχουν σχόλια: