Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Το πέος του ψάλτη ! ! !


Βρισκόμαστε στις πύλες του παραδείσου ημέρα Παρασκευή που ο Άγιος Πέτρος αξιολογεί τις αμαρτίες κάποιων καλογριών πριν μπουν στον παράδεισο.
Είναι λοιπόν δέκα καλόγριες στη σειρά και ρωτάει ο Άγιος Πέτρος την πρώτη:
- Για πες μας εσύ Ευλαμπία τι αμαρτίες έχεις;
- Εγώ θυμάμαι στα νιάτα μου είχα δει κρυφά το πέος του ψάλτη, μόνο αυτό έχω κάνει.
- Για τιμωρία, βλέπεις αυτό το καζάνι με το καυτό νερό; Θα πας και θα πλύνεις τα μάτια σου και κατόπιν θα περάσεις στον παράδεισο.
- Για πες μας εσύ Ιωάννα τι αμαρτίες έχεις;
- Εγώ όταν ήμουνα μικρή το έπιασα κιόλας το πέος του ψάλτη.
- Για τιμωρία, εσύ θα βάλεις το χέρι σου μέσα στο καυτό νερό και μετά θα περάσεις στον παράδεισο.
Εκείνη τη στιγμή ακούγεται μία φωνή από το βάθος, από την τελευταία στην ουρά καλόγρια:
- Συγνώμη Άγιε μου, μπορώ να περάσω τώρα;
- Όχι τέκνο μου, θα έρθει η σειρά σου.
- Σας παρακαλώ είναι ανάγκη.
- Τι ανάγκη πια έχεις και βιάζεσαι τόσο πολύ;
- Να, θέλω να τιμωρηθώ πριν την Μάρθα που έχει σειρά τώρα. Θέλω να κάνω τις γαργάρες μου πριν βάλει μέσα τον κώλο της…

Δεν υπάρχουν σχόλια: