Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Τα οδοφράγματα δεν είναι λύση !


Επιμένω και μετά τα πρόσφατα γεγονότα...


ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ ΔΡΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Κύριε Δήμαρχε του Χαϊδαρίου
Καλημέρα σας
Ως πολίτης αυτής της πόλης δικαιούμαι δημόσια, όπως δημόσια ερωτώ, μιας απαντήσεως.
Τι θα γίνει επιτέλους με τα οδοφράγματα και τους αποκλεισμούς των δρόμων μπροστά από τα Αστυνομικά τμήματα τάξεως, ασφαλείας και τροχαίας κάθε βράδυ στην πόλη μας;
Με βάσει ποιους νόμους είναι παράνομος ο πολίτης που θέλει να κινηθεί σε αυτούς και όχι αυτοί που τους αποκλείουν με κώνους και με την ανοχή σας;
Με βάσει ποιους νόμους ο δρόμος μπροστά από την τροχαία θυμίζει scrap σιδερικών από την συσσώρευση τρακαρισμένων, κλεμμένων και εγκαταλελειμμένων οχημάτων;
Γιατί κύριε Δήμαρχε τέτοια ανοχή και ελαστικότητα;
Να αποκλείσω και εγώ για τους δικούς μου σοβαρούς λόγους το οικοδομικό μου τετράγωνο;
Να αφήσω στην οδό διαμονής μου και επτά οκτώ τρακαρισμένα οχήματα φίλων έως ότου αποφασίσουν τι θα τα κάνουν;
Να πράξουν το ίδιο και οι υπόλοιποι κάτοικοι της πόλης μας;
Την ίδια ασυλία με τους υπευθύνους των Αστυνομικών τμημάτων μπορούν να την έχουν και οι άλλοι πολίτες της πόλης μας;
Κύριε δήμαρχε
Με ενοχλούν ιδιαιτέρως τα φαινόμενα αυθαιρεσίας που σας περιγράφω όπως ενοχλούν και κάθε πολίτη αυτής της πόλης και είμαι βέβαιος πως το γνωρίζετε.
Ενοχλούμαι ιδιαίτερα όταν αυθαιρετούν εις βάρος του πολίτη οι κάθε λογής εξουσίες και είμαι βέβαιος πως και αυτό το γνωρίζετε.
Έως ότου δώσετε την πρέπουσα λύση ως Άρχων αυτής της πόλης, εγώ θα σας το υπενθυμίζω κάθε μήνα μέσα από τις σελίδες των τοπικών εφημερίδων.
Επιτέλους δεν ζούμε στη Λευκωσία με τα συρματοπλέγματα της πράσινης ζώνης ούτε στο Βερολίνο της εποχής του τείχους του αίσχους. Άλλωστε ο τσαμπουκάς της εξουσίας δεν συνάδει με τις θεωρίες περί σεμνότητας και ταπεινότητας ! ! !

Χαϊδάρι 11/1/2008

Μετά τιμής
ΜΠΕΝΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος Χαϊδαρίου
E-Mail: beneas13@hol.gr

Δημοσίευση: «ΧΑΪΔΑΡΙ Η πόλη μας» Φύλλο 103 Ιανουάριος 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: