Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Δενδροφύτευση στα πευκόφυτα Ο.Τ. 336 & 337 της Πατρόκλου!!!


Ν' αγαπάς την ευθύνη
να λες εγώ, εγώ μονάχος μου
θα σώσω τον κόσμο.
Αν χαθεί, εγώ θα φταίω!!!


Όποιος συμπολίτης μας περνάει έξω από το Νηπιαγωγείο και το 14ο Δημοτικό Σχολείο βλέπει την ποικιλία των δέντρων και θαυμάζει την ανάπτυξή τους.
Τα φυτέψαμε εδώ και δεκαπέντε χρόνια με προσωπικά έξοδα και τα αναπτύξαμε με προσωπική φροντίδα.
Με κάθε παιδί της οικογένειας που πήγαινε σχολείο βρίσκαμε την ευκαιρία να εμπλουτίζουμε τους κήπους με νέα δέντρα, αναπληρώνοντας τις απώλειες.
Αν υπήρχε το ανάλογο ενδιαφέρον από τις υπηρεσίες του Δήμου και δεν τα κατακρεουργούσαν κάθε χρόνο, θα ήταν ένας παράδεισος!!!
Και επειδή εμείς έτσι αντιλαμβανόμαστε την οικολογία και την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, πήραμε για άλλη μια φορά την πρωτοβουλία να δενδροφυτεύσουμε την τελευταία πράσινη γωνιά της συνοικίας που εδώ και πάνω από είκοσι χρόνια προσπαθούμε να σώσουμε από το μπετό.
Λεμονιές, ελιές, ευκάλυπτοι και ακακίες είναι τα δέντρα που επιλέξαμε για τα πεζοδρόμια της γειτονιάς και για τα Ο.Τ. 336 & 337 της Πατρόκλου
Τα φυτέψαμε τώρα και θα τα ποτίζουμε το καλοκαίρι έως ότου να μην έχουν ανάγκη τη φροντίδα μας.
Και θα μου πείτε γιατί τα γράφεις όλα αυτά; Για να σου πούμε μπράβο;
Χέστηκα για το μπράβο!!!
Τα γράφω μήπως και φιλοτιμηθούν κάποιοι συμπολίτες μας να κάνουν το ίδιο στα πεζοδρόμιά τους έστω… ή τουλάχιστον να μην καταστρέφουν αυτά που με κόπο και έξοδα προσφέρουν οι άλλοι…
















3 σχόλια:

Kostas Plastiras είπε...

Ρε Γιωργο προχτες ειχε γενεθλια η γυναικα μου και δεν τη πηρα ουτε ενα τριανταφυλλο για να της πω χρονια πολλα και εσυ μου λες να παρω νερατζιες και λεμονιες να φυτεψω στον δρομο; 'ΜΑΝΤΙΛΙ' να κλαψω δεν εχω και εσυ στον κοσμο σου. Ασε που κανα βραδυ θα περασουν τιποτα γυφτοι και θα στα παρουνε και τσαμπα ο κοπος.

BENEAS GEORGIOS είπε...

Έχει μεγαλύτερη αξία ένα δέντρο στην πόλη, που μεγαλώνει για τα παιδιά μας, από ένα τριαντάφυλλο στη γυναίκα μας.
Άσε που το τριαντάφυλλο κοστίζει και περισσότερα χρήματα...

Kostas Plastiras είπε...

Και ο Δημος γιατι ειναι; Ολοκληρο δασος επρεπε να ειχαμε ο καθενας στην γειτονια του. Αλλα μονο νταβατζιλικι τα ευρουλακια μας ηθελε εδω και δυο τετραετειες να μας παιρνει μαλλον. Αλλα μην μην φοβασαι εχει ο καιρος γυρισματα. Εσυ ομως συνεχησε το εργο σου και κανε τους ακομα περισσοτερο μαγκες......