Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Μετά τον πόλεμο… Πολέμης στον Παναθηναϊκό ! ! !


Τη στιγμή που ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης σε συνέντευξή του στο Mega αμφισβητεί την ανέγερση του γηπέδου λέγοντας: «Ας βάλουμε πρώτα τον Βοτανικό στον 20ο αιώνα και βλέπουμε για τον 21ο ! ! ! Έχω κάποια σχέδια στο μυαλό μου, αλλά δεν θέλω να τοποθετηθώ αυτή τη στιγμή. Καταλαβαίνω ότι η Διπλή Ανάπλαση δεν πρόκειται να υλοποιηθεί, προφανώς για οικονομικούς λόγους που αφορούν τον Παναθηναϊκό. Θα δούμε τι θα γίνει με τον Βοτανικό, είναι μία από τις προτεραιότητές μου».


Όλα δείχνουν ότι την ερχόμενη Δευτέρα Πρόεδρος στον Παναθηναϊκό θα είναι ο εφοπλιστής Αδαμάντιος Πολέμης, με τη στήριξη όλων των πολυμετΩΧικών ! ! !

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΜΙΝΗ.
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ GIORGAKI ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕΚΑ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ.

Ανώνυμος είπε...

Ο μέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, κ. Αδαμάντιος Πολέμης, προέβη στην ακόλουθη ανακοίνωση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ΠΑΕ.

«Θέλω να σας ανακοινώσω ότι μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να μην θέσω υποψηφιότητα για την προεδρία της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους μετόχους και τα μέλη του ΔΣ για την υποστήριξή τους.
Θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου ως μέλος του ΔΣ, όπως έχω κάνει μέχρι σήμερα.»