Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Υποψήφιος Βουλευτής Λακωνίας ο Τζανέτος Φιλιππάκος ! ! !


Ο συμπολίτης μας Tζανέτος Φιλιππάκος, τ. Διοικητής Τροχαίας Αιγάλεω, είναι υποψήφιος Βουλευτής Λακωνίας με τους Ανεξάρτητους Έλληνες του Πάνου Καμμένου.


Αγαπητοί συμπατριώτες και συμπατριώτισσες,
Γεννήθηκα στο Γύθειο της Λακωνίας και κατάγομαι από τα Άλικα της Μάνης.
Είμαι 58 ετών και προέρχομαι από πολυμελή αγροτική οικογένεια και τα αδέλφια μου έφυγαν ως μετανάστες στην Αμερική, όπου κατοικούν μέχρι και σήμερα.
Τα παιδικά μου χρόνια τα έζησα στο Μαυροβούνιο Γυθείου Λακωνίας. Μετά την εκπλήρωση των στρατιωτικών μου υποχρεώσεων, κατετάγην στην Αστυνομία.
Έγινα Ανώτατος Αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας από την οποία αποστρατεύτηκα το 2009. Σπούδασα Δημόσια Διοίκηση και Πολιτικές Επιστήμες, με μεταπτυχιακό στην Εγκληματολογία. Έχω τιμηθεί για την προσφορά μου στην Πατρίδα και την Κοινωνία.
Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια διδάσκω ως τακτικός Καθηγητής στην Αστυνομική Ακαδημία.
Αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύει η Πατρίδα μας, αποφάσισα να κατέβω στην Πολιτική, νιώθοντας αγανάκτηση και επιτακτική την ανάγκη να αγωνιστώ με όλους εκείνους που με εμπιστεύονται και μου ζητούν επίμονα να απαλλάξουμε τη Χώρα μας, από όλους αυτούς που την έφεραν σε αυτή τη δραματική κατάσταση.
Εντάχθηκα στο Κίνημα «Ανεξάρτητοι Έλληνες» του Πάνου Καμμένου, διότι πιστεύω ότι εκεί έχουν θέση όλοι οι Έλληνες. Ο Πάνος Καμμένος είναι ο μόνος που στάθηκε όρθιος και αντιστέκεται για να μην ξεπουληθεί η Πατρίδα μας στα ξένα συμφέροντα, να μην πτωχεύσουν και να μην οδηγηθούν στην ανεργία και την ξενιτιά οι Έλληνες και ιδιαίτερα τα παιδιά μας.
Είμαι βέβαιος ότι αυτή η πορεία που ξεκίνησαν οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» θα φτάσει μέχρι το τέλος και θα μας δικαιώσει.
Βρισκόμαστε στο τελευταίο σκαλοπάτι πριν την καταστροφή, για αυτό και είναι Εθνική ανάγκη, να δώσετε με την ψήφο σας, Δύναμη στους «Ανεξάρτητους Έλληνες» και στον Πάνο Καμμένο, για να ανατρέψουμε όλα αυτά που παράνομα εφαρμόζονται εις βάρος μας.
Πρέπει να δώσουμε επίσης, τη σκληρή απάντηση σε όλους εκείνους που χρησιμοποίησαν την Πολιτική και την Εξουσία για να πλουτίσουν, διαλύοντας παράλληλα τα πάντα σε αυτόν τον τόπο, αδιαφορώντας προκλητικά για την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Αγαπητοί συμπατριώτες και συμπατριώτισσες,
Δεν είμαι και δεν πρόκειται να γίνω Επαγγελματίας Πολιτικός. Σε όλη μου τη ζωή μέχρι σήμερα, τήρησα Αρχές και Αξίες, πολέμησα την παρανομία, το άδικο, τη διαφθορά και στάθηκα δίπλα στους Πολίτες, ιδιαίτερα σε αυτούς που είχαν ανάγκη, πέρα από ιδεολογίες και κόμματα.
Αυτοί που με γνώρισαν και είναι πάρα πολλοί ξέρουν περισσότερα, εγώ θα περιοριστώ μόνο σε αυτά.
Τελειώνοντας με αυτήν την επιστολή γνωριμίας μας, σας δηλώνω ότι θα είμαι δίπλα σας σε κάθε πρόβλημά σας. Θα είμαι ο δικός σας άνθρωπος και σε αυτό δεσμεύομαι, ως συμπατριώτης σας, γιατί έχω μέσα στην καρδιά μου την Ελλάδα και ιδιαίτερα τη Λακωνία και τους Λάκωνες.
Με τη Δύναμη του Θεού και με τη δική σας στήριξη, δεν θα καμφθώ και δε θα υποχωρήσω σε οποιοδήποτε εμπόδιο και αν συναντήσω. Αυτός είναι ο στόχος μου και τίποτε δεν μπορεί να με σταματήσει.

Με πατριωτική αγάπη
Τζανέτος Φιλιππάκος
Ανώτατος Αξιωματικός ε.α

Δεν υπάρχουν σχόλια: