Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Η επιστολή μιας μικρής, αλλά σπουδαίας κολυμβήτριας ! ! !

Με περίμενε κάθε μεσημέρι μετά το σχολείο στο πεζοδρόμιο της Πατρόκλου για να μου δώσει την επιστολή της ! ! !
Μέχρι που το πέτυχε ! ! !
Πώς να αντισταθείς στην πρόκληση να τη δημοσιεύσεις;


ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΛΥΜΠΙ… ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΝΑΠΕ!

Προς τον Δήμαρχο,

Με λένε Ελένη Π., είμαι 8 ετών και πηγαίνω Β’ τάξη.
Είμαι αθλήτρια κολύμβησης της ΑΕΧ.
Πρόσφατα μαζί με τους συναθλητές μου παρακολουθήσαμε ένα Δημοτικό Συμβούλιο στο Δημαρχείο, η αιτία το κολυμβητήριο.
Οι εντυπώσεις μου… καλύτερα να μην πω!
Συγκράτησα όμως δυο άσχημες κουβέντες: η πρώτη ήταν η λέξη «ντόπα» και η δεύτερη «να ξεδώσουμε με κάτι άλλο».
Κύριε, είπατε ότι όλοι οι αθλητές της ΑΕΧ, οι οποίοι φέρνουν μεγάλες επιτυχίες και διακρίσεις στην ομάδας μας, ντοπαρίζονται!
Κύριε, στην περσινή αγωνιστική (2010) πήρα 5 μετάλλια (σε 5 αγωνίσματα) σε επίσημους αγώνες, με ομάδες από όλη την Ελλάδα!
Ήμουν 7 ετών!
Θέλετε να μου πείτε, λοιπόν, ότι εγώ έπαιρνα ΝΤΟΠΑ!!;;
Τι είναι ντόπα, κύριε, γιατί εγώ δεν γνωρίζω για κάτι τέτοιο!
Κύριε, εγώ τα μετάλλιά μου, τα απέκτησα μετά από σκληρή προπόνηση.
Κάθε μέρα κολυμπούσα 7-9 το βράδυ και 10-12 το Σάββατο.
Τελειώνοντας την προπόνηση, τα πόδια μου έτρεμαν, δεν ένιωθα ούτε τα χέρια μου.
Εσείς όμως δεν εμφανιστήκατε ποτέ, ούτε οι φίλοι σας, για να δείτε τι είδους προπόνηση κάνουμε, αν θέλουμε κάτι, γιατί;
Ξέρετε μόνο να προσβάλλετε και να λασπώνετε τους αθλητές!
Ντροπή σας!
Να βγείτε και να ζητήσετε δημόσια ΣΥΓΝΩΜΗ από εμάς, τους αθλητές!
Υπήρξατε ποτέ αθλητής;
Τα παιδιά σας κάνουν αθλητισμό ή κάθεστε όλοι μαζί στον καναπέ και παίζετε playstation;
Αναγκάζομαι και πηγαίνω στη Νίκαια και κολυμπώ σε μια διαδρομή με άλλα 25 παιδιά.
Έχω χάσει ήδη 2 αγώνες εξαιτίας σας, γιατί;
Μένω στο Χαϊδάρι και δεν έχω καμία υποχρέωση να τρέχω στη Νίκαια.
Η κολύμβηση είναι η ζωή μου, θέλω «να ξεδώσω με κάτι άλλο», όπως είπε κάποιος κύριος.
Κύριοι, λυπάμαι πολύ για όλους εσάς, για την επίθεση που κάνετε σε όλους εμάς τους αθλητές!
Λυπάμαι, γιατί δεν σταθήκατε ποτέ δίπλα μας, ποτέ δεν μας παρακολουθήσατε στην προπόνηση ή σε αγώνες!
Στους αγώνες μας στο Χαϊδάρι ερχόσασταν, κάνατε τις «γλάστρες» και φεύγατε όσο πιο γρήγορα γινόταν.
Λυπάμαι, γιατί με το κλείσιμο του κολυμβητηρίου έχω γίνει μέτρια αθλήτρια!
Κύριε, έχω μάθει να αγωνίζομαι, να ανεβαίνω σκαλιά επιτυχίας, να ονειρεύομαι ότι θα πάρω μέρος σε Ολυμπιακούς και πανευρωπαϊκούς αγώνες.
Εσείς για ποιο λόγο αγωνίζεστε;
Αγωνιστήκατε ποτέ για κάτι;
Κύριε, είμαι πολύ μικρή, μόλις 8 ετών, είμαι όμως πολύ έξυπνη και γλωσσού.
Εσείς είστε πολύ μεγάλος, έχετε άσπρα μαλλιά και ίσως σύντομα να πάτε στο χωριό σας, για τα γεράματά σας!
Όταν θα σκέφτεστε το παρελθόν, τι θα λέτε;
Ότι, κάποτε έκλεισα το κολυμβητήριο, γιατί ήταν η εύκολη λύση, δεν αγωνίστηκα να το κρατήσω ανοιχτό, γιατί δεν ήξερα να αγωνίζομαι!
Κατέστρεψα ηθικά κάποιους αθλητές, κάποιας ομάδας… με τα γεμάτα κακία λόγια μου!!!
Δεν σας θέλω για Δήμαρχο… είστε πολύ κακός!

Σας ευχαριστώ
Η αθλήτρια Ελένη Π.
η οποία έχει το κεφάλι ψηλά!
και μένω στο Χαϊδάρι!!!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Paidia mipos prepei na to ksanaskeftoume; Mono fira einai to kolimvitirio ths polis mas. Einai polieksodo.Exei tripes pantou.Plironame kai kolimpagame.Mirize gazi apo makria.Mono olimpiakon prodiagrafon den itan.Mas kostise ena karo lefta kai oso douleve mas kostize alla tosa.Den tostelnoume apo kei pou to ferane kai sti thesi tou na xtisei o dimos ena emporiko kentro i ena parking na parkaroume ta autokinita mas;

HAIDARI S.O.S είπε...

Πρόσθεσε στο τέλος του σχολιου σου ένα: "Χα!Χα!Χα!" γιατί φαίνεται σαν να τα εννοείς αυτά που λες!!!

Ανώνυμος είπε...

Apo pote oi oikologoi sinergazontai me akrodeksious; Auto einai eksofreniko. O tsipras to kserei; O prasinos; To kolimvitirio den prokite na leitourfisi ksana, katalavete oti ektos proipologismou kai kostizei para polla. To nero pou katanalonete gia tin sintirisi tou; Esas tous oikoglompous den sas apasxoli tora; To neraki; Vevaia idate psifous kai pesate me ta moutra. Ou na xathite apo do.